2020-10-27, 06:21
Medlem
Sten-Ulphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Den nya bilden där han ligger naken med 2 nakna underåriga prostituerade över sig i en något som tycks vara hans cracklya!

Underåriga, kom igen...

Och till alla i tråden: kan vi göra en gemensam jävla ansträngning för att höja nivån?

Pedofil? Nej, finns knappast något som tyder på det nu - inga PRE-PUBERATALA individer. Och skulle det visa sig vara en 14-åring på några utav bilderna så är det fortfarande inte pedofili, det är hebefili - något majoriteten utav oss är, om inte är man biologiskt felkodad och kunde lika gärna vara bög.

Och nej du som tänker svara "Ugga Bugga Bevis", för tillfället finns det inga konkreta bevis på annat än att han är påtänd och pervers. Lev lite så kanske ni också får uppleva det, det är en skön känsla.

By the way så hejar jag på Trump, men ni i tråden är ju bara pinsamma.
Senast redigerad av Sten-Ulph 2020-10-27 kl. 06:31.
Citera
2020-10-27, 06:36
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Kan en simpel trojan spela in allt? Se allt vad han gör på datorn och ha tillgång till kameran. Fattar inte hur de har lyckats. Hur kunde de lokalisera just hans dator och se till att han ladda ner virus?? Eller har någon laddat upp något på hans dator? Med typ ett USB eller något.
Jag är ingen expert på datorer, men när jag var yngre så lurade jag folk till att ladda ner en RAT (remote access tool). Då kunde man se skärm, knapptryck, lösenord, webbkamera och massa andra funktioner. Om 14-åriga jag kunde gå in på andras datorer så är det inte omöjligt att säkerhetstjänsten kan komma in i en laptop om dom vill.
Citera
2020-10-27, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
FBI har materialet. Så snart så griper de Hunter. Om det finns bevis för att något brott begåtts.
Misstänker att det är så mycket material att gå igenom samt att dem inte vill vara avgörande för valet. Trump har ju satt stor press på Christopher Wray inom FBI som håller på informationen.
Citera
2020-10-27, 06:45
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Kan en simpel trojan spela in allt? Se allt vad han gör på datorn och ha tillgång till kameran. Fattar inte hur de har lyckats. Hur kunde de lokalisera just hans dator och se till att han ladda ner virus?? Eller har någon laddat upp något på hans dator? Med typ ett USB eller något.

Antagligen via hans emailkonto. Blir intressant se hur det slår i valet.
Citera
2020-10-27, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Jag är ingen expert på datorer, men när jag var yngre så lurade jag folk till att ladda ner en RAT (remote access tool). Då kunde man se skärm, knapptryck, lösenord, webbkamera och massa andra funktioner. Om 14-åriga jag kunde gå in på andras datorer så är det inte omöjligt att säkerhetstjänsten kan komma in i en laptop om dom vill.
Det är absolut inte omöjligt för en underättelsetjänst att komma in i en dator med en trojan.
Men ännu enklare att skapa dessa matrial på egen hand.
Dessutom skulle det förvåna mig om någon närstående en öresidentkandidat släpper ifrån sig sin dator på det settet som gjorts här.
Om detta är korrekt eller fejk har jag ingen aning om, men med tanke på hur media och diverse organisationer hanterar fakta så tror jag det är största problemet.
Skulle det vara fejkat och producerat matriel så är definitivt ärekränkning att sprida det vidare, och om jag lyssnar på mina bekanta i USA som är högutbildade och inte Trump anhängare så tror de flesta att detta är fejk.
Citera
2020-10-27, 07:05
Medlem
Det är ju hur mycket som helst, borde inte trump ta upp detta själv om inte media gör det?
Citera
2020-10-27, 07:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Du kan läsa i manifestet - all känd info står där, så slipper du fantisera om flygturer till Epsteins ö..

https://www.documentcloud.org/documents/1507315-epstein-flight-manifests.html
Du visste alltså inte. Varför spela allan då?
Citera
2020-10-27, 07:15
Medlem
okok1s avatar
Skön musik i video 6.
Citera
2020-10-27, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JabJabKrok
Har läst tråden men det verkar bara vara pajkastning till höger och vänster beroende vem folk vill ska vinna valet.

Jag skulle uppskatta om någon kunde göra en sammanställnig av tråden samt vem som mest troligt tjänar på denna incident... dvs Trump eller Biden?
Sammanställningen så långt är att det publicerats bilder och filmer på Hunter Biden i diverse kompromotterande situationer där denne ägnar sig åt missbruk och sexuella aktiviteter. Det har också trumpetats från olika håll att Hunter skulle vara en pedofil och haft ihop det med sin brorsdotter. Konkreta belägg för detta har dock låtit vänta på sig.

Om någon tjänar på det är svårt att sia om. Många amerikaner ser dock inte med blida ögon på de aktiviteter som Hunter ägnat sig åt, oavsett om pedofiliryktena är sanna eller ej, vilket kan vara till Joe Bidens nackdel då många ofrånkomligt kommer koppla samman honom med härvan. Tror dock att Trump och hans supportrar hade kunnat tjäna betydligt mer på att fokusera på de politiska sakfrågorna och få ett större grepp om pandemins utbredning. Det är inte omöjligt att det hela istället slår åt andra hållet.
Citera
2020-10-27, 07:24
Medlem
Mr.Swedens avatar
Fattar ändå inte detta. Om Hunter Biden finns på bild med småtjejer och crackpipa, skulle Donald Trump hålla käften om det (just kollat twitter)? Och skulle han göra det med en vecka kvar till valet? I say no mam.
Citera
2020-10-27, 07:36
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Du visste alltså inte. Varför spela allan då?
Visste inte vad? Allt du skrev om flygresorna har jag diskuterat om och om igen - men då på rätt plats.. Allt du skriver om går att läsa i länken jag gav dig - men behöver du mer guidning får du ta det någonstans där det inte är off topic.
Citera
2020-10-27, 07:46
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sweden
Fattar ändå inte detta. Om Hunter Biden finns på bild med småtjejer och crackpipa, skulle Donald Trump hålla käften om det (just kollat twitter)? Och skulle han göra det med en vecka kvar till valet? I say no mam.

crackpipa är ju knappast någon sensation med tanke på att det varit känt i åratal att Hunter har missbruksproblem. Småtjejer? Om du menar underåriga så saknas det ju ännu bevis för den saken.

NBC skrev för övrigt en artikel förra veckan som förklarade en del om varför massmedia inte följer upp detta i nuläget– några citat:
The fantastical rumors, which NBC News is declining to repeat verbatim, echo specific plot points central to "pizzagate," a viral disinformation campaign that predates QAnon but also falsely alleges a vast conspiracy of child abuse.

But the child abuse conspiracy theories about Hunter Biden that emerged from the fringes of the internet began swirling before the New York Post article and can be traced to associates of former White House aide Steve Bannon. They are now reaching a fever pitch less than two weeks before the election, in which Trump trails Biden in most national and many battleground state poll

"This is gaslighting of the highest order," [Whitney] Phillips said. "This has been the Steve Bannon playbook this entire time. He has celebrated the strategy of 'flooding the zone with s---' — when you confuse people, when you make them angry, when you just sort of throw too many things at them for them to process."

Keenan Chen, a First Draft researcher who has been monitoring the spread of the Hunter Biden rumors, said that they appeared to have originated from Dinggang Wang, an anti-Chinese government YouTube personality known for spreading misinformation about Covid-19.

Wang is connected to Bannon, the 2016 Trump campaign CEO, and Giuliani through Guo Wengui, a billionaire who fled China amid accusations of bribery and other crimes.

While the claims have not been repeated by any mainstream media outlets, that does not mean that they have not had their intended effect. Phillips, the Syracuse assistant professor, said the goal of the rumors isn't necessarily to make people believe the claims, but to confuse and disillusion voters into distrusting any piece of information and, in turn, keep them from wanting to vote at all.

"All 'flooding the zone with s--t' does is just make reasonable people not want to engage," said Phillips. "So then the screamers and the people on the far, far, far-right take over the discourse, and then that means no one can have a discourse."
https://www.nbcnews.com/news/amp/ncna1244331
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in