2020-11-02, 23:40
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Nu säger jag inte ordet "landslide" för Trump, jag vågar mig inte ens säga att han vinner valet. Dock om nu folk i florida som identifierar sig med dems vanligtvis, ser det goda Trump har gjort, varför kan inte independent/dems väljare se det samma i sina respektive delstater ?

Det jag säger, är att det är jämt. Myyycket jämt !

Problemet är att Florida bara är en av åtta jämna stater som Trump måste vinna varav flera normalt sett stabila republikanska stater.

Faktumet att Trump har problem i Georgia, North Carolina, Texas och Arizona är talande för att han har problem.
2020-11-02, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Tänkte kolla Filip & Fredriks. Någon annan vet jag inte. Kommer säkert zappa mellan olika nyhetssajter på internet också. Dudå?

Energifylld duo men kommer vara alltför mycket Trumphat. Kommer nog köra SVT och Fox news.
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Är du vänsterbliven eller?

Bra att sänka förväntningarna lite så man inte blir för upprörd.

Är du vänster?

Jag har helt svärt in att Trump förlorar.
Jag tycker GOP-väljare verkar fokuserar så mycket på siffror och jämföra det med hur mycket folk de drar upp.
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Ja,
men vad är sannolikheten? Kan du räkna ut det?

Arizona och Florida är Trumps, Du tycker själv att Pennsylvania lutar Trump. Då kan ju tom du börja säga så mycket att det lutar åt en Trump seger ?
2020-11-02, 23:43
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Arizona och Florida är Trumps, Du tycker själv att Pennsylvania lutar Trump. Då kan ju tom du börja säga så mycket att det lutar åt en Trump seger ?

Det var inte vad jag frågade. Vad är sannolikheten att Trump vinner alla åtta stater du nämnde givet de försprång du angav?
2020-11-02, 23:44
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Tom, detta kan även jag skriva under på. Samsyn.

Tror ikke på deg! Dumme faan

Jag vet att Trump förlorar för det är en enorm naivitet. Men samtidigt så finns det tecken på Trump-vinst, men även tecken på att Trump förlorar stort.

Tecknen är inte direkt Covid 19.
Tecknen är att Trump ligger under i valröstningarna i NC, SC och PA. Långt under. Visa gärna lite statistik hur många väljare GOP och Dems har kvar. Jag hittar inga.
2020-11-02, 23:44
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Pga ...:?

För Trump ligger under i valstatistik. I OU ser det rätt så bra ut.
2020-11-02, 23:46
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Tja, jag gillar inte Biden vidare mycket. Men valet mellan Biden och Trump är ungefär som att välja mellan tråkig mat och bajs, och då vet jag vad jag föredrar.

Du väljer alltså Biden trots att förtäring av bajs kan ge allvarliga konsekvenser?
2020-11-02, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Alltså att ni dårar verkligen tror att en höjning på 0.2 procent i "jobb approval" indikerar på att Trump kommer vinna valet. Ni är ju efterblivna hela bunten.

Det är en pågående rörelse uppåt. Du måste följa det dag för dag. Idag steg han med 0,4% och det verkar som om rörelsen uppåt fortsätter.

Men jag har inte sagt vem som vinner racet. Jag har hela tiden sagt att det blir jämnt.
2020-11-02, 23:47
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Rassmussen Reports kom ut med att det är +1 för Biden och 3% är "Annat parti" och 2% är "ej bestämt/osäker".
2020-11-02, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Det är en pågående rörelse uppåt. Du måste följa det dag för dag. Idag steg han med 0,4% och det verkar som om rörelsen uppåt fortsätter.

Men jag har inte sagt vem som vinner racet. Jag har hela tiden sagt att det blir jämnt.

Det är så obetydliga och selektiva siffror som är så irrelevanta.
De frågar en liten andel människor och drar sedan en slutsats och de har en stor differens procentuellt åt massa olika håll baserat på vem man frågar.

Att ni fortsätter spamma om skiten om och om igen är så ofantligt korkat. Liksom har sett dig skriva otaligt många gånger nu om differensen mellan ena dagen och den andra för att sedan försöka göra en slutsats kring det. Ryck upp dig, det där är så oseriösa siffror.
2020-11-02, 23:48
Avslutad
Så.. Vars kommer den "bästa" rapportering vara ifrån... Ska man någon amerikans nyhetssids eller är det Tv4/svt som man ska använda sig av?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in