2020-11-04, 01:42
Medlem
Generalanderssons avatar
New York Times skriver nu att det är 90 procent chans att Trump tar hem FL.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dickens
Som väntat tar Joe Biden hem Florida Härligt, då är det nog bara för Trump att börja packa ihop..

Sluta gråt över att Trump tar Florida. Livet går vidare.

Ska jag skicka servetter till dig?
Medlem
saggesalivs avatar
Trump nu i knapp ledning i Georgia!
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Betyder det att man bara kan rösta på Kanye i de delstaterna? Kan man rösta på Kanye som en "write-in" kandidat om man befinner sig i en annan delstat?

Kanye har 59 röster än så länge enligt Google.
Skriv "Kanye" i Google så får du fram deras live valresultat
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Alltså, det är inte så lätt att hitta pro-trumpare i sverige. Eller tycker du att dom ska bjuda in 20 st SD:are?

Sverige är pro-Biden och det kommer också synas i både SVT och TV4. Flashback är pro-trump och det syns i denna tråd. not rocket science.

Dom försöker ju para ihop dom 1-1 så mycket som möjligt.

Sverige är inte pro-Biden, det är bara de som hörs mest. Som vanligt med pk-pöbeln. Trump har ett ENORMT stöd. Många i din omgivning hatar dig säkert utan att du förstår det.
2020-11-04, 01:43
Medlem
KlappMungons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Kanye är ju inte ens registrerad som kandidat. Han missade deadlinen.

Kanye är registrerad i minst 12 delstater. Han missade deadline i ett antal stater men är alltså registrerad i några.
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winningfeast
Hahaha, fyfan vad grymt. Han kommer ta Florida då är han defintivt inne i matchen. Det här kommer bli sjukt spännande!

Det kommer inte bli spännande, tro mig. Trump vinner överlägset. Landslide, som sagt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xXoyKillSs
Haha, var detta inte klart för dig i början? Aldrig att Biden vinner valet, anledningen att han överhuvudtaget får röster är igen för amerikaner vill ha bort Trump, vilket är förståeligt
Nej, det var inte klart för nån. De som sa det var bara ignoranta killgissare.
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
95% chans att Trump tar Florida nu, enligt New York Times.
Var fan har de fått det ifrån? Biden behåller tyvärr en betryggande ledning och antalet räknade röster bara stiger.
Medlem
Sqrbankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kangaroozzickness
Om Trump faktiskt tar Florida så har jag hopp men det ser mööörkt ut.

Vilken sida har bra uppdatering med karta? SVT /tv4 ligger efter rejält

Jag kör på den som dyker upp direkt efter en "us election"- google-sökning. Där jag också klickar mig vidare in på county-nivå.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0ldMan
Maiami dade, ett stort latin amerikansk county, ser katastrofalt ut för biden. De cubanska och venezuelanska rösterna kan bli helt avgörande för Trumps del.
Har det räknats än?
2020-11-04, 01:44
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av overnaut
1. Hur kan vissa stater vara markerade som klara är det står att 0% eller 16% av rösterna räknats?

2. Hur kan CNN och Fox News visa olika data - de borde väl hämta från samma källa?

Det är mediakanalerna som gör dessa "calls", de spelar ingen roll egentligen då staterna inte har vunnits officiellt bara för att CNN eller Fox säger "we're calling Indiana for Trump", men de gör det eftersom det är uppenbart, ingen behöver t.ex. vänta på mer än 3-4% i Kalifornien för att calla det åt Biden

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in