2020-11-04, 02:30
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Trump kommer ikapp i rasande fart i Texas, kommer ta det utan problem
Tack och lov att vi inte har hamnat i en alternativ mardrömsdimension. Ett tag började jag nästan tro det.
2020-11-04, 02:31
Medlem
Drozds avatar
Jag har svårt att tro att Trump orkar med fyra år till, han börjar se trött och sliten ut. Förståeligt förvisso, han har ju hela media mot sig. Kan inte vara lätt att hånas och nagelfaras i CNN, Washington Post osv. varje dag. Sleepy Joe däremot lär ju få media med sig, även om han har åldern mot sig.
Medlem
winningfeasts avatar
Om Trump vinner så får vi hoppas att Republikanerna vinner senaten också, annars kan det komma att bli en väldigt kort period han får vara president. Man lär försöka få bort han annars genom nya impeachments man kommer komma på och försöka köra över det amerikanska folket.
Medlem
Besticks avatar
Henrik stakar sig i studion på SVT nu. Nervös och svettig. Sammanbiten. Han vill nog helst bara gå hem och lägga sig.
Medlem
RaddarenIRovens avatar
Hoppade in på SVT för att lyssna hur pratet går. Tempot och nivån är anpassat för barn och utvecklingsstörda. På Fox News diskuterar en rapp programledare och Tucker Carlson, på SVT säger Peg Parnevik ”men assåw jag är stolt över mitt county typ.” Det är för dåligt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Biden tar Texas då är det ändå godnatt trump.

På samma sätt sm han tar Florida eller? hahah
Medlem
LoversInJapans avatar
Jag vill se oddsen på New York Times men det är paywall!
Medlem
Christopher.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostfrallan39
Som jag fattar det spelar det ingen roll om Trump vinner florida såvida Biden vinner Texas? Texas har väl varit republikanskt länge.

Trump vinner Texas, var inte orolig - republikanernas hjärta.
Medlem
Sqrbankens avatar
Vet inte hur många gånger jag ska betona för Oroliga Trump-supportrar att man redovisar idel tätortsröster(Biden) först och låter Trumps glesbygdsröster med tiden äta upp dessa för - vad det verkar - spänningens skull.

Texas är Trumps så det dammar om det sett till hur resultatet presenterats hittills i övriga stater.

Gör han bra ifrån sig runt Great Lakes - ser så ut - närmaste timmen så kan ni kora honom som segrare redan då =)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen37
Trump har i stort sätt vunnit Georgia och Texas så knappt värt att följa dem. Rysarna just nu är Arizona, NC och Pennsylvania där det är knapp fördel Rep i de två förstnämnda.
Pennsylvania? Biden leder ju rätt stort där just nu?
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Visst vore det kul om Trump skulle vinna the popular vote också den här gången! Då kan inte demokraterna gnälla på valsystemet!
Eller skylla på Putin

Snart 30 miljoner röster har räknats och Trump leder fortfarande popular vote med över 50%, det är liksom game over för Biden nu!
Medlem
Besticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Åhh jag är så nervös inför Florida! Hur såg det ut vid den här tidpunkten vid förra valet? Var Hillary på väg att vinna där vid något tillfälle?
Det är lugnt. Trump tar FL.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in