2020-11-04, 03:35
Medlem
saggesalivs avatar
Är verkligen Virginia säkert för Biden? Stadig Trump ledning med 43% räknade röster!
2020-11-04, 03:35
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Varför har Fox och Politico gett Virginia til Biden? Bara ett fel eller?
Man gör exit polls vid röstningsstationerna och är någon överlägsen så brukar man säga väldigt tidigt att den är klar. Just Virginia börjar kännas lite tveksam, men bara att vänta och se.
2020-11-04, 03:36
Medlem
Biden kollapsar hos Betfair.
Medlem
aYaLLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Jag är glad för egen skull men nervös över att eventuellt förlora 10 000 spänn
Om du bettade på Trump så behöver du inte oroa dig.
Medlem
Sqrbankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Ja, men latinos är också delade. Kubaner och puertoricaner t.ex. röstar nödvändigtvis inte lika. Men ett svagare stöd för Biden än för Trump bland lations verkar det vara.

Helt korrekt påpekat av dig som andra ska ta till sig som genuint intresserar sig för valet denna natt och amerikansk politik i övrigt. Drog till med en ordentligt slimmad, därav kanske rentav vårdslös, förklaring till min hypotes som svar på det jag citerade.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigaren1
Ligger under i både North carolina och Ohio. Och oroväckande nog 80% av rösterna räknade i NC.

Du tänker fel. Precis som i Sverige så finns där olika ställen man röstar på och man kan se vilka som har en historik av att rösta på vem. Trump ligger på 94% chans nu att vinna North Carolina. Så den är i stort sätt säker.
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
Man gör exit polls vid röstningsstationerna och är någon överlägsen så brukar man säga väldigt tidigt att den är klar. Just Virginia börjar kännas lite tveksam, men bara att vänta och se.

Trump vann precis ett viktigt County i VA, denna kan fortsatt svänga.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
538 trovärdiga. Du har sett 10-15% ledning för Biden. Fundera på vad du skriver. Om nu Trump vinner PA, vänligen tag din kommentar och notera att aldrig ta upp den igen, samt sluta kalla dig "Kunnig".

Nä, jag är inte säker på att Biden vinner Pa men jag anser det sannolikt. Och pollen säger alltså 4,7% , inte 10%.

538 säger nu att Pa räknar långsamt och vissa distrikt kommer inte ens kommer börja räkna poströster förrän imorgon.

Nu är alltså en bra tid att lägga sig. Men jag hatar att behöva vakna och få läsa i tidningen vad som hände med alla "experter" som ska förklara vad och varför som om de visste det hela tiden. Man vill ju vara med. Det är roliga att höra hur fel de har. Jag kommer aldrig glömma CNN och Wolf Blitzen förra året, så säker på att de där rösterna för Clinton skulle komma... "Any time now". Först i Florida och sen i Michigan. Det var kul!
2020-11-04, 03:37
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aYaLLa
Om du bettade på Trump så behöver du inte oroa dig.
Bettade Biden, ser illa ut
Medlem
Skiljer bara 1.8% i Ohio. 62% räknade.
Medlem
Jonathanhylstas avatar
Lägger nog 2 lax på Biden oddset går inte att motstå
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SleepyTrump
När ska SVT vakna?

Det är likadant som för fyra år sedan. De förnekar in i det sista. De lär sig aldrig!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in