Citat:
Ursprungligen postat av
Sinestro
Ursäkta men vilken jävla bull om att du skulle bli glad om Trump skulle, enligt dig mot all förmodan, vinna. Du har kampanjat mot Trump länge nu i tråden, tror du verkligen att någon tror på dig när du skriver att du egentligen vill att Trump ska vinna?
Nej jag vill att Trump ska vinna. Jag håller inte med om hans ekonomiska politik, men han har varit den fredligaste presidenten sedan Jimmy Carter, jag uppskattar hans förhållning gentemot mainstream media, och jag gillar hans realpolitiska språk när han diskuterar internationella relationer.
Och om man ser till alternativet så tror jag att Biden kan bli riktigt obehaglig, då han har censurerande Silicon Valley, Neocons som Powell mfl. bakom sig - i kombination vad han faktiskt har gjort under sina 47 år i politiken.
Men, jag kan hålla i sär vad jag önskar, och vad jag tror - jag tycker det är kul att spekulera och analysera i hur valet ser ut att gå.
Men sammanfattningsvis -
JA jag vill att TRUMP ska vinna. Om man bortser från det ovan författade, så vore en Trumpvinst god nog bara för att se SVT och CNNs tårar.