2020-11-04, 05:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klon1
Fyfan vad sjukt, jag trodde ärligt på Biden trots att jag inte är en ”PK-marinerad fitta”, för att citera annan användare här.

Trump leder i många nyckelstater där det inte är färdigräknat. Hoppet står väl till poströsterna och om det går till Bidens favör så kommer Trump troligen hinta om valfusk.

Så... oavsett vem som vinner kommer det bli KAOS i USA närmsta tiden.

Jag trodde att Trump skulle vinna. Det finns något där som inte riktigt låter sig fångas i pollarna. Ja kaos hade det blivit i vilket fall som helst. Ingen av de här farbröderna är som klippt och skurna för att hålla i allt som behövs funderas över och tas beslut om. Mest bekymrad för USA:s del är att de tydligen ska köra sjukhusen i botten med coronan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shbou
Och där blev Texas klart

Trump har vunnit valet. Man behöver vara hjärnskadad för att tro att Biden har chans att vinna.
Medlem
AreYouBacks avatar
Ohio till Trump :-))
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winningfeast
Nu börjar man räkna Nevada också, där kan det bli intressant om Trump lyckas flippa den delstaten. Då skulle det kännas betydligt bättre trots förlusten i Arizona.

Jag skulle gissa på att Trump vinner Nevada, många demokrater som brukar jobba och bo där under den här perioden är nu i sina hemstater just för att allt är stängt
Medlem
Emolls avatar
EU-soseen i SVT på frågan om varför Trump lyckats få sånt stor stöd: "Han hade väldigt mycket tur innan Corona"

.... Man bleknar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Det är fan kört nu

Joe Biden: 209 elektorsröster
Donald Trump: 118 elektorsröster

Man måste ha minst 270 elektorsröster för att vinna valet.

Nej man har inte bokfört vinster för Trump i nyckelstater ännu pågrund av att de inte räknat helt klart plus poströster som ställer till det.
Inget är avgjort ännu.
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Speciellt Texas, skulle rep torska där skulle det vara en skräll även ifall det har spekulerats i att det fanns en möjlighet för att något sånt skulle kunna ske. Dock intressant att se att det ändå är så pass jämt.
Trump tar definitivt Texas.
2020-11-04, 05:58
Medlem
knarkhitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Skulle det bli så att det blir 50/50 så blir det som jag hoppas på, en Biden-Pence term i 4 år, och ja jag hoppas på det för det vore en sån jävla twist att om det skulle ske i en bok eller en film så skulle folk tycka att det vore löjligt och omöjligt.
Som en helcrazy komedi från Hollywood då ? Visar lite vilken verklighet ni leftards lever i.
Citat:
Sedan så vill jag bara rätta dig kring en sak, gender har bytt betydelse och är inte längre vad du verkar tro.
Bara om man är en postmarxistisk dåre.
Medlem
Keldons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexonian
och han kan ha en poäng, det skulle ju vara väldigt typiskt om 3 delstater där trump leder redovisar vissa röster senare än andra och råkar ha perfekt vad Biden behöver
Demokraterna ville ändra lagen och räkna rösterna i förväg med republikanerna röstade ner det!
Medlem
winningfeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Även om han förlorar Arizona så ser det ut som han får 279 elektorsröster.

Vad tror du han vinner för delstater då?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Skumt med Arizona. Jag känner en del folk där och enligt dem så var det en solklar 100% Trumpseger.

Men, men. Trump tar detta ändå. Negrena kommer negra och vänstermaffian kommer gråta.

MVH/Gnomegirl

Möjligt att de gråter men spelar mindre roll i praktiken än vad folk inbillar sig. Om det inte vore för Trumps Twitter-konto tvivlar jag på att den stora majoriteten skulle märka någon skillnad.
Medlem
saggesalivs avatar
Vad hände med Nevada rösterna? För en stund sedan hade det börjat poppa upp några tusen röster från Nevada på fox news men nu är de 0 igen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in