Citat:
Ursprungligen postat av
KnackeredVonAnka
Vad grundar du det på? Varför dömer du ut mig som helt ointresserad av vetenskap? Bara för att jag inte besitter specifika medicinska kunskaper i just det här ämnet gör inte det mig till totalt ointresserad av vetenskapen.
Man märker det på människor. Vissa är mer intresserade av naturvetenskap och hårda paket, andra är mer intresserade av samhällsfrågor och människor.
Just nu är det alldeles för många här som tror att en "romulan " är en sån som tigger utanför ICA.
Det här ska inte tas som någon personlig kritik, annat än att jag kritiserar ert val av delforum. När corona slog till kunde jag namnge två stycken svenska ministrar. Statsministern och vice statsministern. Nu vet jag att det finns någon som heter Lena Hallengren också, men jag är osäker på vad hennes roll är, eftersom jag spolar förbi henne på presskonferenserna. Det är min kunskapsnivå när det kommer till svensk politik. Du kanske kan förstå att det skulle uppstå en viss frustration om jag postade hundra inlägg per dag i politikforumet.