Jag håller med dig om att han är intelligent och således kapabel att tänka ut vad som är bäst för honom själv. Något utöver det bryr han sig inte om.
Sen måste man vara rätt dum i skallen om man tror att en människa som rapar upp samma saker i över trettio år meddelar sig om vad denne verkligen tycker. Särskilt om man vill hävda att personen är intelligent. Det är väl närmast utvecklingsstörda som bara säger samma saker år efter år. Det är bara en yta som Trump visar. En människa med normal intelligens förstår att han låtsas. Han spelar en person.
Men som sagt, den del som ligger längst ner på intelligensskalan är en grupp män och att de ska kunna förstå det jag nu skriver är inte troligt.
Det beror ju naturligtvis på vad man säger. Att Trump har pekat på korruptionen i minst 30 års tid gör ju knappast att det är mindre sant idag än det var då, t.ex..
Jaha demokrat-fittorna har alltså stängt ner röstmaskinerna i starka Trump-distrikt i Pensylvania... Oh the coincidence...
Finns verkligen ingen skam i kroppen hos vänstersinnade människor. Valfusk har alltid varit en vänstergrej.
Democ-rats är ju kända för sitt fuskande. Finns inte någon rimlighet i att Pennsylvania går till något annat än republikanerna. Men för tidigt att avgöra ännu, jag håller mig lugn ett par timmar till..
Bästa sättet att följa valet är givetvis coronarädda TYT:s webcamfeed
Dom har nästan blivit en bättre prediktor på att förutsäga valet än Florida vid det här laget
Ju mer frustration från TYT desto större chanser för Trump