Citat:
Ursprungligen postat av
0ldMan
Jag tittar på de som kommer upp från twitter. Kanske är de helt felaktiga, vem vet.
Men i florida ser det inte bra ut för biden i stora distrikt som Palm Beach och Maimi Dade. Ännu värre i de mindre distrikten.
Jag är inte så säker på det, men vi får se.
För mig personligen stänger jag inga dörrar på detta, utan är alltid öppen för fakta.
Det är en SATANS massa poströster det Amerikanska folket gjort, och Demokratiska väljare har varit lite mer benägna att poströsta som administrationen.
Och få reda på resultatet ikväll låter som icke troligt.
Mer troligt är mot slutet av veckan.
Citat:
Ursprungligen postat av
TveksamOmMittLand
Klyban, om ni nu vinner detta, vilket inte är omöjligt. På vilket sätt kommer jag som en rätt så konservativ/450k/att förlora mot dagens Trump-politik.
Erat huvudmål är ju ej ekonomisk, ni vill ju knäcka vita mannen.
Fantasier är det ingen som bryr sig om, men förstår du vill köra ut den.
Och oss vita, ja, vi kommer försvinna, och det kan du vara 100% säker på och precis ingen kommer bry sig.
Då folk glömmer av en sak och barn skapas av kärlek allra oftast.
Om vi pratar om USA, så går det inte sänka skatten igen och igen och igen, då lafferkruvan har nu berättat för oss att skatten är alldeles för låg.
Och varför rika får skattesänkning på skattesänkning, och vanliga lönetagare får mer skrapa upp smulorna på golvet är intressant.
För som du vet så gick lejonparten av skattesänkningen till de som inga mer pengar behöver.