2020-10-27, 17:39
Medlem
Snapcounts avatar
Antingen kommer Bannon att få någon frihetsmedalj, eller råka ut för "något"..

Detta är inte menat för vanligt folk.
Citera
2020-10-27, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frankhangola
Gör dig själv en tjänst och lyssna på samtalet. Du kommer få höra en desperat, gråtfärdig Hunter som har panik över att alla söker honom

Hur tror du väljarna reagerar på att lyssna på samtalet?

Det som är meningen med Huntergate är ju att få röster inte sant?
Citera
2020-10-27, 17:40
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarkhitler
Frågan är var den här inspelningen kom från ? Avlyssnar någon hans telefon ?
Avlyssnar FBI Hunters telefon ? Är det motparten i samtalet som har förrått honom ?

Till skillnad från avlyssningen Obama administrationen utförde mot Trump, så verkar här finnas fog för avlyssning.

Det här är en risk mot USA's säkerhet

Edit: tycker inte det låter som ett inspelat telefonsamtal, inte inspelat på mottagar sidan i vilket fall. Tycker det låter som en ljudupptagning. Möjligen spelas samtalet in i samma telefon som Hunter isåfall pratar i. Högtalarsamtal i så fall.
Senast redigerad av Tok-Frans 2020-10-27 kl. 17:47.
Citera
2020-10-27, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Antingen kommer Bannon att få någon frihetsmedalj, eller råka ut för "något"..

Detta är inte menat för vanligt folk.

Bannon är kanske på okänd ort som det brukar heta. För de måste ju vidta försiktighetsåtgärder nu. Det är ett prekärt läge. Men vinner Trump så kan han nog få någon utmärkelse. Det tror jag nog.
Citera
2020-10-27, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskalle
Kan du länka till samtalet där det framgår att Hunter har gjort allt det som påstås här i tråden.
Tack på förhand!

Det är ingen som påstått att samtalet innehåller det du efterfrågar
Men som jag sa - mer och mer kommer släppas allteftersom, och byxorna dras ner på sådana som dig än mer för varje gång. Men du är inte så smart va?
Citera
2020-10-27, 17:47
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarkhitler
Frågan är var den här inspelningen kom från ? Avlyssnar någon hans telefon ?
Avlyssnar FBI Hunters telefon ? Är det motparten i samtalet som har förrått honom ?
Från laptopen, de säger ju det i början. Hunter kanske hade automatisk inspelning av alla samtal?
Citera
2020-10-27, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Till skillnad från avlyssningen Obama administrationen utförde mot Trump, så verkar här finnas fog för avlyssning.

Det här är en risk mot USA's säkerhet
Obamas avlyssning tror väl inte ens du på längre? Hur mänga ggr måste det undersökas. Bara Barr har väl tillsatt åtminstone tre. Alla med samma resultat.

Det har inte hänt. Tror du på vad Trump twittrar?
Citera
2020-10-27, 17:48
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Bannon är kanske på okänd ort som det brukar heta. För de måste ju vidta försiktighetsåtgärder nu. Det är ett prekärt läge. Men vinner Trump så kan han nog få någon utmärkelse. Det tror jag nog.

Tycker väldigt många i den här soppan verkar stå med ena benet utanför landets gränser. Även Trump har nämnt att han kanske måste fly landet. Det handlar om liv eller död för en del skulle jag tro.
Citera
2020-10-27, 17:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frankhangola
Det är ingen som påstått att samtalet innehåller det du efterfrågar
Men som jag sa - mer och mer kommer släppas allteftersom, och byxorna dras ner på sådana som dig än mer för varje gång. Men du är inte så smart va?
Dras åt? Allt jag är ute efter är fakta, till skillnad från konspiratörer i denna tråd. Framkommer saker som det visas finnas bevis för, åtala skiten av de som gjort fel. Fram tills dess är det att betrakta som spekulationer och konspirationer.
Citera
2020-10-27, 17:53
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Från laptopen, de säger ju det i början. Hunter kanske hade automatisk inspelning av alla samtal?

Hans laptop har nog tagit emot de flesta virus, trojaner, amöbor etc.., ifrån alla som velat in. Inklusive främmande makt.

När han i sina crackrus blivit kåt o börjat att glo på porr, porr och mera porr..

Månadens anställda helt klart, i vilket företag som helst.
Senast redigerad av Snapcount 2020-10-27 kl. 17:55.
Citera
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskalle
Dras åt? Allt jag är ute efter är fakta, till skillnad från konspiratörer i denna tråd. Framkommer saker som det visas finnas bevis för, åtala skiten av de som gjort fel. Fram tills dess är det att betrakta som spekulationer och konspirationer.
Okej ställ dina frågor här så svarar vi på dem. Men ställ inga idiotfrågor typ "Är det sant att H. B. har bekräftat allt folk anklagar honom för i ett inspelat telefonsamtal?"
Ställ raka frågor utan att anspela på något som inte existerar.
Citera
Medlem
Varför tatuerar man in finger lakes på ryggen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in