2020-11-02, 01:07
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Valet handlar inte om Biden. Ingen vet vem Biden är. Han syns inte. Han håller några parkeringsmöten och tutar lite. Ingen bryr sig. Han får max 10 tusen Live-tittare.

Valet handlar om om Trump ska fortsätta eller inte. Vem som ersätter han, bryr sig inte majoritet om. De kan välja folk som är så otroligt korrupta men så länge dessa korrupta säger fina saker i TV-rutan så är allt bra.
Trump är en mästare på att manipulera folkmassor. Att framstå som en underdog är bara en del av spelet. Polls är inte att lita på. Nej det är helt uppenbart att Trump kommer vinna detta.
2020-11-02, 01:08
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winningfeast
Det är möjligt, men tro inte att Trump inte kan vinna valet trots dessa motgångar, det är fortfarande en betydlig chans att han kan ta hem en elektorsseger återigen om han kan vinna Florida (där han leder enligt många opinionsundersökningar) och Pennsylvania (där det är ganska tajt i opinionsmätningarna), han kan även vinna Michigan som ett alternativ till Pennsylvania för att vinna valet. Men jag tror att Florida och Pennsylvania är strategin som Trump kampanjen har under slutskeded av valspurten.

Trump må vinna Florida. Det ser inte helt tokigt ut för han där. Men PA och MI är helt borta. Samt NC (North Carolina). Trump är körd där.

Dom väljer Biden, för dom litar inte på Trump. Biden må vara korrupt och luras, men han kan iallafall ljuga för folket. Folk vill ha lögner! Folk vill inte höra sanningen.

Hellre den fina lögnen, än den fula sanningen.
2020-11-02, 01:08
Medlem
farbror Svens avatar
Jag tror tyvärr att Trump vinner. De kristna fanatikerna är inte att leka med. Totalt hjärntvättade i. sina församlingar.
2020-11-02, 01:09
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Jag tror tyvärr att Trump vinner. De kristna fanatikerna är inte att leka med. Totalt hjärntvättade i. sina församlingar.

Fast bästa är om Trump vinner. Bara för att liberal elit ska få en spark i arsle. Finns inget finare när det går åt skogen för folk som har det bra.
2020-11-02, 01:09
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Trump är en mästare på att manipulera folkmassor. Att framstå som en underdog är bara en del av spelet. Polls är inte att lita på. Nej det är helt uppenbart att Trump kommer vinna detta.

Undersökningar är att lita på. Ta dom bara med en nypa salt. Nej.
Trump förlorar.
2020-11-02, 01:10
Avstängd
Doxycyklin87s avatar
Trump borde vinna. Media gör som vanligt och försöker ge demokraterna en skjuts genom att få högern att känna att det redan är dött lopp. Köper inte för fem öre att en majoritet vill se pedofilgubben Biden som president. Oavsett utfall så väntar kaos, större om Trump vinner eftersom etablissemanget och media kommer hetsa ut hjärndöda "liberaler" på gatorna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herz
Trump vinner. Det ser man på Google data på vad folk söker på. .

Google Articifiella Intelligens och data analys har räknat ut detta redan. Därför går Nancy Pelosi ut och säger stt man inte tänker ge upp oavsett resultatet.

Covid är deras taktik att kasta dimma över valresultatet så det blir lättare för dom att påstå att Biden är vinnare.

Statskupp mot Trump på G. Som tur är kommer han stoppa skiten och sätta dit alla för landsförräderi. Blir långa straff för Obama admin personer.

Tänker du på detta: https://trends.google.com/trends/explore?date=all&geo=US&q=Donald%20trump,Joe%20Bid en

Hur ska vi kunna lita på att det stämmer? Svaret är: Vi kan inte det...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Håller med dig...vänsterdemokraterna har förstört för sig själva. Tom tegelstenarna var ditlagda av Soros och deep state. ALLA förstår detta nu för längesedan.
2020-11-02, 01:11
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Det blir smått komiskt när du och dina gelikar försöker måla upp en bild att Trump är någon outsider och superhjälte som mot alla odds tog sig till toppen.

Trump och Clinton (bägge Hillary och Bill) var så pass goda vänner innan valet att paret Clinton var närvarande på Trumps bröllop med Melania. Trump är en del av de ni föraktar.

Visst. Jag köper detta argument. Jag tror inte att Trump kommer lägga ned det militära industrikomplexet. Han må flytta det till Asien, troligtvis.

Biden kommer vilja ha kvar det i mellanöstern, eller flytta det till östeuropa där det pågår konflikter i Vit Ryssland mot Svart Ryssland.
2020-11-02, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Undersökningar är att lita på. Ta dom bara med en nypa salt. Nej.
Trump förlorar.

5% ville inte uppge vem de röstar på i en av de kritiska staterna. Jag undrar vem det kan vara.
2020-11-02, 01:12
Medlem
Varför skulle någon lägga sin röst på en karaktärslös, korrupt, TYPISK ljugande karriärspolitiker som är en senildement- dokumenterat rasistisk- pedofil som uppenbart kommer användas som marionettdocka åt AFA och BLM tills han hamnar på ålderdomshem efter ett par år och wannabe svarta Kamala tar över som helt enkelt hatar USA och vill göra hela USA till de demokratiska sophögarna till krigszoner såsom Chicago och LA.
Varför?
Något stämmer inte.
2020-11-02, 01:13
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigaren1
5% ville inte uppge vem de röstar på i en av de kritiska staterna. Jag undrar vem det kan vara.

Säg att siffran är 2% istället. Det låter mera sanningen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in