2020-11-03, 23:29
Medlem
Ravenboxs avatar
Pinsamt hur snäv "åsiktskorridoren" är här i Sverige gällande mediernas syn på det amerikanska och USAs roll i allra största allmänhet.
Jag hoppas innerligt att Trump blir omvald och att NATO/EU löses upp. Fyfan för dessa naiva vänstermuppar som vill det motsatta.

Att stötta Biden innebär indirekt att man stöttar mer krig, inte minst i mellanöstern, som leder till mer massinvandring och mer kaos här i västvärlden.
Medlem
moderatfest i studion idag
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
En fysik forskare säger (svt) att svensk valvaka är way over den amerikanska som bara har reklam o ytligt tugg..är det skräpmaten som sänkt amerikaners iq?
fast de har ju många nobel pristagare..hmm

Det är baksidan av privatisering av tv, vi hade sett liknande om alla våra kanaler vore som tv4 eller kanal 5
Medlem
0ldMans avatar
Försöker hitta den mest neutrala nyhetssidan där man kan följa valet, vilken är den?
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0ldMan
Jag tittar på de som kommer upp från twitter. Kanske är de helt felaktiga, vem vet.

Men i florida ser det inte bra ut för biden i stora distrikt som Palm Beach och Maimi Dade. Ännu värre i de mindre distrikten.
Jag är inte så säker på det, men vi får se.
För mig personligen stänger jag inga dörrar på detta, utan är alltid öppen för fakta.

Det är en SATANS massa poströster det Amerikanska folket gjort, och Demokratiska väljare har varit lite mer benägna att poströsta som administrationen.

Och få reda på resultatet ikväll låter som icke troligt.
Mer troligt är mot slutet av veckan.
Citat:
Ursprungligen postat av TveksamOmMittLand
Klyban, om ni nu vinner detta, vilket inte är omöjligt. På vilket sätt kommer jag som en rätt så konservativ/450k/att förlora mot dagens Trump-politik.

Erat huvudmål är ju ej ekonomisk, ni vill ju knäcka vita mannen.
Fantasier är det ingen som bryr sig om, men förstår du vill köra ut den.
Och oss vita, ja, vi kommer försvinna, och det kan du vara 100% säker på och precis ingen kommer bry sig.
Då folk glömmer av en sak och barn skapas av kärlek allra oftast.

Om vi pratar om USA, så går det inte sänka skatten igen och igen och igen, då lafferkruvan har nu berättat för oss att skatten är alldeles för låg.
Och varför rika får skattesänkning på skattesänkning, och vanliga lönetagare får mer skrapa upp smulorna på golvet är intressant.
För som du vet så gick lejonparten av skattesänkningen till de som inga mer pengar behöver.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DekadentThaitorsk
Hur fan kan USA fortfarande använda valmaskiner? Ett osäkrare valsystem får man fan leta efter.

Behöver inte leta dig längre än till Sverige iaf.
Medlem
Mark Fisher washington post säger i P1 att Trump infriat många vallöften även till de bortglömda som röstade på honom..
Avstängd
smaug20017s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
Coos county. Inte alla som röstat där än så länge men just de 26 rösterna är inrapporterade.
Tack!
2020-11-03, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Jo det är ju givet. Vilket gör det i framtiden omöjligt för republikanerna att vinna.
Inte alls. Gäller bara för dem att ställa om till en politik som latinos gillar.
Medlem
fendadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0ldMan
Försöker hitta den mest neutrala nyhetssidan där man kan följa valet, vilken är den?

Denna kan jag rekommendera.

https://video.foxnews.com/v/5614615980001#sp=watch-live
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogshuggar3n
Jag föredrar Max Tegmark från andra dimensioner. Vänster-Tegmark är sådär.

Max Tegmark skulle bli en utmärkt president. Synd att han är född i Sverige.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av latahunden
Vart hittar jag Filip och Fredrik livesändning??

Anal 5 såklart, Emma Frans är bisittare

https://imgur.com/a/PcThRsA

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in