2020-10-28, 05:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Förnekar vart jag står någonstans? Gav lite reflektioner runt huvudkandidaternas valmöten i ett val jag inte får rösta i. Rätt harmlöst, faktiskt. Har dock märkt att om man råkar vara så oförskämd att inte hylla allt som rör Trump längst hela spektrumet så klickar det hos vissa.

Vet inte fullt ut varför men ibland kanske det har att göra med att de själva uppfattar Trump som en gud. Lever i tron att alla har samma förhållningssätt till politiker. Ur egen självkännedom ställer sig övertygade om att hädaren lika skoningslöst puritanskt måste avguda allt som då rör Biden istället.

Så kan vi inte ha det. Måste dock erkännas att lite släng av politisk fundamentalism även drabbat mig eftersom kritik mot Thomas J. Whitmore - min amerikanska favoritpresident - faktiskt skulle kränka mig någonting förfärligt.

Läste du hela mitt inlägg så insåg du nog att det var föga allvarligt. Du tar dig själv på allvar, det gör inte den amerikanska populationen. Ingen tar sig på så stort allvar som du gör. Svart, vit, gul eller CP-skadad.
2020-10-28, 06:28
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Du måste vara en av de sista kvarvarande sektmedlemmarna som tror att Sleepy Joe kommer att vinna mot Donald J Trump.

Jag rekommenderar att du följer amerikansk media och tar del av den röda vågen som sköljer över USA.

Missat att jag kontinuerligt säger "om"?

Som sagt man ska aldrig ta ut segern i förskott och om Biden vinner, vad är din plan då?
2020-10-28, 06:30
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQ-145
Jag tycker att Bobulinski gav ett mycket seriöst och ärligt intryck i sin intervju med Tucker Carlson. Crackhead Hunters crackrökandes pedofilorgie är av något underordnad betydelse. Visst, han utsätter pappa Joe för potentiell utpressning inte bara för sina perversa sexorgier, men framförallt är det hela familjens mycket suspekta affärer med utländska aktörer som är den springande punkten och en rejäl säkerhetsrisk för USA.

Korruptions anklagelserna har dock ett problem och det är att Putin själv säger att han inte kunde hitta något som visar på korruption kopplat till Biden.

Men Putin är väl Deepstates Globalism eller vad tusan ni tror på nuförtiden
2020-10-28, 06:34
Medlem
groovesnuss avatar
Hoppla, nu börjar ljuset gå upp även på Pravda

https://www.foxnews.com/politics/cook-political-report-biden-victory

Fox News:
Time to 'sound the alarm' on Biden's likely victory
2020-10-28, 06:38
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Du verkar inte riktigt förstå det du pratar om. Jag har varit i Kalifornien två gånger. Jag håller fortfarande San Diego som min drömstad, trots all vänsterblivenhet. Men den liberala drömmen har blivit till kaos och skit.

Jag förstår inte varför du inte förstår. Förstår du inte att jobbar du med IT är Kalifornien/Seattle den mest åtråvärda platsen att vara i hela världen förstår du ingenting alls.

Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Om man inte kan acceptera verkligheten så har man problem.

Jag är inte intresserad av dina diagnoser.

Det är uppenbart du som inte vill acceptera att Kalifornien är en attraktiv plats för folk med just din yrkesprofil. Kom över det nu. Vi vill diskutera utifrån verkligheten.
2020-10-28, 07:16
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Här är den upplaggd i full. En intervju ALLA MÅSTE SE!

https://youtu.be/uAfvjtC6HPg

Töntig intervju för att lura WT. Vilket alla med lite hjärna fattar.
2020-10-28, 07:22
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Massor av tomma platser i bakre delen av Trumps rally i Michigan. Ser inte bra ut alls. Jag undrar om det ens är 1000 pers där. När USA's president kommer.

Det löjliga är att hela scenarrangemanget är gjort för att det ska se ut som det är så mycket pers som möjligt. Bakom Trump så är det två stycken branta läktare med några hundra pers på varje. Sen är det folk framför Trump, på marken. Men det är inga motsvarande höga läktare som är vända mot Trump.

Måste framstå som ganska sjukt för de som är där och hamnar på dessa läktare bakom Trump. Känslan är ju att de är där som ren inramning.

Allt handlar om att bedra och lura. Att förmå tittare att känslomässigt tro att fler stöder Trump.
2020-10-28, 07:24
Medlem
Nixters avatar
Wisconsin & Michigan update

Republikanerna leder antalet returnerade röstsedlar mot Demokraterna totalt i EV-Early Vote dvs man slår samman vote-by-mail och IPEV, In Person Early Vote.

Notera att i dessa stater skall Creepy Joe ha 3 till 1, och ett massivt övertag just nu. Han ligger under redan i EV!

Källa Targetsmart

Weblänk:
https://pasteboard.co/JxH98QC.jpg
2020-10-28, 07:36
Medlem
arbetets avatar
Two movies, one screen:

Trump & Biden kampanjar (video):

Geoff Pilkington
@geoffpilkington
2 movies / 1 screen. Literally.
https://twitter.com/geoffpilkington/status/1321220183856279554?s=20
2020-10-28, 07:37
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Allt handlar om att bedra och lura. Att förmå tittare att känslomässigt tro att fler stöder Trump.

Ja, den idén kör ju sannerligen inte Biden på sin Amerikat turné. Ha ha.
2020-10-28, 07:47
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Jag sade tisdag eller Onsdag för en vecka sedan. Jag tror detta kan nås med någon dags förskjutning, dvs Onsdag Torsdag, vi får se imorgon. Tycker jag är en ganska så god prognos. Bättre än DN, SvD och alla andra Svenska tidningar. host host.

Trump leder Florida nu enligt aftonbladet, försökte få med länk, men det ligger i den där som uppdateras och vet inte hur jag får direktlänk. för er som vill leta:

https://www.aftonbladet.se/usa-val-2020-live/news/biden-i-ledning-i-de-nationella-opinionsmaetningarna.dwsDscL0l
2020-10-28, 07:48
Medlem
Sonnenwendes avatar
Joe Biden är absolut inte för gammal och senil för att leda USA😂

https://mobile.twitter.com/TeaBoots/status/1321090906360000519

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här