2020-11-04, 05:05
Medlem
Jeff.Becks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Kan någon förklara fenomenet i att man sitter och håller stenhårt på Trump fast man inte gillar honom som person?
Tycker han är en dryg översittare med hybris och gudakomplex. Samtidigt är han ett stort fuck you till alla korrupta "fina" politiker som monterat ner sina länder i decennier.

Funderat på detta. Vet inte om det för egen del grundar sig i ett brinnande hat mot globalism och att USA tror sig kunna invardera valfritt land bara för att??
Nu är jag inte för Trump, men eftersom vi är mitt i en pandemi vore det skadligt med tre månader utan styrning nu (ekonomiska paket).

Sedan är jag alltid emot det identitetspolitiska alternativet, eftersom Biden är dement så står det mellan Harris och Trump och där är Harris farligare för sammanhållningen i USA
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetThorns
The Young Turks är fantastisk underhållning just nu.
Cenk skyllde Bidens förlust på svarta amerikaner
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
J*vlar vad dryg räkningen i Arizona är...har dem gått hem eller?

dems myglar säkert med rösterna
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Oddsen för Biden sjunker något - fortfarande klar fördel Trump dock enl spelbolagen.
Unibet har Trump 1.38 - Biden 3.00
Och varför gafflar SVT om Florida, Florida är avgjord!
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Breivheart
Länka tack! finns cirkusen på Dplay må tro?
Exakt! https://www.dplay.se/live/trump-vs-biden-filip-fredriks-valvaka/trump-vs-biden-filip-fredriks-valvaka/
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
J*vlar vad dryg räkningen i Arizona är...har dem gått hem eller?

Skillnaden är nu 145K... tick tack.
Medlem
shbous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
100% väntat. Bara en dromedar hade kunnat tro något annat.

Förvisso. USAs Södermalm, men hade väl ändå en lite förhoppning DT leder i dock i många andra viktiga stater.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetThorns
The Young Turks är fantastisk underhållning just nu.

HAHA! Speciellt ifall man såg Cenks Twitter tidigare.

Kika på den här, det är ett måste: https://i.imgur.com/22NtUK4.png
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Cenk skyllde Bidens förlust på svarta amerikaner
På sätt och vis har han delvis rätt. Trump verkar ha vunnit röster bland afroamerikaner och hispanics.
Medlem
Kan någon förklara fenomenet i att man sitter och håller stenhårt på Trump fast man inte gillar honom som person?
Tycker han är en dryg översittare med hybris och gudakomplex. Samtidigt är han ett stort fuck you till alla korrupta "fina" politiker som monterat ner sina länder i decennier.

Jag skiter i hans personlighet. Han får saker gjorda, till skillnad mot våran korkade statsminister. Har du köpt PK:s alla floskler o lögner om honom?
Medlem
geir44s avatar
Norska TV2-alkisen Fredrik Gresvig måste face sitt nederlag. Han behöver stöd nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badassmfoka
HAHA ja kolla på Filip & Fredriks om du vill se förvirrade svenska etablissemangsfolk som alla tycker likadant och inte lärt sig nånting efter 4 år vilket gör att de är lika förbluffna och tafatta som förra gången. Har aldrig sett Filip så förstörd som jag nyss såg honom, han är fan värre än förra gången. Hela deras stream har från början varit det mest patetiska jag någonsin skådat men nu börjar det bli riktigt roligt!
Haha ja vilka jävla clowner på kanal 5. Hoppas nu att detta är det sista vi ser av Filip och Fredrik. Fredrik håller masken hyfsat men Filip vill nog gå och supa skallen av sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in