Citat:
Ursprungligen postat av
Antialles
Men för fan skit ner dig din satans idiot. Göm dig i någon jäkla källare och låt oss andra leva.
Vad är du så rädd för anyway? Döma att du hänger här dag ut och dag in så kan du ju inte ha mycket till liv ändå så eventuell död kommer som befrielse...
Är det förresten inte märkligt att i länder som har infört munblöja även utomhus så växer denna påhittade virus lavinartat? Hade det funnits någon som helst logik så skulle givetvis man sett att munblöjan inte funkar överhuvudtaget och genast till och med förbjudit folk att bära den.
Men det handlar givetvis inte om att bekämpa någon smitta utan att sätta skräck i folk...
Tack för ett underhållande inlägg! Hade det varit bättre väder ute, hade jag nog inte hängt här just nu.
Jag är rädd för att bli smittad. Vill inte dö. Sedan vill jag inte att andra ska bli smittade och dö.
Om du går runt med en pampersblöja förstår jag att du känner dig sjuk. Ett tips är att pröva ett godkänt andningsskydd med skyddsklass FFP3. De är grymt effektiva och inte alls svåra att andas genom. Ska ge 99% skydd och det tycker jag ändå är rätt okej. Ja, viruset skapar en del rädsla, i alla fall hos somliga. Det tycker jag egentligen bara är sunt. Rädda människor är inte så naiva och är mer vakna och bättre på att skydda sig. Det är väl inte så dumt, eller hur?