2020-10-30, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Det virker svært viktig for deg med en henleggelse. Har du en agenda.

Tja.

Jeg tenker for eksempel at mye kunne vært bedre her på denne tråden hvis alle kloke hodene hadde vært brukt på noe bedre enn fordomsfull gapestokk aktivitet.

Ellers ønsker jeg

• at de øverste redaktørene i VG skal bytte ut haugevis av journalister.

• at folk skal innse at det norske politiet mangler kompetanse.

• at offentlig ansatte som begår overtramp skal stilles til ansvar.

Sikkert mer også.
Citera
2020-10-30, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Hva skulle være poenget med å frakte en død person til sverige da?

Du glemmer at politiet også, senest i dag, sier hun kan være kidnappet.
Citera
2020-10-30, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Innlegg har plutselig blitt borte. Men jeg fikk med meg at noen hadde sitert fra RB.NO at Tor Egil Berg hadde sagt at det hadde vært høylytt bråk i S4 noen uker før jul. Muligens har innlegget blitt tatt bort pga. at det ikke er tillatt å poste artikler i sin helhet. Opphavsbeskyttet materiale muligens.

Her er en annen artikkel der det kommer fram mye av det samme, bortsett fra dette med høylytt bråk.
https://www.nrk.no/norge/naboen-til-anne-elisabeth-hagen_-_-jeg-trodde-familien-var-pa-ferie-1.14372654

Det var interessant at det ble linket til husbråket her for HH bortforklarte det med at det var støy fra en bil eller noe sånt sprøyt.
Citera
2020-10-30, 17:55
Medlem
Citat:
Hva skulle være poenget med å frakte en død person til sverige da?
Si det. Hvis hun ikke var død, var det kanskje lettere å holde henne skjult i utlandet?
Citera
2020-10-30, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Du glemmer at politiet også, senest i dag, sier hun kan være kidnappet.

RU er siktet for kidnapping, så det er vel en miks her.
Citera
2020-10-30, 17:59
Medlem
Citat:
Innlegg har plutselig blitt borte. Men jeg fikk med meg at noen hadde sitert fra RB.NO at Tor Egil Berg hadde sagt at det hadde vært høylytt bråk i S4 noen uker før jul. Muligens har innlegget blitt tatt bort pga. at det ikke er tillatt å poste artikler i sin helhet. Opphavsbeskyttet materiale muligens. Regel 1.02.

Her er en annen artikkel der det kommer fram mye av det samme, bortsett fra dette med høylytt bråk.
https://www.nrk.no/norge/naboen-til-anne-elisabeth-hagen_-_-jeg-trodde-familien-var-pa-ferie-1.14372654
Har sitert fra denne artikkelen for deg tidligere i tråden, dog uten å kopiere artikkelen. Ble tilbake i innleggene dine så vil du finne det igjen.
Citera
2020-10-30, 18:00
Bannlyst
Citat:
Det var interessant at det ble linket til husbråket her for HH bortforklarte det med at det var støy fra en bil eller noe sånt sprøyt.

Ja, husker at det sto noe om at det som naboen hadde hørt måtte være annet støy. Vær og vind f.eks. Og det ble et nummer av hvilket vær det var den kvelden, med linker til yr.no.
Typisk HH og z og komme med alle mulig bortforklaringer uansett hvor usannsynelig det måtte høres ut.
Man hører vel forskjell på høylytt krangel og vind som suser i trærne.
Citera
2020-10-30, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Fetad: Det er viktig og et veldig godt poeng! Hvis GM/trusselbrevforfatteren bevisst plantet ting i trusselbrevet som skulle peke på Kryptomannen (se sitat over), så kan det kanskje hende at løsepengesummen er det samme beløpet som Kryptomannen ønsket at TH skulle investere (og at dette også skulle peke mot Kryptomannen)?
Edit: Og hvis det er slik, er det viktig at politiet får greie på hvem som visste hvilket beløp Kryptomannen ønsket at TH skulle investere.

Vet noen av dere hvor Kryptomannen vokste opp og hvor i Norge han har bodd? Kan det hende at GM plantet eventuelle dialektord (som skulle peke på Kryptomannen) i epostene fra motparten og/eller i trusselbrevet?
Du er inne på noe her. Th bruker kryptogutten for å frita seg for skyld. Ru har kriminelt nettverk og snakker om en hval. Fikk nei til investeringsbeløp og hevner seg på th ved å kidnappe/drepe kona. Hvem tror på ru når th ikke kan lese sms og ikke kan noe om krypto. Den perfekte plan.
Citera
2020-10-30, 18:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av univers123
Har sitert fra denne artikkelen for deg tidligere i tråden, dog uten å kopiere artikkelen. Ble tilbake i innleggene dine så vil du finne det igjen.

Det var vel Labradoodle som postet inneholdet. Og 5 minutter etterpå så kopierte du teksten og la den inn på nytt.
Citera
2020-10-30, 18:15
Medlem
Citat:
Det var vel Labradoodle som postet inneholdet. Og 5 minutter etterpå så kopierte du teksten og la den inn på nytt.
Jeg kopierte den fra RB, glemte i øyeblikket regelen om copyright. Det var svar til Braskamin58 som refererte fra et av mine tidligere innlegg. Da jeg hadde lagt den ut, så jeg at en annen hadde gjort det samme. Fint med en påminnelse om hvilke regler som gjelder, godt moderator følger med.
Senast redigerad av univers123 2020-10-30 kl. 18:29.
Citera
2020-10-30, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Du er inne på noe her. Th bruker kryptogutten for å frita seg for skyld. Ru har kriminelt nettverk og snakker om en hval. Fikk nei til investeringsbeløp og hevner seg på th ved å kidnappe/drepe kona. Hvem tror på ru når th ikke kan lese sms og ikke kan noe om krypto. Den perfekte plan.
Jeg tenkte på hvis både Kryptomannen og TH er uskyldige. Politiet bør finne ut hvem som visste om Kryptomannens møter med TH og som også visste diverse andre detaljer.
Citera
2020-10-30, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Jeg tenkte på hvis både Kryptomannen og TH er uskyldige. Politiet bør finne ut hvem som visste om Kryptomannens møter med TH og som også visste diverse andre detaljer.
Jeg tror ikke RU har noe med saken å gjøre, han er bare (den eneste?) linken politiet finner mellom TH og kryptovaluta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in