2020-11-04, 02:41
Medlem
SVT-studion är sååå jääävla dyster iom. att Trump vann Florida. Fet komik!

Försöker med lite hit-å-dit-uttryck. Kanske kan räkna om nån vecka, gills det i denna kylfitta, var är min kuk?
Senast redigerad av Kemiske-Allan 2020-11-04 kl. 02:43.
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Fast HD har majoritet för GOP

Det som blir intressant nu efter en ev. valvinst av Trump. Vad händer med FBI Comey, CIA Brenner, Obama som spionerade osv. Svårt att tro att det inte blir arresteringar ganska snart efter att valet är klart annars kommer inte Barr kunna sitta kvar.

DETTA hoppas jag på.
Medlem
Biden får ställa upp om fyra år igen från dementhemmet via Skype.
Medlem
Smoothmans avatar
Just nu rapporterar de i CNN att i flera delstater där Biden leder stort - bl a i Ohio - där är det förtidsröstandet som spelar en stor roll. Det blir helt andra siffror när dagens röster börjar redovisas. Ni som hejar på Trump kan (nog) andas ut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warmane
Biden har fortfarande klar ledning i Texas. Det trodde jag inte...
Klar ledning? Han leder med två poäng.
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Förstår inte vad folk härinne har för nöje i att skrika ut den ene vinnaren efter den andre och att dessa skiftar så - har inte alla ungefär samma siffror? Hur kan det skilja så i era prediktioner? Troll?
Avstängd
Doxycyklin87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Bettingsidorna har stenkoll, mer än vad ni alla tror. De skulle inte erbjuda betting om de inte sitter med stenkoll.

Du har aldrig tänkt tanken på att de sätter specifika odds för att du ska lockas att satsa på förloraren? Läskigt att vuxna människor kan vara så pantade.
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyltpatrullen
Hm. Säger bara en sak... 2016. Bettingsidorna förlorade en rejäl slant då! Men, vi får se vem som får oxfilé!

Fast då sänktes oddsen på Trump rätt fort o han var favorit på oddset vid denna tidpunkt, nu har hans odds höjts från bara för 30min sen.
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwieback
Biden leder stort i Ohio. Någon som har koll på den delstaten? Hur folk röstar i norra respektiva södra delarna där? Är det så att demokratiska är räknade och republikanska delarna räknas senare?

Precis, allt de som räknas och är viktigt men som idioterna på vardera sida helt ignorerar.
Medlem
Sqrbankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Nu står striden om Ohio. Vad tror ni om den staten? Biden leder för tillfället, och Trump måste vinna där.

Sett till, precis som övriga stater man räknat hittills, så är tätorternas röster presenterade först medan man låter glesbygdens äta upp dessa mot slutet och förklara Trump som (ytterst trolig) segrare. Ohio inget undantag. Tillskillnad mot andra stater så ligger dock Biden hyfsat före efter tätortsrösterna i denna stat varför jag inte lika tvärsäkert törs sätta prognosen Trump-vinst här men skulle tro det slutar så.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigaren1
Vilken sannolikhet?

71% nu. (nu 73%)

Sannolikheten att Trump vinner. Hur de räknar det vet jag inte, men deras "mätare" citeras överallt, även på Expressen. Det var typ den man följde förra valet: Clinton började på typ 85% chans att vinna, sen bara sjönk och sjönk det, Trump gick om, och mot 3-4-5 började den ligga på 90%.

Så jag litar en hel del på den. (Är dock lekman själv.)
Senast redigerad av fryskyl 2020-11-04 kl. 02:44.
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kemiske-Allan
Så klart. Flesta lationos knegar på ett eller annat sätt. Negrerna icke.
Är ju inte "så klart" att han skulle öka sä mycket. 10% ökning är väldigt mycket.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in