2020-11-03, 07:56
Avslutad
Att se Reinfeldt i TV4 ger dålig smak i munnen, vilken falsk, äcklig människa, han borde hellre ställas inför riksrätt än att få stå i rampljuset!
2020-11-03, 07:58
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Såklart det är, sluta injicera heroin nu.

Nej, det är det inte. Det har inte varit så historiskt, det kommer inte att vara så den här gången. Var god och leta fram i konstitutionen vart det står att valresultatet kommer på valnatten.
2020-11-03, 07:58
Medlem
tinybitss avatar
Någon som vet om den här Schweikart är pålitlig?

https://mobile.twitter.com/LarrySchweikart/status/1323451844673204227

"Baris: Late breakers in PA 3:1 in favor of Trump"
2020-11-03, 08:08
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Varför skiljer sig sannolikheterna så mycket mellan prognosmakare (de analyserar opundersökningar) och de som riskerar sina egna pengar i vadslagning?

T ex FiveThirtyEight (Nate Silver) ger Trump 10% chans till vinst. Och The Economist ger Trump endast 4% chans till vinst.

På betfairs oddsbörs där folk slår vad med/mot varandra så är oddset nu 2.9 för att Trump ska vinna. 2.9 innebär att vadslagarna ger Trump 34% chans till vinst, dvs mycket högre än prognosmakarna!!!

Man kan ju försöka avfärda spelarna med att de inte har koll på politik bla bla, men de riskerar ju sina egna pengar på vad de tror på. Just nu har det slagits vad om 3.4 miljarder kronor på betfairs spel om presidentposten.
Oj. På bara två timmar har oddset för Trump sjunkit till 2.6. Dvs 38% sannolikhet.

Jag förmodar någon ny sista opinionsundersökning i Trumps favör just publicerats.
2020-11-03, 08:10
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
TRUMP TÅGET HAR INGA BROMSAR!!

Lil Pump, gick upp på Trumps scen igår
Lil Wayne,
6ix9ine,
Kanye West,
50 Cent,
Wocka Flocka,
Kodak Black, och Ice Cube har nu alla ställt sig på Trumps sida.

Helt otroligt. Stor del av de absolut tyngsta svarta inom musikscenen vågar slå mot etablissemanget.
Man blir tårögd.

Varför blir du tårögd?

Jag måste fråga eftersom du är ett skolexempel på en ”follower” eller ”betahund”. Vem var det du svansade efter innan Trump hoppade på politiken?
2020-11-03, 08:11
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Oj. På bara två timmar har oddset för Trump sjunkit till 2.6. Dvs 38% sannolikhet.

Jag förmodar någon ny sista opinionsundersökning i Trumps favör just publicerats.

Eller att dom vill lura sekteristerna på pengar?
2020-11-03, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Gud skickar Amerika ett tecken.

Den röda vågen för TRUMP!

https://youtu.be/LrmnTAcrJpc
https://imgur.com/a/winoPwe#iNcb3xn
AMEN PRISA GUD
2020-11-03, 08:14
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Virginia Update

Virginia är INTE utom räckhåll för The Don.

Summerat:Färre Studenter som röstar + Färre Svarta + Trump-röstande svarta + galna volymer från vita röster, Många över 50, män & icke-college kan ge Trump VA...

Minnesota Update

En kraftig ökning av röster från norra (rural) Minnesota. Området jag pratat om är ytterst Pro Trump. Detta tillsammans med årets massiva riots och en galen Guvernör. Även Minnesota har bra chans att kunna bli Trump land, då effekten av dessa mycket väl pratar till Trumps fördel jmf 2016.

Update

Trumpen tappar i både Minnesota och Virginia. Jag har inga källor men jag tänker mig att det är så.
2020-11-03, 08:16
Medlem
Jonathanhylstas avatar
Nån som kommer se valnatten? Får åka förbi hemmakväll och shoppa loss energidryck,godis och snacks
2020-11-03, 08:18
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonathanhylsta
Nån som kommer se valnatten? Får åka förbi hemmakväll och shoppa loss energidryck,godis och snacks

Jag kommer att sova klockan 21 sen gå upp klockan 3. Finns det någon tidsplan för när staerna börjar bli klara?
2020-11-03, 08:19
Bannlyst
Vad har hänt under natten, oddset på Biden har gått upp från 1.50 till 1.60?
2020-11-03, 08:21
Medlem
Jonathanhylstas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Jag kommer att sova klockan 21 sen gå upp klockan 3. Finns det någon tidsplan för när staerna börjar bli klara?
Resultat kommer rulla fram hela kvällen/natten/morgonen, borde va avgjort på morgonen nån gång

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in