2020-11-01, 17:36
Medlem
https://i.guim.co.uk/img/media/31a737ac9a35495ab7006273279a9cfc4795614b/0_0_720_333/master/720.jpg?width=300&quality=45&auto=format&fit=max&d pr=2&
Intressanta siffror här och då får man ändå utgå från att CBS/YouGov överskattar till Bidens fördel.

Om Trump-röstarna som tänkt rösta på valdagen går man ur huse och tar med sig flera andra så vinner man valet. Absolut morot att rösta.

Kan inte länka bilden men finns på guardians live uppdatering

https://amp.theguardian.com/us-news/live/2020/nov/01/us-election-2020-donald-trump-joe-biden-mike-pence-kamala-harris-coronavirus-covid-19-live-updates
Senast redigerad av DaGoose 2020-11-01 kl. 17:39.
2020-11-01, 17:36
Medlem
lajjjbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Vilken drömvärld du lever i, Biden leder alla preliminärval o enligt forbes har trump bara 11 %
chans så nej, äntligen en riktig amerikansk president på tisdag, Heja Biden

Drömvärld? Tror mer att du lever i en dimma.

Själv följer jag kampanjernas interna polls. Som just nu har Trump i ledning.
2020-11-01, 17:38
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Det var den dummaste vinklingen jag sett hittills
Är du verkligen så desperat. Han kommenterade foundraising att om han valde
att gå den vägen att binda upp sig med kapitalet som Biden gjort så skulle han samlat
in så mycket mera. I could have been a wonderfull thing. Pinsam nivå skalle per.

NU får du allt lyssna på vad han säger också och i vilket sammanhang. Du slarvar i din research!

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain
2020-11-01, 17:39
Medlem
lajjjbans avatar
Ingen borde prata polls förrän man sett denna video https://youtu.be/lig_pAqBbAo
Medlem
Slottsherres avatar
Florida brukar vara den första staten att rapportera. Mellan halv ett och ett ungefär.
Vinner Trump där, vilket verkar troligt, får jag nog fan ta en Inderal.

Då kan det bli en hemsk natt
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hinterstoisser
Det där är ju om en mätning i Iowa? Inte Pennsylvania. Iowa tar han nog. Men inte Pennsylvania (tror inte jag iaf). Men hoppas gör jag.

På youtube så säger de att PA är Trumpland förutom i Pittsburg och Philly. Litar mer på vanligt folk än betalda polls. Säker kan man aldrig vara, men jag tror Trump tar PA.
2020-11-01, 17:43
Medlem
Herreminskapares avatar
Detta är första gången jag följer presidentvalet med intresse. Hur fungerar det på tisdag? Är det som i Sverige ungefär där man får följa valvakan under dagen medan man räknar röster? Vart kan man följa detta?
2020-11-01, 17:44
Medlem
Trump kommer att vinna o han kommer att vinna stort.
2020-11-01, 17:46
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Ganska sorgligt att se hur få som har karaktär att se sanningen i vitögat. Alternativt att de har nedsatt mental/kognitiv förmåga. Eller en kombination av dessa fenomen.

För det är förutsättningarna för att kunna tro på en Trump-seger. Självklart skulle jag vilja att Trumpen vann. Men det kommer inte hända. Biden vinner tyvärr. Vakna ur eran rosaskimrande filterbubbla.

2016 var året då den alternativa rörelsen blev lite mainstream och folklig. Samtidigt som censuren inte slagit till. Det räkte för supervalet 2016 och sätta Trump i vita huset. Sedan gick luften ur..

*Några insåg vidden av globalism och djupa staten, det blev för mycket att inse att Trump kanske också var en del av denna elit.

*Censuren slog till och dessutom blev folk uthängda i sociala medier och sparkade från jobb för "åsiktsbrott". Average Joe som tidigare älskat den alternativa arenan, blev rädd och la ner.

2016 blev det farthinder som globalisterna redan räknat med. Nu har fyra år till av tung hjärntvätt och värdegrunder slagit ut allt relevant motstånd. Nya "woke"-generationen tar över, överallt, inte minst i näringsliv.

Biden vinner. ledsamt som tusan, men likt förbannat måste vi våga se sanningen i vitögat.
2020-11-01, 17:47
Medlem
lajjjbans avatar
Trump har redan deklarerat seger i FL och AZ. Därför ingen av dem kampanjar där. Miami och Palm Beach sviker dems. Främst Svarta och lationos.

Iowa är också +8 Trump eller liknande i interna polls som inte signerats CNN eller NYT.

Då återstår Pennsylvania. Interna polls visar 47.5-47.5 på polls från onsdag. Safe to say att detta är anledningen varför Trump lagt 6-7 besök i Pennsylvania i slutspurten. Trump säger själv att "Pennsylvania, you can win it for me".

Michigan och Wisconsin kan förstås också svänga, men större chans för pedofilen där.
2020-11-01, 17:49
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lajjjban
Drömvärld? Tror mer att du lever i en dimma.

Själv följer jag kampanjernas interna polls. Som just nu har Trump i ledning.

Det är ju även det med polls.., hur många gånger har Trump blivit utpekad som "rasist" genom åren ?
Utav msm, utav politiker etc..

Så vem i sitt rätta förstånd kan säga, att man röstar på någon som har fått det i trynet ?
2020-11-01, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Orkar man lyssna på Joe Biden så bör man undra varför demokraterna inte kan få fram en bättre kandidat.

Det är bara att klicka på länken o lida: https://youtu.be/hh_NKsV59hY

Biden delivers remarks at a drive-in event in Detroit, Michigan

Ljudet är alltid jättelågt vid Bidens tal. Även med ljudet på högsta volym så är ljudnivån låg.

Är det för att dölja bakgrundsljudet av skanderande Trumpsupportrar?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in