Citat:
Ursprungligen postat av
Sinestro
Förhoppningsvis placerar Trump dina ANTIFA- och BLM-vänner i ett nybyggt omskolningsläger så småningom. Ni har med era plundringar och skövlingar visat er sanna fascistiska natur och bör inte tillåtas springa runt och ställa till med mer skada.
Sådana som ni tilläts springa runt på 30-talet och det vet vi ju hur det slutade.
Stöder man Biden så stöder man ANTIFA och BLM - och Defund the Police. Ni har inte tagit avstånd från dem, alltså stöder ni dem. Du påstår här att du inte stöder dem, men du stöder helhjärtat en presidentkandidat som vägrar ta avstånd från dem. Trump har tagit avstånd från vit makt, men Biden har inte tagit avstånd från extremvänstern inom sitt eget parti. Förmodligen avlönar han dem under täcket med pengar som han fått från Ryssland. Vi vet sedan tidigare att Putin stött BLM i USA med pengar.
Du pratar rättfärdigt om stenålder samtidigt som dina meningsfränder plundrar, bränner och skövlar i USA. Din presidentkandidat tar inte avstånd från det, och t o m, mest sannolikt, finansierar han det också. Du står alltså för stenålder. Jag står för motstånd mot primitiv stenålder och stenåldersaktivister.
----
Ett litet gäng galningar har alltså planerat att kidnappa en guvernör. Vad har det med någonting att göra? Var det på Trumps order? Har han backat detta? Kanske var det Biden som betalade dem, vad vet vi om det innan saken är utredd och klar?
Edit: Naturligtvis står jag för lika rättigheter och skyldigheter för alla skötsamma medborgare oavsett hudfärg. BLM har däremot visat sig vara en omogen och kontraproduktiv organisation, och det är därför jag tar upp dem som ett hot mot samhället.
Jag kallar ANTIFA för "pack" och du kallar dem mina vänner. Det är med dig som det är i Lady & Lufsen " Äh, Tony, han kan inte klara språket särskilt bra förstår du"....
Du förstår inte svenska, därför blir det så fel för dig hela tiden.
Din President omtalade denna milisgrupp för "These are very good people, but they are angry. They want their lives back again, safely! See them, talk to them, make a deal."
Detta skedde mellan det att de ställde sig på pass i Stadshuset och de senare avslöjades för att planera att kidnappa Guvernören. Vad tror du hade hänt om Trumpen i stället hade fördömt dem?
Nu kände de indirekt stöd från en President som förskönar våld från extremhögern och de amerikanska milisgrupperna. Du frågar vad det har med Trump att göra, nu vet du!
#evictionnotice2020
#byebyeneveragain