2020-11-04, 05:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baron-brazil
Blotta synen av Åsa Lindeborgs mående i soffan på "Fredrik & Filips valvaka" är obetalbar!

Det är det vackraste som hänt i tv-sveriges historia när hon säger:
"Det här är ofattbart" när Trump ser ut att vinna valet!

Rättvisa!
Krossa vänsterpacket, massmedia & det förvrängda samhället!

Snälla länk eller upload jag ber
2020-11-04, 05:12
Medlem
winningfeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Rövskägg
Nu håvar vi in den. Sen tar vi en drink för frihet!

Ja, det är fortfarande mer troligt att Trump vinner valet men om Trump skulle vinna Arizona så hade man kunnat gå och lägga sig i frid utan att vara orolig
2020-11-04, 05:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney
På vilka sidor kan man fortfarande betta på Trump och vilka odds får man?

1,35 på Trump hos Svenska Spel just nu. Var nere på 1,20 ett tag.
Medlem
knarkhitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney
På vilka sidor kan man fortfarande betta på Trump och vilka odds får man?
Betfair exchange 1.38 Just nu.

Har inte sett röken av kranskalle, vitruvianske mannen och de andra tomtarna
Medlem
Grisbrottarens avatar
Carina Bergfeldt är bitter nu och drar skrönor och överdriver. Tar upp incidenten med Bidens buss bl a.
Vid ett annat tillfälle hade jag blivit förbannad, men nu är det bara mysigt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Alltså den tunnhåriga mannen med glasögon hos svt.. Han ser ut att må riktigt illa.

Någon som har koll på vem han är? Vad är hans politiska hemvist?

Din fråga har just avslöjat ditt ointresse för politik i allmänhet och amerikansk politik i synnerhet.
Gå och lägg dig! Lilla Sportspegeln är på måndagar!
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badassmfoka
Jo jag tror Fredrik heller inte är riktigt lika brydd/ideologiskt hjärntvättad som Filip. Fredrik kan minst se det roliga i det hela även om han måste låtsas vara en "god människa".
Tror nästan Fredrik kan vara Trumpsupporter i smyg. Han använder aldrig riktigt negativa ordalag. Han kan låtsas vara negativ ibland, absolut, men när han fick chansen att beskriva Trump med ett ord valde han ”slagfärdig”. Det är ingenting negativt. Jag vet inte, har alltid fått vibben att han är mer öppen mot Trump.
Medlem
Besticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Att Kalifornien blir blått är knappast en sensation. Helt väntat. Ingen senation att CA, OR och/eller WA (ergo: västkusten) landar Demokratiskt öht. Om Maine - den lilla kuststaten på östra sidan landet - skulle orka sig kvar som Republikanskt är det dock en sensation i min bok. Första gången sedan 70-talet i så fall (med det menat röstat demokratiskt till nu från och med tidigt 80-tal).
Tar Trump Arizona?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shbou
Bettade till 2.75 på SvS. Synd att de hade 1.000 kr som tak, och jag orkade inte starta nytt konto hos Bet365. Hur mycket har ni bettat och till vilka odds?

Har 2000:- till 2.85.

Oddset hoppar just nu fram och tillbaka från 1.33-1.44. Inga stater verkar räkna röster längre, riktigt segt detta.
Medlem
saggesalivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shbou
Bettade till 2.75 på SvS. Synd att de hade 1.000 kr som tak, och jag orkade inte starta nytt konto hos Bet365. Hur mycket har ni bettat och till vilka odds?
1100kr till 2.87 och 1000kr till 2.75.
2020-11-04, 05:14
Medlem
Davys avatar
Att dom inte tilldelar Trump Texas och Florida asså. Fan väntar dom på.

Pennsylvania
Sju counties kommer inte börja räkna poströsterna förrän imorgon, sex av dessa leder Trump stort i.

Ohio
Trump gär bättre bland blue collar counties i östra delen, och därmed västra Pennsylvania, än 2016. Vinner stort där.
Senast redigerad av Davy 2020-11-04 kl. 05:16.
2020-11-04, 05:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av winningfeast
Ja, det är fortfarande mer troligt att Trump vinner valet men om Trump skulle vinna Arizona så hade man kunnat gå och lägga sig i frid utan att vara orolig

Vart 4:e år kan vi hålla ögonen öppna för pappa Trump! Den fria världens ledare!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in