2020-11-03, 20:19
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaVargen
Bettar fan 10k på trump. Ger ju 65k utdelning

Var får du 6,50 på trump någonstans?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Trump vann tack vare elektorssystemet de har i USA. Hillary fick drygt 3 miljoner fler röster av folket. Så nej, det var inte riktigt folket som röstade fram honom.

Varför är elektorsystemet så dåligt? Tycker det fördelar rösterna bättre i landet. Så inte landsbygden styrs av californien eller ny. Landsbygden får en röst helt enkelt, vilket den inte har i Sverige. De är bara lapparna tack vare pk-folkets godhetsknarkande som får lite gehör. Hur som, ett elektorsystem skulle få bort det tror jag. Finns det nån fler anledning till elektorsystemet?
Medlem
Docklands avatar
Jag är mest fascinerad att årets val drar sådan enorm uppmärksamhet. Det är sjukt antingen eller i alla åsikter.
Ett val som k a n s k e påverkar Sverige marginellt om ens det.

Jag tror Biden vinner valet, men så trodde jag att Clinton skulle vinna 2016 så jag är inget orakel.
2020-11-03, 20:20
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Nej det pågår endast en valvaka just nu.

Swebbtv körde igång sin valvaka för en kvart sedan. Ser mysigt ut i studion - Mikael Willgert med gäster(4 stycken) och så massa folk som ska vara med på länk under kvällen.

En annan valvaka som lär vara bra är Red Ice på bitchute med svenske Henrik Palmgren. De brukar ha grymt många och intressanta gäster när de kör liveprogram vid särskilda tillfällen(inte bara vid val).
2020-11-03, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Vänta lite till..oddset på Trump kommer att öka vartefter.
Personligen så anser jag att allt under 15 gånger degen är underodds i skrivande stund.

To win popular vote är 6:50 och vanlig vinst för Trump är 2:87
2020-11-03, 20:21
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Biden vinner enkelt. INGENTING tyder på motsatsen. Hans ledning är betydligt större än Clintons, vilket innebär att OU måste ha betydligt mer fel. Det händer inte. Hoppet finns uppe mest bara på Flashback.
2020-11-03, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaVargen
Bet365

Eftersom Biden står i 90% så är det ändå ett dåligt odds.
Medlem
SvartaVargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Vänta lite till..oddset på Trump kommer att öka vartefter.
Personligen så anser jag att allt under 15 gånger degen är underodds i skrivande stund.

Varför skulle oddsen öka ?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Jag är mest fascinerad att årets val drar sådan enorm uppmärksamhet. Det är sjukt antingen eller i alla åsikter.
Ett val som k a n s k e påverkar Sverige marginellt om ens det.

Jag tror Biden vinner valet, men så trodde jag att Clinton skulle vinna 2016 så jag är inget orakel.

Europa behöver en amerikansk president som håller ett öga på Putin, inte en amerikansk president som vill bli Putin. Valet är viktigt. Även för för oss.
Medlem
Jag måste gå tillbaka lite i tiden här för att förstå hur Trumps seger i Florida kan bli så stor som den ser ut att bli nu.

Jag vill minnas att Florida var jämn år 2016 nu är det ju en seger med betryggande marginal, som jag kan se nu i alla fall.

Nu skall jag ta lite kvällskaffe.
2020-11-03, 20:23
Medlem
Haddock93s avatar
https://thedonald.win/

Alltid kul att gå in på forum och läsa vad amerikanska väljare tycker och tänker om valet. Dock är ju detta givetvis rätt partiskt med tanke på att det är Trump supporters.

För Biden så har ni ju reddit..
2020-11-03, 20:23
Avslutad
Objektivt sett: hur troligt är att det att Trump vinner? Bortse från vänstermedia och Trump-anhängare... nyfiken på ett ungefär. Oddsen på bettingsidor säger ca 1.45 för Biden och 2.85 för Trump, men de behöver inte stämma eftersom spelbolag tar andra faktorer i beaktning också (t.ex. hur många som spelat på en viss kandidat).

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in