Citat:
Ursprungligen postat av
Notteliten
Det är inte källor jag pratar om, Om du hade lite kunskap om historien kring detta skulle det inte behövs skriva senaste 3-4 svaren...
Då avslutar jag detta genom att säga att jag inte ser att vg har gjort ett fel i det här fallet, inte än

Det er nok jeg som må få siste ordet i denne saken, siden du uten å grunngi det stadig påstår at jeg er kunnskapsløs og historieløs.
Det er helt uinteressant for diskusjonen om vennskapet mellom politiet oppstod for lenge siden eller om det oppstod nå.
Det er egentlig heller ikke slik at jeg kritiserer VG for å gjort feil, jeg synes bare de er usmakelige og dustete.
Jeg blir kvalm av å høre på krimpodder hvor Milli fremstiller seg selv om en semietterforsker, og siden mai har vi sett utallige innslag i VGTV hvor "eksperten" har uttalt seg som om han jobbet i PR-avdelingen i politiet.
Dette har definitivt ikke bidratt til oppklaring av saken.
Det som tvert imot kunne bidratt til oppklaring av saken var en presse som var kritisk til politiet og avslørte at de knapt hadde gjort noe som helst når de for eksempel fortalte om personer og tips som var "sjekket ut av saken".
Det finnes hundrevis av kritiske spørsmål som kunne vært stillet til politiet i denne saken.
VG er Norges største avis, og de burde gjort en mye bedre jobb.