2020-11-02, 01:13
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Med tanke på att alla andra länder t.ex Danmark går också in i en ny Corona kurva så kan man inte skylla på Danmark som på USA då?

Det handlar väll om att stoppa spridningen? Eller? Varför lyckas ingen då? Är dom förlorare? Är dom dåliga?

Tja du pratar om viruset INTE hur högsta ledningen hanterar och agerar.

Donald är en katastrof när detta hände med hantering/agerande/kommunikation och massor av DÖDA..

Tror amerikanerna kommer se det som dåligt och därför förlorar Donald.

Om Coronan inte hänt så är det en annan fråga och hela valrörelsen sett annorlunda ut och hade varit mer jämn men inte automatiskt donald..

Spännande och snart vet vi om nakne donald blir vräkt!

2020-11-02, 01:14
Medlem
winningfeasts avatar
Citat:
Trump må vinna Florida. Det ser inte helt tokigt ut för han där. Men PA och MI är helt borta. Samt NC (North Carolina). Trump är körd där.

Dom väljer Biden, för dom litar inte på Trump. Biden må vara korrupt och luras, men han kan iallafall ljuga för folket. Folk vill ha lögner! Folk vill inte höra sanningen.

Hellre den fina lögnen, än den fula sanningen.

Vi får se, men jag tror du har fel om det. Det finns en stor chans att han tar hem Pennsylvania eller Michigan, kanske till och med båda om Republikanerna kan få ut mycket folk på valdagen, vilket inte är helt osannolikt. Att North Carolina är borta om han vinner Florida är däremot inte troligt, men vi får snart se.

Jag skulle inte alls bli förvånad om Trump vinner valet, men jag skulle inte heller bli förvånad om Biden vinner, blir helt enkelt en nagelbitare beroende på vem man hejar på
2020-11-02, 01:14
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realtesto
Varför skulle någon lägga sin röst på en karaktärslös, korrupt, TYPISK ljugande karriärspolitiker som är en senildement- dokumenterat rasistisk- pedofil som uppenbart kommer användas som marionettdocka åt AFA och BLM tills han hamnar på ålderdomshem efter ett par år och wannabe svarta Kamala tar över som helt enkelt hatar USA och vill göra hela USA till de demokratiska sophögarna till krigszoner såsom Chicago och LA.
Varför?
Något stämmer inte.

För folk lever efter vad media och kändisar säger?
Folk lever efter status.

Det är status att vara naiv ansvarslös vek och svag liberal.
Det är krävande att vara en kritisk konservativ som vill ha lag och ordning.
2020-11-02, 01:15
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winningfeast
Vi får se, men jag tror du har fel om det. Det finns en stor chans att han tar hem Pennsylvania eller Michigan, kanske till och med båda om Republikanerna kan få ut mycket folk på valdagen, vilket inte är helt osannolikt. Att North Carolina är borta om han vinner Florida är däremot inte troligt, men vi får snart se.

Jag skulle inte alls bli förvånad om Trump vinner valet, men jag skulle inte heller bli förvånad om Biden vinner, blir helt enkelt en nagelbitare beroende på vem man hejar på

De som predikterar att Trump förlorar är Marcus Oscarsson + Allan Litchman. Båda predikterade att Trump skulle vinna 2016.
2020-11-02, 01:16
Medlem
Citat:
Säg att siffran är 2% istället. Det låter mera sanningen.

Jag spekulerar inte. 5% är siffran på de som inte ville uppge i en av undersökningarna.

Det blir tyvärr dock inget resultat på tisdag på grund av de förbannade poströsterna.
2020-11-02, 01:16
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Tja du pratar om viruset INTE hur högsta ledningen hanterar och agerar.

Donald är en katastrof när detta hände med hantering/agerande/kommunikation och massor av DÖDA..

Tror amerikanerna kommer se det som dåligt och därför förlorar Donald.

Om Coronan inte hänt så är det en annan fråga och hela valrörelsen sett annorlunda ut och hade varit mer jämn men inte automatiskt donald..

Spännande och snart vet vi om nakne donald blir vräkt!

Det jag menar är att inget land som har infört hårda restriktioner, har lyckats. Lite som Tegnell säger. Stänga ned hjälper inte.
2020-11-02, 01:17
Medlem
winningfeasts avatar
Citat:
De som predikterar att Trump förlorar är Marcus Oscarsson + Allan Litchman. Båda predikterade att Trump skulle vinna 2016.

Ja, men det där kan du säga tvärtom också om folk samt opinionsinstitut som trodde att Trump skulle vinna 2016 också tror att han kommer vinna i år.
2020-11-02, 01:18
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
80 tusen tittare på FoxNews....Galet! Brukar inte vara så

https://www.youtube.com/watch?v=RVG1uR9wr-A
2020-11-02, 01:19
Medlem
Något har hänt drastiskt i Iowa. För två veckor sedan hade enligt polls China-Joe en klar ledning där. Men nu har det kommit 4 aktuella undersökningar på raken som ger Trump ledningen där.

Jag vet inte hur viktig den staten är men den betecknas ändå som en battleground state vad det nu innebär.

Varför svängde det så snabbt i just Iowa?? Ja det kan nog ingen svara på.

Jag önskar debattörerna en god natt. Går till sängs nu.
2020-11-02, 01:20
Avslutad
Anskrämligt att de kör med så gamla gubbar. Hade någon av sidorna haft fram en 55-65 åring så hade valet varit en skrattmatch. Påminner om 2 gamla boxare som var på topp och slutade för 15 år sedan o nu ska upp i ringen mot varandra.
2020-11-02, 01:20
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Oscarsson gissar nog mest baserat på simpel OU, men Lichtman väger riktigt tungt då han hittat en metod att analysera vem som har den matematiska möjligheten att bli president. Han har inte haft fel på över trettio år. Hans ord enbart har övertygat mig om Bidenseger, och därför har jag vågat satsa 10k.
Senast redigerad av BaronVonHelsing 2020-11-02 kl. 01:24.
2020-11-02, 01:21
Medlem
Citat:
80 tusen tittare på FoxNews....Galet! Brukar inte vara så

https://www.youtube.com/watch?v=RVG1uR9wr-A

Plus 140 tusen som tittade här: https://www.youtube.com/watch?v=M5NjSRTzfzE

Plus 80 tusen som tittade här: https://www.youtube.com/watch?v=jKXnE3m4z8s

Finns ju visserligen personer som har alla tre uppe samtidigt. Men ändå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in