2020-11-03, 07:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Det var en stavefeil, og det burde du ha forstått. Jeg hadde ikke brukt ordtaket, hvis jeg ikke skjønte betydningen. Du må gjerne tro at du var den som avslørte jakketypen, og dette har jeg svart deg på tidligere. Videoen ble vist i alle de store avisene, gang på gang. I tillegg gjentatte ganger på NRK og TV2. Tipset kan ha kommet fra folk som eide en lignende jakke, eller folk som jobber i butikker som solgte jakka.

Ble ikke jakka identifisert noen dager etter at videoen ble vist på "Åsted Norge"?
At du nok en gang trekker frem at du var den som oppklarte dette, vitner om et oppblåst selvbilde. Har du avslørende opplysninger, er det fritt fram å legge dette ut i tråden. Det er bedre, da får brukerne vurder sannhetsgehalten i dette. Du har jo for vane å slengt ut udokumenterte påstander. Det har jo blitt ditt varemerke.
Fenvatnet ® TM ©

Jeg har aldri sagt at det var jeg som identifiserte jakka, eller om jeg vet ting som ikke alle andre vet.
Men jeg postet bilde av jakka her i forumet, og dagen etterpå, eller to dager etterpå, så går politiet ut med at de har funnet ut av jakka.
Citera
2020-11-03, 07:34
Medlem
(31.10.2020) De mente Hagen hadde drevet med bevisst villedning, og her peker politiet blant annet på e-postene, ifølge VGs opplysninger.

– Å kalle det villedning er fullstendig skivebom og blodig urettferdig. Dette er en mann som har forsøkt å hjelpe til så godt han kan med å finne ut hva som har skjedd med sin egen kone. Han kommuniserte slik politiet ville ha det. Politiet ønsket ikke noe dialog eller samarbeid. Men de oppfordret ham til å skrive notater om saken, og det gjorde Tom
, opplyser Hagens støttespiller, som mener at det er uheldig at politiet aldri har forsøkt eller klart å bli kjent med Tom Hagen.
– Om de hadde gjort det, ville de ikke ha endt opp med feil teori og en håpløs siktelse. Tom er ikke A4, og det må man forstå. Det tragiske er at politiet med sitt tunnelsyn kan ha ødelagt muligheten for å få svar på hva som faktisk har skjedd med Anne-Elisabeth, sier støttespilleren.

– Tom Hagen tilhører en generasjon som har tiltro til rettsvesenet og norsk politi. Selv i de mørkeste stunder skal han ha sagt at «politiet løser saken, til slutt», sier støttespilleren.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/866EeW/hagen-stoettespillerens-oppgjoer-med-politiet-fullstendig-skivebom

"Politiet ønsket ikke noe dialog eller samarbeid."
Var dette i den perioden da TH ble hemmelig etterforsket?
Senast redigerad av z-z-z 2020-11-03 kl. 07:51.
Citera
2020-11-03, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Jeg antar at det rør seg om en kommentar hvor AEH sier hun ikke har råd til en weekendtur. Kommentaren er for lengst slettet (raderat). Det er stor sannsynlighet for at AEH selv slettet kommentaren(e).
Hva var i så fall hennes motiv for dette? Svaret kommer nok : "TH hadde lösenordet til hennes FB-konto, hun var redd for at TH kunne se hva hun hadde kommentert!"

Og hvorfor legge vekt på en kommentar som ikke er tilgjengelig, sånn at alle kan vurdere dialogen? Dialogen må jo bestå av mer enn AEHs kommentar? Vi vet jo ikke ens om det har eksistert en slik kommentar. Og, hvis kommentaren har eksistert, så kan det ha vært en spøk. "Milliardærfruen som ikke har økonomi til å reise bort en weekend".

Derfor er det jo bedrägligt å bruke denne kommentaren for å underbygge teorien om at AEH ikke fikk penger av TH.
Det påstås i tillegg at AEH var tvunget til betale hyra i S4.
Se det uthevede:
Alle solemerker viser at dette er så langt fra sannheten som det er mulig å være.
Citera
2020-11-03, 09:21
Medlem
Jeg vet at da AEH var på en handletur på Metro med en venninne så prutet hun på klær. Ikke dyre klær, men hun spurte om hun kunne kjøpe en genser som kostet 500 kr for 400 kr. Venninnen synes dette var pinlig ettersom "alle" visste at AEH var gift med områdets rikeste mann. Og før alle som forsvarer TH roper ut at det er helt normalt å gjøre; nei det er det ikke. Og slettes ikke for kona til en milliardær. Må ha vært ekstremt nedverdigende for henne, stakkars.
Citera
2020-11-03, 10:38
Medlem
Har dere hørt NRK podcasten "Bortført i Bergen"? Den omhandler bortføringen av Reidar Osen (og Petter Slengesol). Dette kan forekomme i Norge av øst-europeiske kriminelle. Hvorfor er teorien om at dette er en bortføring som gikk skeis så lite spekulert i denne tråden?
Citera
2020-11-03, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proofide
Jeg vet at da AEH var på en handletur på Metro med en venninne så prutet hun på klær. Ikke dyre klær, men hun spurte om hun kunne kjøpe en genser som kostet 500 kr for 400 kr. Venninnen synes dette var pinlig ettersom "alle" visste at AEH var gift med områdets rikeste mann. Og før alle som forsvarer TH roper ut at det er helt normalt å gjøre; nei det er det ikke. Og slettes ikke for kona til en milliardær. Må ha vært ekstremt nedverdigende for henne, stakkars.
Jag ser det inte så konstigt att pruta även om man har pengar. Jag är bekant med en familj som stämmer med familjen TH som jag lärt känna genom media och detta forum. Lite som vi säger lillgammala och gammaldags. Han förde kassabok över sin egen plånbok och hans slogan är man blir inte rik på stora inkomster utan på små utgifter.
Citera
2020-11-03, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Han har blitt konfrontert med det, men sier bare at det er rett og rimelig at hun må betale for seg.

Hvem som helst i denne tråden kan påstå at de har hørt dette. Vil det i så fall at bekrefte at påstanden er riktig?
Dette er så usigelig dumt, og det håpløse ved dette er at du ikke skjønner hvor dumt dette er. Alternativt at du skjønner det, men likevel fortsetter å spre møkk.
Jeg vet ikke hva som er verst.
Hvis det mot formodning går mot rettssak, og det viser seg at du har belegg for dine påstander, skal jeg være den første til å legge meg langflat.
Men før dette er faktum, vil jeg ta opplysninger fra deg med en bøtte salt.
Citera
2020-11-03, 11:04
Medlem
[quote=Ittno|73457338]Se det uthevede:
Alle solemerker viser at dette er så langt fra sannheten som det er mulig å være.[/QUOTE

Alt er basert på rykter og trådsannheter i denne tråden. Ingen i tråden vet om det er hold i ryktene. Se svaret mitt til Fenvatnet.
Citera
2020-11-03, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlaDunk
Har dere hørt NRK podcasten "Bortført i Bergen"? Den omhandler bortføringen av Reidar Osen (og Petter Slengesol). Dette kan forekomme i Norge av øst-europeiske kriminelle. Hvorfor er teorien om at dette er en bortføring som gikk skeis så lite spekulert i denne tråden?
Enligt mig är öst-europe spåret betydligt mer trovärdigt än Hagen spåret. Det finns mycket som talar för det. Öst- europeiska hantverkare har varit inblandade, utpressningsbrevet skrivet på dålig norska och betalningssättet och det brutala handläggningen samt avsaknaden av spår som styrker Hagen spåret.
Citera
2020-11-03, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Dumme politimenn kan være gode på bunnen, vet du, selv om de ikke er så dyktige at de greier å løse en kidnappingssak. Litt sånn som gjerrige og slemme milliardærer ikke trenger å være drapsmenn, ikke engang om deres livspartner blir kidnappet.

Nå har jo det dumme politiet konkludert med at det er en drapssak og ikke en kidnappingssak, men du har vært så opptatt av dine akademiske øvelser at du tydeligvis ikke har fått det med deg.

Gjerrige og slemme milliardærer er ikke nødvendigvis drapsmenn, men det er med på å sannsynliggjøre motivet, vet du.
Citera
2020-11-03, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Jeg har aldri sagt at det var jeg som identifiserte jakka, eller om jeg vet ting som ikke alle andre vet.
Men jeg postet bilde av jakka her i forumet, og dagen etterpå, eller to dager etterpå, så går politiet ut med at de har funnet ut av jakka.

Les nøye gjennom innlegget ditt. Dette er tankefeil. At to ting sammenfaller i tid, betyr ikke at de to hendelsene nødvendigvis har sammenheng med hverandre.
Men det er i tillegg ulogisk.
Først sier at det IKKE var du som identifiserte jakka, for så å si at at kort tid etter at du la ut et bilde på forumet, så gikk politiet ut med at de hadde identifisert jakka.
Jeg leser det siste slik, at da du bildet du la ut på forumet, førte dette til at politiet fikk et gjennombrudd.
Det er ikke bare meg som oppfatter dette på denne måten. Det var vel flere som ga deg anerkjennelse for dette. Eller husker jeg feil?
Citera
2020-11-03, 11:47
Medlem
Mye tøys på forumet nå. Politiet etterforsker uansett om dere liker det eller ikke. Kom gjerne med innspill, men ikke ville gjetninger som ikke kan relateres til noe kjent faktum. Begrunn synspunktet så det ikke bare blir løse påstander.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in