Citat:
Ursprungligen postat av
Mr.Sweden
Man lovar uttryckligen att leverera fler filmer inom kort. Frågan är om de tillför något för president Trumps hejarklack eller om folk tröttnar?
Det är det som blir lite tråkigt med denna tråd.
Antar att jag tillhör Trumps "hejarklack"? Då kan jag berätta att jag väntar spänt på vad Trump faktiskt menade när han gick ut i media och visade sitt stöd till Maxvell.
Är det för att han blivit byxis och är rädd att Maxvell ska dela med sig av något som absolut inte får komma fram?
Eller var det en *wink* för att försäkra Maxvell om att hon inte kommer gå samma öde till mötes som Epstein?
Förhoppningsvis så driver Hunter Biden historien även fram den frågetsällningen.
Som jag tidigare skrivit så hade Trumpen redan vunnit valet innan ens Biden kom på tal. Med Covid-19 och det faktum att samtliga "blåa" stater + några "röda" valde att göra tvärtemot vad Trumpen gick ut och vädjade om: Dags att släppa på tyglarna och låta det amerikanska folket gå tillbaka till jobbet innan dom ekonomiska öden som väntar folk på individ nivå inte går att rädda längre.
En massa människor som bor i "blåa" stater har farit väldigt illa av hur man har skött Covid-19.
Och dessa människor röstar inte på demokraterna denna vända.
USA fungerar inte alls likadant som vi är vana med uppe här i Sverige.
Med det i åtanke så måste väl ändå frågan vara:
Varför väljer man att hänga ut Hunter Biden och varför väljer man göra det just nu?
Trumpen har inget att vinna på det, det förklarar också hans tystnad vilket är något sensationellt historiskt sätt när vi pratar om Trump och hans tidigare förehavanden.
Några teorier om detta?
(Jag tar ett break, tittar in senare igen)