2020-11-04, 04:48
Medlem
Opinionsinstitut kan numera betraktas som astrologi, åtminstone så länge Donald Trump är med i bilden.
2020-11-04, 04:49
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Som sagt, SVT analyserar redan varför Biden förlorade. Det är i princip över.
Medlem
Trump leder med 5 procent i ohio när 75 procent är räknade.
Medlem
Custom_mades avatar
Tårar, smaskiga, ljuvliga vänsterdårstårar! Meeeeeer! Alla ska fan gråta, få sig ett fittkläm och en fri abort!
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag tycker faktiskt lite synd om Joe. Han har varit utnyttjad av vänstermaffian hela tiden. Han hade aldrig fått sitta kvar ändå, bara en bricka i spelet.

MVH/Gnomegirl.

Inga problem, han kommer att ha glömt allt om valet i morgon.
Medlem
Daniel501s avatar
Cenk "Turkjävel" Udyr på The Young Turks: So far tonight no Biden lead has mattered, it all just dissapates :sadface:

HAHAAHAHAHAA
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Nej men du ser inget mönster i att det är i princip helt tyst från just Bidensympatisörer? De gav upp och gick och la sig för de vet att det är kört. Hade det sett annorlunda ut hade de hängt här som gamar i vanlig ordning, tro inget annat.
De kanske har jobb att gå till imorrn i något större utsträckning?
Tror nog Trumpfolket skulle varit tystare om Biden såg ut att gå mot vinst. Inge konstigt med det. Dessutom är det ju stor övervikt Trumpsupporters på flashback.
Jag skulle också sovit nu, men är hemma i karantän. Jag anser att det är rätt klart för inatt nu (tyvärr eftersom jag jag är väldigt anti Trump) och får se om något ändras de kommande dagarna när poströsterna räknas klart.
2020-11-04, 04:50
Medlem
NormanRosemonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Jag tycker detta ännu en gång bekräftar att amerikanare är bland de dummaste folket.
Visst Trump har gjort det bra när det gäller ekonomin men annars har han inte lyckats.

Jag vet, han har verkligen gjort det dåligt när det gäller krig t ex. Jävla tönt är han som inte skapar mer lidande i andra delar av världen.
Medlem
Sqrbankens avatar
Är villig att sticka ut hakan och påstå att detta kan bli ett oerhört nederlag för (D) sett till variabeln glesbygd vs. tätorter som jag främst fört mina argument runt hela kvällen och natten.

I värsta fall för (D) kommer några få blå fält redovisas längst kusterna (Istället för många blå kustfält) med Kalifornien som främsta fjäder i hatten medan resten målas rött på den amerikanska kartan.
Medlem
getbusys avatar
SVT verkar tro att det är jämnt fortfarande?! Är dom typ 30 min efter eller nått? Eller bara förnekelse in i det sista?
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Trump vill åtminstone inte gå full blown fascist och stänga ner hela landet.

Enligt honom så ska ju inte amrikanska folket behöva höra ordet covid efter 4 nov.
Medlem
tinybitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
https://www.pscp.tv/w/1lDxLyBdoAYKm

Kolla denna mycket bra, bästa analyserna. Detaljer.
Får kika. Måste packa mig till jobbet. Bra jobbat ni som övervakar, speciellt du nixter.

Vi får hålla tummarna, men oavsett vem som vinner så har den progressiva rörelsen verkligen tappat allt momentum.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in