2020-11-03, 01:12
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Den är genomblå om du tittar på mapen. Alltså dominerande av Demokraterna. Men visst kan allt hända så klart men det är inte av en slump som den räknas som "safe" enligt Fox News

resetta mappen på länken jag skickade så ser du att den blir röd.
2020-11-03, 01:14
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
resetta mappen på länken jag skickade så ser du att den blir röd.

Va märkligt! Jag resettade den hela tiden och den var blå men inte nu 🙄

Nåja, bara bra isf 😁👍🏻🇺🇸
2020-11-03, 01:14
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Nja han behöver bara 3 tossup stater: Florida, North Carolina och Meine för att få 264 vilka blir lätt att nå. Sen blir det battle på några av de svagaste/jämnaste staterna som Demokraterna just nu har. Alltså endast 6 elektorer.

NC blir svår.
Florida blir kanske enklare.
Maine vet jag inget om. Det är väll traditionellt en D-stat?
2020-11-03, 01:20
Medlem
doggydees avatar
Intressant internbrev från Trump's egna campaign manager till hans väljare:
https://twitter.com/TimMurtaugh/status/1323313186259480577

Blir spännande att följa händelseförloppet.
Senast redigerad av doggydee 2020-11-03 kl. 01:24.
2020-11-03, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Fracking har en massa negativa aspekter vid sidan av tillkomsten av olja, grundvatten reserver riskerar att bli förstörda, det var just det som hände i Flint
Flint.. Näää nu tror jag du svamlar. Flints dricksvattennät och fracking HAR VILKET SAMBAND???
2020-11-03, 01:40
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
NC blir svår.
Florida blir kanske enklare.
Maine vet jag inget om. Det är väll traditionellt en D-stat?

Florida tar han nog hem ja, väldigt jämt där.
NC ligger också som en tossup, alltså jämnt.

Meine är också en liten tossupstat just nu.

De mörkblå är oftast sökra Demokratstater. Typ Washington, California osv
2020-11-03, 01:42
Medlem
KokaGrodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
TV4 sänder just nu en "dokumentär" om Donald J Trump som innehåller så många lögner och faktafel att det är ofattbart att TV4 ens fått tillstånd att sända skiten.

Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Samma som SVTs dokumentär: "Vägen till Vita Huset" isf. Sjukt mycket lögner och vidrigheter. Trump är ren ondska och Biden ren godhet.

Tittade på eftertexterna. Där står TV4 Sweden med som Coproducers till skiten..... Ren skandal att TV4 är så partiska.
Dessutom sände man en enda lång tribute till EfterBiden direkt efter.
Faktum är att TV4 är mer partiska än SVT t o m. SVT är visserligen vänstervridet, men TV4 är så in i helvete PK-marinerat. Hemska åsiktskontrollstat Sverige blivit.
Man borde egentligen anmäla programen för partiskhet. Skiten kommer att sändas imorgon som "valvakematerial" på TV4... för att riktigt tala om för oss vad vi ska tycka.

Så det lutar åt att fyllna till med champagne och skadeglatt flina åt TV4:s valvaka, sedan zappa med jämna mellanrum till SVT och Piff & Puff på Kanal 5 för att inte missa ett ögonblick.
Så gjorde jag 2016, oboj vilken skarttfest det blev itakt med de närmast grät framför kameran då det gick upp för dem att Trumpen vunnit!
Senast redigerad av KokaGroda 2020-11-03 kl. 02:13.
2020-11-03, 01:44
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Florida tar han nog hem ja, väldigt jämt där.
NC ligger också som en tossup, alltså jämnt.

Meine är också en liten tossupstat just nu.

De mörkblå är oftast sökra Demokratstater. Typ Washington, California osv

Enligt Nixter så är Arizona och Florida klara Trumpvinster. Arizona håller jag med om. Där leder snart Trump vilken timme som helst. Florida ser OK ut, Biden leder med ca 1% men han har snart slut på röster och GOP har mycket kvar.

Men NC och PA blir enormt svårt. NC har många svarta och dessa svarta röstar D till 90%.
Däremot har NC många Spanska babbar och desa babbar till Trump.

Tror inte Trump tar Meine. Det är en överklass-stat. Överklassen röstar liberalt.
2020-11-03, 01:54
Medlem
MrBulldoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Fracking har en massa negativa aspekter vid sidan av tillkomsten av olja, grundvatten reserver riskerar att bli förstörda, det var just det som hände i Flint

Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Flint.. Näää nu tror jag du svamlar. Flints dricksvattennät och fracking HAR VILKET SAMBAND???

Ondahamstern har huvudet uppkört i sin vanliga kroppsöppning. Vattnet i Flint blev förorenat av dåliga gamla rör, inte nån jävla fracking. Här har du en redogörelse av en miljömuppsorganisation som knappast skulle krysta fram ursäkter åt ett oljebolag. Gör en textsökning på "fracking" och räkna hur många träffar du hittar mellan klyschorna om "environmental justice".

https://www.nrdc.org/stories/flint-water-crisis-everything-you-need-know
Senast redigerad av MrBulldogg 2020-11-03 kl. 02:00.
2020-11-03, 01:56
Medlem
sebastian_s avatar
https://mobile.twitter.com/realDonaldTrump/status/1323426413286952960 helvete vad folk. Igen. Vinst eller förlust imorgon så kommer trumpismen leva vidare
2020-11-03, 01:58
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Enligt Nixter så är Arizona och Florida klara Trumpvinster. Arizona håller jag med om. Där leder snart Trump vilken timme som helst. Florida ser OK ut, Biden leder med ca 1% men han har snart slut på röster och GOP har mycket kvar.

Men NC och PA blir enormt svårt. NC har många svarta och dessa svarta röstar D till 90%.
Däremot har NC många Spanska babbar och desa babbar till Trump.

Tror inte Trump tar Meine. Det är en överklass-stat. Överklassen röstar liberalt.

Japp Fl och Az tar han.

Det andra har du nog rätt i när jag tänker efter, tror jag stirrade mig blint på färgerna i nuläget.

Meine är en tossup så helt säkert bör det inte vara. Men ah, vi får se imorn
2020-11-03, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
https://mobile.twitter.com/realDonaldTrump/status/1323426413286952960 helvete vad folk. Igen. Vinst eller förlust imorgon så kommer trumpismen leva vidare
trumpismen är död om strax över ett dygn

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in