Citat:
Ursprungligen postat av
BarryHero
Hur ofta har ni obligatoriska lagaktiviteter med era lagkamrater i teambuilding-syfte bortom era träningspass? T ex att ni samlas för att se någon film ni ska diskutera, "isbrytar"-övningar, eller något liknande? Händer det någon gång att coach säger "Okej, efter träningspasset idag så samlas vi alla i klubbhuset och tittar på Rocky (1976) och diskuterar sedan filmen i små grupper"? Om ja, vad tycker du om den typen av aktiviteter? Är de skoj eller vill man helst bara hem och chilla efter en träning?
En meta-fråga: Vad tycker du om de frågor du har fått hittills? Är de i den stil du hade väntat dig? Vilka frågor är roligast att svara på?
Off topic:
Någon som vet när Flashback Awards 2020 går av stapeln? Tror TS har chans på både Årets tråd och Årets hedersflashbackare.
Teambuilding händer nästan bara på träningslägret, vilket är lite halvkul. Då kan man inte försvinna någonstans ändå så då tror jag tränaren tänker att han får med alla i gruppen. Hade vi gjort det hemma hade garanterat folk suckat. Jag gillar att vi inte har sådana saker i vardagen. Man ser varandra tillräckligt mycket ändå och knyter band.
Jag gillar överlag frågorna. Det enda jag egentligen hoppades på var att det inte skulle bli massa frågor för att locka ut vem jag är. De frågorna jag har fått har man faktiskt fått fundera lite på ibland vilket varit kul. Reflektion över saker och ting skadar inte.
Roligast har nog varit att prata om varför svensk fotboll är sämre än andra ligor, eller vad jag tror gör att en spelare lyckas.