Citat:
Ursprungligen postat av
dic-tator
Önskar verkligen att slippa diskutera med 20åringar här.
Hur fortsätter man en sån här debatt när svaret är anekdotiska bevis?
Jag bryr mig inte om dina kontakter. Texas är enormt och 65 procent har redan röstat. Ifall du väntar på election day turnout så kommer du att bli besviken.
Anekdotiska bevis och varför de inte ska användas.
"Jag har många kontakter inom West wing som bevittnat hur Donald Trump tidvis varit påverkad av narkotika."
Jag kan inte bevisa detta men jag har iaf kontakter som sett detta
Det märks tydligt att du är både omogen och okunnig i den här frågan.
Trafalgar var den enda källan vars OU tillsa att Trump skulle ta hem Wisconsin, Michigan, Pennsylvania, Florida och North Carolina i 2016. Om det var kunskap eller slump har inte jag ngn ide om, fast det ändrar inte på faktumet att Trafalgar hade en av de tre mest korrekta mätningarna inför presidentvalet 2016.
Det är uppenbart att du har aldrig ens varit i USA, och särskillt inte i Texas. Alla städer/distrikt i Texas, förutom den södra delen av Tx, Dallas, Austin och området kring El Paso, är mer eller mindre helröda - Texas är en mer röd än vad New York är blå. De senaste uppgifterna tillsäger att 43 procent av registerade väljare i Tx har förtidsröstat, så jag vill gärna se var du har dina 65 procent från. Och som jag redan har nämnt flera ggr tidigare i den här tråden, så har 20-25 procent fler demokrater förtidsröstat vid varje presidentval sedan 1988 - och det ser inte ut som att det kommer att ändräs på vid detta val heller.