2020-11-03, 23:23
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Kan fortfarande ske svängingar efter valet i just NC, så den ska man vara försiktig att dra några slutsatser kring.

Absolut. Det var det som var min poäng.
2020-11-03, 23:24
Bannlyst
Filip och Fredrik sänder igen bara för det var sånt misslyckande vid förra valvakan när Filip Hammar nästan grät när dom fattade att Trump vunnit.
Nu när dom vet att Biden vinner sitter dom säkert, för Trump kan ju inte vinna igen 🇺🇸✌️
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnoldw
Magdalena Andersson gäst hos Filip och Fredrik just nu 😂😂😂😂😂
Vad vill hon då?
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Vad har jag missat?

Är inte ironisk, undrar bara.
För tittar på cnn där de sa det, samt i länken som jag hittade kikade jag snabbt igenom den och såg att det stod så

I din länk står det att Biden fått fem röster, inte fem elektorröster. Bara fem väljare. Nu är han uppe i 10 mot Trumps 16.
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bum1
Klarar inte av amerikansk media. Sliskig, tillgjord och överdrivet flashig.

Trots att cnn är vinklade så är de inte så partiska i rapportering som vi är i Sverige. Det är mer att de framhäver vissa nyheter framför andra men av det jag sett i kväll så har de varit hyfsat sakliga. Kollade några minuter på svt och tv4 innan jag var tvungen att byta då det är så sjukt vinklat i rapporteringen. "Trump ett hot mot demokrati, trump hot mot eu, trump är dum"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Man kan väl säga att vi får en väääldigt bra indikation på hur det kommer att gå när vi får ett hum om vem som vunnit Florida. När väntas de resultaten in förresten?
skulle väl komma vid kl 2 i natt ca?
2020-11-03, 23:25
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Vad har jag missat?

Är inte ironisk, undrar bara.
För tittar på cnn där de sa det, samt i länken som jag hittade kikade jag snabbt igenom den och såg att det stod så
Det var bara ett litet distrikt i NH som röstade där. Alltså totalt 5 personer röstade på Biden. Det fanns ett annat distrikt som också fått sina röster räknade och där vann Trump med 16-5 i röster. Alltså är det just nu 16-10 till Trump i NH. Så 26 personer har fått sina röster räknade.
Medlem
Magdalena Andersson blev tårögd över USAs första svarta president. Svart, svart, svart trycker hon på.
Avstängd
smaug20017s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
Det var bara ett litet distrikt i NH som röstade där. Alltså totalt 5 personer röstade på Biden. Det fanns ett annat distrikt som också fått sina röster räknade och där vann Trump med 16-5 i röster. Alltså är det just nu 16-10 till Trump i NH. Så 26 personer har fått sina röster räknade.
Men ge oss distriktet....
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Som andra redan skrivit så är Texas absolut en konservativ stat men knappast den omedelbara Demokratiska öken man först kan tro. Min egna bild var åtminstone länge den men grottat en del i ämnet och det finns potential för (D)-uppslutning om korten sköts rätt. Men, med det skrivet, så har man dock inte vunnit Texas sedan hela vägen tillbaka till 1976 även om det varit hyfsat nära ibland.

Förlora Texas för Trump vore därmed.. illavarslande för honom.

Jag tror att Texas till slut kommer att gå samma väg som Kalifornien.
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Stor humor i denna tråd måste jag säga.
Trump utropas som vinnare i NH..en delstat han kommer att förlora på ett underlag om 26 röster är bara en pärla i mängden.

Kunskapsnivån generellt är ju IQ fiskmås i tråden så här långt..men ett och annat skratt ger den upphov till onekligen..:-)

Man får dock tacka Nixter&co för att de i alla fall gör det något spännande. Annars hade jag varit 100 % säker på Vidne istället för 99%
Medlem
PingPongZongs avatar
23.30 börjar världens bästa valvaka HÄR https://www.youtube.com/watch?v=EI8Ud64GnWw

Dags för bärs och brännvin -- En skinhead tradition. TRUMP !!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in