2020-11-01, 19:37
Medlem
Tryckkokarens avatar
Varför rapporteras det så anmärkningsvärt lite om valet?
2020-11-01, 19:37
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JetSociety
Ingen är besatt av Trump utom hans fiender.

Det handlar i grunden om:
Nationalism vs globalism.
Allas lika värde vs rasism / blm.

Vänstern förlorade mot kapitalet och globalisterna i samband med occypy wall street och Göteborgskravallerna (EU).

Trump kämpar mot dessa. Därför hatar ni honom.
Om han fortsatt spela golf och druckit champagne och samtidigt twittrat typiska vänsterradikala slogans, då hade ni blundat för hans skatteplanering, orangea hy och istället hyllat honom.

Att skrika om att gud har valt en kandidat osv är nog absolut att vara besatt, sedan så kämpar Trump absolut inte mot Wallstreet han ger dem pengar i form av skattelättnader och har redan lovat fler skattelättnader efter att ha kapat socilal security.
2020-11-01, 19:41
Medlem
Precis för en liten stund sedan föll China-Joes sista ställning i North Carolina. Lite repris på hur Jerikos Murar föll för Israelernas TRUMPet-stötar under biblisk tid.

Insider Advantage ger Trump 48% i North Carolina och China-Joe resignerar med 44%.

Undersökningsperiod 30--31 okt.
2020-11-01, 19:42
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 744glx
Till alla er som är bergsäkra på en trumpseger: ta allt ni äger, låna så mycket ni får och satsa. Ni får ju 2,7 gånger insatsen. Gratis pengar. Eller?

Jag drog några hundralappar på Pence.
201 gånger pengarna på att någon galning eller annat skjuter Trump innan valet.

Ta med TDS i beaktning så finns där rätt många idioter som skulle trycka av.
2020-11-01, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lajjjban
Trump hade 58.000 åskådare i Pennsylvania igår.

Biden och Obama hade 250 pers.

Men ni tror att demokraterna kommer dyka upp som gubben i lådan på valdagen och stå i fem timmar kö för att rösta på en korrupt, dement pedofil?
Du övertygade mig. Trump kommer att vinna för att 58 000 ärthjärnor samlas under en pandemi.
2020-11-01, 19:45
Medlem
NeoVains avatar
Här förklaras det varför Trump kommer vinna. Alla som spekulerar på Biden med nuvarande siffror har inte förstått hur republikanerna vill rösta.

https://www.msn.com/en-us/news/politics/rnc-chair-ronna-mcdaniel-predicts-election-day-surge-for-trump/vi-BB1aAWv0?ocid=msedgntp
2020-11-01, 19:45
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Det är fantastiskt hur grumlat omdömet kan bli av politisk ideologi.
Jag bettar utifrån värde..och spelade följdaktligen Trumpen 2016 då hans segerchanser vid detta tillfälle var runt 40 procent om man kollade läget och momentum i de viktiga swingstates.
Inget konstigt med det..odds på 5 till och med 6 kunde fås och även om Trump förlorat så hade det varit ett bra och gediget bet.

Nu gör vi samma sak.Vi kollar polls som kan antas vara något bättre än 2016,vi kollar eventuellt momentum och vi kollar hur det ser ut i diverse swingstates.
Efter att ha gjort detta så landar Trumps segerchanser runt 10 procent.Jag är således betydligt mera överens med Nate Silver denna gång än vad jag var 2016.

Oddsen på Biden är runt 1,50.Det finns således värde i detta och jag har spelat därefter.

Saken är den att det högst troligen är en närmast landslide på gång för demente Joe.
När Trumpen har uppenbara problem i stater som Georgia,North Carolina,Arizona och knappt ens mäktar med att vinna Texas med rejäl marginal och adderar man läget i rostbältet där Biden kan gå emot en total seger så lever man i en alternativ verklighet om man verkligen tror att det är 2016 i år.

Det är det inte..och demente Joe är inte crooked Hillary.

Bye bye Trump.

Det kan bli total förnedring för Trump och GOP.

- Total förlust av senat och president.
- Noll kontroll i kongressen.
- Massvis av förlorade distrikt vilket är katastrof eftersom många valdistrikt ska ritas om kommande period. GOP kommer att få igen för sin gerrymandering och DEM kommer koppla greppet på kommande val.
- I Florida kommer att 800.000 tidigare dömda återfå sin rösträtt, gissa vart de rösterna går?

Det enda som kan rädda GOP kommande år är högsta domstolen, men jag tror att DEM/Biden kommer utöka antalet domare och tillsätta 6 nya (demokrater) och så är den saken biff.

Om det blir en landslide för Biden - så misstänker jag att det blir det sista vi ser av GOP.

Trump blir historisk som personen som dödade sitt parti.

RIP
2020-11-01, 19:46
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lajjjban
Artikeln är inte ens peer-reviewed.

Men snälla du, det är ingen rapport eller avhandling utan en beräkning. Men den är utförd av Professor Edward Ames Edmonds på Stanford Universitetet. Detta har naturligtvis betydligt högre värde och tyngd än de Fake News som Trumpen och hans sekt hela tiden kastar ur sig.

Du tror väl inte att en Professor på Stanford och Universitetet själv, sätter sina namn under något som är vetenskapligt undermåligt.

Men det är klart detta förstår du dig inte på, då du helt saknar studielån och påstå nu inget annat, då du sålt ut all din trovärdighet för länge sedan.

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain
Senast redigerad av Skallmeja-Zorro 2020-11-01 kl. 19:58.
2020-11-01, 19:47
Medlem
Det finns siffror och omständigheter som talar för Trump och som inte handlar om traditionella opinionsmätningar.

Sedan 1929 har en sittande president som efter 4 år ställer upp för omval bara förlorat tre gånger. Lägg till att amerikanerna historiskt också drar sig för att byta president när landet befinner sig i någon form av kris exempelvis krig, som exempel är det osannolikt att Bush hade vunnit för andra gången om det inte vore för 9/11. Jag tror att pandemin ändå gynnar Trump i det här avseendet.

Jag var helt säker på Clinton sist för att alla sa precis det alla säger nu "hon slaktar honom i mätningarna". Det visade sig inte spela någon roll.

Ska bli kul att följa vakorna, bryr mig inte nämnvärt vem som tar hem det, men det är spännande ändå
2020-11-01, 19:48
Medlem
Davys avatar
https://www.infowarsstore.com/gear/joe-biden-is-a-loser/biden-for-nursing-home

Denna t-shirt ska jag gå runt i nästa sommar!!
2020-11-01, 19:48
Medlem
stevenstillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
https://youtu.be/lig_pAqBbAo

Steve Bannon diskuterar med en känd dataanalytiker som gör opinionsundersökningar om hur Trump bl.a. har så högt stöd bland svarta och hispanics (speciellt de från Kuba och Venezuela).

Intressant att Trump fått sitt stöd av Lil Wayne nu med.

Intressant diskussion som man varken hör från Fox eller CNN.

Ja det sägs att Trump kommer att ta närmare 40% av hispanics-rösterna och uppemot 20% av de svarta rösterna. Det blir en game-changer som heter duga. Särskilt i swing-states. Från Breitbart:

https://www.breitbart.com/politics/2020/11/01/democracy-institute-poll-electoral-college-landslide-for-donald-trump/
Senast redigerad av stevenstills 2020-11-01 kl. 19:51.
2020-11-01, 19:50
Medlem
Har han vunnit än eller?

https://m.youtube.com/watch?v=XFJf6F_p1Oo
Senast redigerad av AlfaKennyBody 2020-11-01 kl. 19:59.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in