Öppnar SVT och fantastiskt att se hur de lipar över rasism och letar upp folk som säger att de måste flytta om Trump vinner haha. Det är väl ingen som går på dessa fake news längre.
nazisten Mathias Karlsson satt precis å jäste i soffan så jag antar att dom försöker plocka in olika sidor.
Ja men hur ser trenden ut? Hur behandlar PA poströsterna? Redan räknat eller ska det tillkommer 30000 poströster. Kommentarerna här är så substanslösa.
Pennsylvania tar alltid tid. Räkna med att den kommer tillhöra de sista staterna att bli färdigräknad.
Ja men hur ser trenden ut? Hur behandlar PA poströsterna? Redan räknat eller ska det tillkommer 30000 poströster. Kommentarerna här är så substanslösa.
Enl Fox News är poströsterna i Pa inte räknade än. Så jag utgår ifrån att det stämmer.
Nej, rösterna inte färdigräknade - långt ifrån - men sedan valet -92 har det alltid runnit ut i en demokratisk vinst. Kanske ännu en variabel på att detta kan bli ett större nederlag för (D) än vad jag kunnat förutspå på förhand.
Maine kommer nog troligtvis gå till Trump mycket pga hans ställning till fred.
Maine har en stor del av så kallade norska röster. Dessa är väldigt anti krig och är nöjda över att Trump inte startat nya krig (inte hänt sedan Reagan) och att han vill ta hem soldater från Mellanöstern.