2020-11-04, 05:42
Moderator
Motvillig1.2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
Ni inser att Biden kommer att hämta in en hel del när förtidsrösterna kommer att räknas sist i Wisconsin, Pennsylvania och Michigan?
Är långt ifrån klart.
Var kan man se mer om detta? Siffror som hur många poströster och liknande? Analyser?
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Ligger Donald dåligt till i Ohio?

Ingen republik har i modern tid vunnit utan Ohio.
Nej, vår underbara president ser ut att vinna Ohio och även hela presidentvalet 2020! Dessutom med mycket god marginal.

Höhö Zergy, "sekten" vann igen va?
Jag mins dig från valvakan 2016 också. Lämna oss inte den här gången. Ge oss istället analyser på varför du haft så oerhört fel. Självransakan är aldrig fel.
Medlem
tinybitss avatar
Är det inte en massa röster kvar i Arizona?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Han måste, jo, annars ligger det och hänger på Pennsylvania. Biden kommer med all sannolikhet ta rostbältet.

Han måste ju inte vinna Arizona eftersom Trump kan ta Pennsylvania, det blir en riktig rysare detta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Trump kan dock flippa Virginia där han nu leder. Fler elektorsröster i Virginia än i Arizona.

Stora DEMfickor som ännu inte har räknats dock.
Jag räknar med att Biden vinner Virginia till slut.
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigaren1
Du kommer inte få några pengar. Outlier heter det.. Visa mig den som förlorade presidentvalet men vann Ohio och Florida.
Nyckelstaterna verkar ha förflyttats eftersom det hänger på rostbältet nu.
Medlem
EyesWideShuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
De går hem och lägger sig och fortsätter i morgon.
Jo, men om de räknat typ 50% av rösterna redan nu så finns ju inga 80% kvar att räkna imorgon. Det var det som var min poäng.
2020-11-04, 05:43
Medlem
winningfeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Jag skulle fortfarande ge Trump en 60-80% chans att vinna detta dock

Ja, du har rätt på ett sätt. Det enda sättet för Biden att vinna nu är om han vinner Pennsylvania, även om vi räknar med att han tar hem Nevada (vilket inte är helt säkert) samt Minnesota, Wisconsin och Michigan.

Om Trump däremot vinner Pennsylvania så kommer han att vinna valet, men det känns väldigt tajt.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Fast när Fox säger att det flyttat in nya unga demokratiska väljare så känns den mindre sympatisk.

"Unga demokratiska väljare" = mentalsjuka könsförvirrade latmaskar samt kriminella negrer.

MVH/Gnomegirl
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Du är mer än välkommen att gå igenom vad jag har skrivit, men jag har hela tiden sagt "om han förlorar" det är du som vill lägga in en personlig åsikt kring det hela eller så är det du som önskar att jag skulle ha sagt "när han förlorar".

Men jag kan lova dig att jag hela tiden har sagt "om Trump vinner" eller "skulle Biden vinna" just för att jag tar in valfusk och allmänt sabotage i ekvationen, pollsen har visat en sak men det har bara kunnat utläsas som en fingervisning.

Skitsnack. Du har skrikit senaste månaderna om att Trump kommer att förlora.

Loser.
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refund
Jo det är ju stor osäkerhet men man vill ju att "sin" kandidat ska vinna. Exakt24 slutade ju sin valvaka genom att utropa Trump som vinnare mer eller mindre.

Blir en rysare detta. Tur att man jobbar natt så man kan följa med ett tag till. Är iallfall besviken på att Arizona blev förlorat - det är väl en röd stat historiskt?

Gissningsvis är det ett högre valdeltagande som avgjort.
Avslutad
Nu tar de in mona Sahlin på SVT och hon har en obehaglig känsla

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in