2020-11-04, 04:17
Medlem
MrBulldoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dickens
North Carolina fortsatt blått. Nu ökar vi.

Hett stalltips: Fräckt blåljugande för att med rena ordbesvärjelser ändra verkligheten funkade dåligt för Bhagdad Bob. Du lär finna att dina försök med samma metod möter samma öde.
Medlem
fernebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Skulle kunna säga redan nu att Trump kommer vinna, champagnen öppnas nu 😄😄😄😄💪💪💪

Tror du har rätt! Trump kommer fan att vinna detta! Ännu ett fiasko för opinionsmätningarna.
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBulldogg
Är det därför den värdelösa rasisten får mest röster av svarta och latinos i modern tid? Han suger verkligen som KKK-drake!

Nej, det är därför att Demokraterna förlitat sig på en väldigt usel valstrategi.
Medlem
TKD_1337s avatar
De stora distrikten i NC är långt ifrån färdigräknade. Biden är favorit tror jag efter att ha kollat igenom dem.

https://www.foxnews.com/elections/2020/general-results/state/north-carolina
Medlem
Keldons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mahou
Pennsylvania tar alltid tid. Räkna med att den kommer tillhöra de sista staterna att bli färdigräknad.
Precis varför så slå på stora trumman att Trump leder där med 0.3 procent eller whatnot. Tråden är väldigt mycket önsketänkande och lite fakta.
2020-11-04, 04:18
Medlem
RaddarenIRovens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neatless
Nån som tittar på Fredrik och Filips valvaka och kan rapportera om stämningen där?

Det är uppgivet och dom greppar efter halmstrån. Stämningen i botten.
Medlem
Christopher.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Rövskägg
Alltså vad lever ni för liv? 50% sitter och säger Biden vinner. 50% sitter och säger Trump vinner. Ingen postar källor. Ni sitter och snackar bara skit. Folk som jag som vill läsa det riktiga aktuella dras in i er värdelösa tillvaro. Vilka är det som skriver bevisat korrekta uppgifter och vilka presenterar goda rimliga analyser?

https://ustv247.tv/foxnewslive/

https://www.google.com/search?q=live+results+election+usa&oq=%27&aqs=chro me.1.69i57j35i39l7.3373j0j9&sourceid=chrome&ie=UTF -8

Trump har vunnit valet till 99% frågan är nu om det blir en seger eller en jordsskredsseger.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fendaden
Om Arizona vänder till rött kan vi definitivt räkna hem detta till Trump!
Ja, det tror jag nog.

Sen har Biden fått Virginias elektorer, men det verkar inte alls vara avgjort...
Medlem
Sqrbankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
så kan trump vinna idag/ikväll/inatt ?

Sedan jag tidigt började se trenden på röstresultaten mellan tätorter och glesbygd så gissade jag att Trump skulle vinna. Även om jag utser Trump till segrare redan nu så är det förenat med en del kaxighet jag kan få äta upp. Gör det så gärna i så fall.

Finns en del nyckelstater kvar - Kalifornien dock inte en av dessa då de i modern tid alltid röstat (D) - men ser helt klart jobbigt ut för Biden. Min prognos just nu, sett till hur just countyna röstar i stat efter stat (viktig betoning från min sida) är faktiskt en brakseger för Trump.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fendaden
Vi slipper ett sönderbombat Mellanöstern och en massiv flyktingvåg raka vägen in i Sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Jesus följeslagare blev mördade för sin tro men i deras inre tändes ett ljus. Trump är ett ljus i en mörk värld.

Ni har så rätt.

Hoppas detta är påbörjan på återvandringen.
Medlem
Desperationen växer hos demokraterna. Räkningen av förtidsröster stoppas för dagen i Philadelphia. Ca 280 000 kommer att räknas senare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
"De Demokratiska väljarna är trötta på hets, de vill ha lugn och ro, de vill ha dialog."

= Vi gillar inte att Trump säger att MSM är fake news, vi vill kunna berätta hur folk ska tycka och tänka och ingen ska kunna säga emot.

SVT
Lyssna på p1 om du tycker svt är partiska. P1 är väldigt bra o objektiva måste jag säga!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in