2020-10-28, 09:32
Medlem
CharlieHallstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieHallstrom
Hur ofta brukar ni skvallra om andra fotbollsproffs (som spelar i Allsvenskan och utomlands)?

Har du hört ryktet om att det finns en landslagsmeriterad svensk spelare som har en utomäktenskaplig dotter i USA?
Följdfråga:

Är det ovanligt att spelare som har fruar och flickvänner är otrogna på bortaresor eller träningsläger?
Citera
2020-10-28, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sauerei
Känner du något specifikt för just din klubbs supportrar eller är de som vilka fans som helst? Skulle du gå till er värsta konkurrent för, säg, 30% mer lön? Kan du bli avundsjuk på att andra lag har bättre/fler supportrar eller är det skitsamma?
Missade du denna fråga eller föredrar du att inte svara?
Citera
2020-10-28, 13:38
Medlem
KaptenJokkapekkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjockmenglad
Ingen aning om vad snuttar är för något.
Wtf? Penis, balle, snorre, snopp, åderpåle, kuk!
Aldrig hört snutt för?
Då byter jag ut de mot penis då!
Citera
2020-10-28, 16:37
Medlem
Vem tycker du är allsvenskans bästa sportchef?

Varför är det så få elitfotbollspelare som läser på högskolor vid sidan av, med tanke på all ledig tid ni har? Man kan ju läsa kurser på halvfart också. Jag vet att många fotbollsspelare skaffar barn i väldigt ung ålder och det tar ju så klart rätt mycket tid, men alla de som inte är småbarnsföräldrar.

Väldigt många som läser på högskolor och universitet jobbar ju vid sidan av också. Kanske inte de som går läkarprogrammet, men många andra.
Citera
2020-10-28, 17:19
Medlem
flesh-flutes avatar
Det kryllar av elitidrottsmän som är bögar, enligt RFSL. Men de vågar inte komma ut på grund av den hårda jargongen i omklädningsrummet.
Ligger det någon sanning i detta tror du? Är homosexualitet ”jättevanligt” bland fotbollsspelare?
Citera
2020-10-28, 18:25
Medlem
1. Hur tycker du man ska förhålla sig till klubbens fanatiska supportrar, Man vill väl visa uppskattning och tacka sina trogna supportrar men jag antar att klubbledningen inte vill att man ska uppmana till pyro och våld?

2. Tycker du man ska ta bort 51% regeln? Är det enda sättet att göra svensk fotboll konkurrensmässig i Europa?
Citera
2020-10-28, 19:25
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyPop
Hej allihopa

Jag spelar också i allsvenskan.
Fråga mig vad som helst så svarar jag efter förmåga...
Du är en fd kriminell som är bosatt i Trollhättan enligt din historik. Troligt.
Citera
2020-10-28, 19:45
Medlem
Perversitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenJokkapekka
Wtf? Penis, balle, snorre, snopp, åderpåle, kuk!
Aldrig hört snutt för?
Då byter jag ut de mot penis då!
Snutt? Nej, aldrig hört. Måste vara väldigt lokalt.

Dock har jag alltid undrat om den intellektuella nivån i olika allsvenska klubbar. Finns det vissa där man diskuterar Kirkegaards filosofi och andra där man kissar i duschen och höhö-ar á la Beavis och Butt-head? Vilka är vilka i så fall?

Edit: skulle gissa på Sirius på A och Häcken på B.
Senast redigerad av Perversitet 2020-10-28 kl. 19:47.
Citera
2020-10-28, 21:17
Medlem
Hur beter sig afrikaner och araber på planen?
Citera
2020-10-28, 22:06
Medlem
1. Vad gör man om man blir utvisad? Sitter man och lökar i omklädningsrummet? Går man ut på läktaren och kollar färdigt matchen? Annat?

2. Tränare sitter ofta och skriver i nåt block på bänken. Vad är det som dem skriver ner där?

3. Såg ett program med en överläkare som kollade några fotbollsmatcher och studerade lagens medicinska personal....och totalt dömde ut ”lagläkarna”. Han sa att typ 95 % av allt dem gjorde var totalt verkningslöst och onödigt...typ att det mest skulle se ”tufft” ut på TV som att spraya kylspray osv. Vad säger du? Gör läkarna någon verklig nytta för er under matcherna?

4. Har du klausuler i ditt kontrakt som hindrar dig från att ägna dig åt vissa sporter/aktiviteter pga skaderisk?

5. Om man sitter på bänken hur funkar det med uppvärmningen? Får man bestämma själv när man ska sitta ner på bänken och när man ska upp och jogga/värma eller är det tränaren som bestämmer?

6. Hur mycket av matchutrustningen ansvarar man själv för och hur mycket är det materialaren som packar med när det är matchdags? Förvarar du nånting hemma?

7. Har fjärdedomaren möjlighet att påverka sina kollegor ute på planen via öronsnäckan? Typ om han sett nåt som huvuddomaren och linjedomarna missat? Har noterat att hela bänken kan flyga upp och vråla på fjärdedomaren ibland när hans kollegor gjort bort sig. Kan man ha nåt för det?
Citera
2020-10-28, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Hur mycket "drama" skulle du säga att det är inom en fotbollsklubb? Jag förstår att det blir mer och större saker ju större klubben är och ju fler egon/stjärnor den har. Men vet du många händelser inom din egen och andra svenska klubbar som blir till en egen, liten värld och som allmänheten aldrig får veta? Skvallras det mycket mellan spelarna om olika lag, situationer och dess aktörer?

Det är olika från år till år. Man försöker inte blanda in så mycket drama i verksamheten. Det som kan bli är att de utanför elvan gaddar ihop sig i ett slags hat mot tränaren, men det är mer att det snackas skit i det tysta. Sällan något kommer upp till ytan. Sen kan väl vissa lag ha en Dulee Johnson som kaosar varje vecka. Allt drama handlar nästan bara om speltid dock. Sällan man har koll på vad som händer i andra klubbar. Även om Billborns tinderdejt dök upp tidigt utanför Bajens omklädningsrum.
Citera
2020-10-28, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuggish
Hur rädd är man att ådra sig en skada som skulle avsluta ens karriär?

Dvs händer det att man håller igen när man inser vad ens knän är värda i rena pengar?

Det tänker man inte på. Då kan man lika gärna sluta nu om man ska gå runt och vara en fegis. Många som går in halvhjärtat i situationer får ont. Hellre att motståndaren får ont i en 50/50 boll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in