2020-11-04, 03:44
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Arizona är TRUMP LAND !

Maricopa sista update:

Total: 167,764
R: 69,575
D: 35,962
O: 62,267

Denna county måste Dems vinna för att ha en chans i Arizona. Trump är överlägsen.
Dags att analysera PA. Det är där allt händer.
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing

Inte för att Biden ännu är uträknad. Men det ser inte särskilt bra ut för honom.

Snälla kan ingen återge hur ansiktena ser ut på SVT för oss som vägrar gå in på kanalen?
Medlem
Sqrbankens avatar
Grattis till alla er Trump-supportrar!

Precis som jag försökt skriva hela kvällen och natten så (tycks) redovisningen av röstresultatet vara framtaget för att göra det till bröd och skådespel. Redovisa tätorter först (Biden) för att låta glesbygden (som är stor och förhållandevis folkrik, Trump) i USA, äta upp det mot slutet har gått igen.

Än sticker jag dock fortfarande inte ut hakan helt. Staterna runt Great Lakes vill jag först "ha under kontroll" innan jag är så ball.

En ledsen och bestört Carina Bergfeldt på SVT just nu förövrigt för er som gillar lyteskomik.
Medlem
Hade det varit Bernie istället för Biden så hade Trump aldrig gått såhär långt. Demokraterna lärde sig inte av historien och gjorde samma misstag som 2016. Först valde man Clinton framför Bernie och sen Biden framför Bernie
Medlem
winningfeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kht86
Ohio och Texas är i princip reda klara för Trump, även NC mycket troligt. Vet inte vad som ska kunna ge Biden segern då? Mig spelar det mindre roll vem av gubbarna som vinner men intressant att följa.

Det viktiga är nu rostbeltsdelstaterna, Trump måste även vinna någon utav rostbeltdelstaterna, men det är defintivit troligare att han vinner någon utav dem nu när han har presterat så här bra hittils.
2020-11-04, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Som sagt tidigare, så slog oddsen om till Trumps fördel 3:24 2016.
Blev det exakt samma klockslag i år också?

Nu är det läge att slå om till SvT. Det är inte undergångsstämning än, men ledsamt.

Har de inte i uppdrag att vara opartiska?
Medlem
aYaLLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Trodde helt enkelt att covid skulle sänka Trump och allt verkade tyda på det. Trodde också att OU bättrat sig, men bevisligen är det inte så.

Inte för att Biden ännu är uträknad. Men det ser inte särskilt bra ut för honom.
Han tacklade ju Covid-19 på en vecka och har genomfört flest tester i världen för befolkningen. Han har hanterat det riktigt bra.
Medlem
MrBulldoggs avatar
Trump förbi i Ohio enligt New Yorker, 49.91% vs 48.89% i skrivande stund.

https://www.newyorker.com/news/election-2020/live-2020-presidential-election-results
Medlem
fendadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeyspank
Hahaha! Fan vad kul.
Detta ser ut som en upprepning av 2016. "Trump har ingen chans" enligt bolsjevikmedia.
Om Trump vinner skall jag fan klicka in mig på Aftonbladet för första gången på fyra år bara för att se deras tårar.
FOUR MORE YEARS!

Kommer blasta YMCA på högsta volym imorgon bitti utanför deras huvudkontor.
Medlem
Grisbrottarens avatar
Ledning för Trump med 60k röster i Texas.
Han knappar in i NC och ligger nu bara 24k efter.

Champagnen är färdigkyld…
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Brajrökare hela bunten. Men deras affärer går dåligt. Men det skiter rökarna i, bara de får röka på.
Nå nå. Jag röker braj för fulla segel i skrivande stund, men hejar på Trump av hela mitt hjärta.
Medlem
Kedoxs avatar
Halvsover så inte hängt med.

Har Trump förlorat någon swing-state hittills? Hur ser hans chans ut i detta nu om du får dra till med %?

Antar allt avgörs i Florida & Pennsylvania som vanligt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in