2020-11-04, 04:28
Medlem
Dickenss avatar
Oddsen på att Donald "the Bunker Boy" Trumpen kommer att låsa in sig i sin bunker och tjura på twitter tills militären plockar ut honom när det går upp för honom att han inte kommer att vinna?
Medlem
Gör Biden likvärdigt eller sämre ifrån sig i swingstates jämfört med Hillary? Alltså i totala röster i staterna
Medlem
shbous avatar
Gäääääsp! Jag skulle bara ”blunda en stund”. Huvudet inte riktigt klart än hur går det för våra gobbar?

Ser väl hyfsat lika ut vad jag kan utläsa? Trump verkar leda Fl och ett gäng andra stater som räknas
Senast redigerad av shbou 2020-11-04 kl. 04:32.
2020-11-04, 04:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Pennsylvania har han redan vunnit.

nej förfan inte på långa vägar
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Det betyder bara att tipping point states förflyttas. I år ser det ut att vara Arizona och Pennsylvania...som beräknat alltså, än så länge.
Biden tar inte dessa. Jag trodde som du tidigare, men den röda vågen är ett faktum nu. Sorry!
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexonian
satta på the young turks för se deras reaktioner, och dom sviker inte så här långt lol
Ja! Cenk's coping mechanism var när det såg ut att bli Trump-seger i en stat, att säga: "We don't need [statsnamn]".
När sen Florida blev rödare och rödare - "We don't need Florida!" ljuvligt!
Medlem
Seemves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Kan Trump vinna utan Arizona &Pennsylvania eller är måsten?

Han kan vinna men det blir tufft. Lite beroende på vart man kollar, men han har råd att tappa tre stater.
2020-11-04, 04:30
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
90% av media sa att Biden skulle vinna Florida enkelt. Han skulle vinna en jordskredsseger enligt media men dessa jävla lögnare kan ta självmord och sluta sprida dynga.

Men det är ju bullshit, 90% har inte sagt så.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Det har han inte brytt sig om under 4 år, så han börjar knappast nu.

helt sant. känns som att han har mer att förlora på att gå tillbaka till vanlig dödlig än att gå ut med en smäll. så sinnessjukt att den tomten fortfarande är med i matchen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBulldogg
Varför skulle han göra det? Det är väl som om OS-vinnaren i skidskytte skulle vända sig om efter målgången och skjuta tvåan i nyllet på rent pin kiv.
Han har ju försökt få igenom länge nu att röster inte ska få räknas efter valnatten och med detta scenario vore det ju konstigt om han slutade försöka.
Medlem
tinybitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbacksuger4
Nu svänger det på bettingsidorna, Biden far upp som fan. Stämningen i SR:s studio har även lättet upp något, lugnande.
???? Fortfarande sinnessjukt höga odds på bettson.
Medlem
Härligt Trump. I love you. Du är en stor statsman som inte bara snackar som kommunistsvinen gör.

Jag hoppas att du sänker de äckliga, vidriga och smutsiga kommunisterna, under dina 4 år.

Den dagen vi får jaga dem med blåslampa ska jag stå i första ledet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in