2020-10-26, 22:26
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bill clayton
Det gäller dig med.

Nu projicerar du. Hunters skandal finns över världen nu.

https://economictimes.indiatimes.com/news/international/world-news/what-we-know-and-dont-about-hunter-biden-and-a-laptop/articleshow/78823949.cms
Citera
2020-10-26, 22:28
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Till skillnad från Borat-Gate och andra tidigare fjanterier så är det här bekräftat. Det är kört i varenda media från San Fran till Mumbai. Gotta get over it.
Bekräftat av OANN - FOX - Breitbart och andra Trump Kanaler på YouTube med Bannon i spetsen, Kallar jag inte som bekräftat med att desperationen hos Trump folket är stor och kastar fram vad som medans de övriga inte tar det med tång i rädslan bli stämda arslet av!
Citera
2020-10-26, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scheele
det är ju helt tydligt med rättegången mot Cissi Wallin, domstolen har ju inte ens prövat om det var sanna påståenden, eftersom det var oförsvarligt att sprida dem.

Bara om man har en skyldighet att sprida uppgifter blir det intressant att se på om uppgifterna är sanna eller ej. att smutskasta en son till en kandidat i ett val för att vinna skulle aldrig hålla i domstol. Läs bara hur domstolen resonerade med Cissi Wallin's fällande dom
https://www.expressen.se/nyheter/cissi-wallins-dom-efter-rattegangen-om-fortal/
Vad har svensk förtalslagstiftning att göra med Hunter Biden? Är du full?
För övrigt, du menar alltså att Giuliani, med ett helt liv inom rättsyrket, en diger karriär där, inte har stenkoll på att han har på fötterna innan han går ut med dessa sensationella uppgifter? Du menar på att han råkade slänga ur sig lite påhittat skit, som då skulle få honom krossad som en insekt i åtal mot honom, utan att fundera på den risken?
Vad lever du i för serietidningsvärld?
Citera
2020-10-26, 22:29
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Inte ens något från Gnews?
Inget jag sett
men gissat Helge & gänget kommer väl snart med länkar till Trump fansens sidor bara för dem är indoktrinerade att det är sanningen!
Citera
2020-10-26, 22:29
Medlem
Lyckligagatandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rektangel
Bidenfamiljen är köpt. Tro inget annat.

Vilka jobbar Reinfeldt o A Borg för idag? Bildt? De är köpta allihopa.

Man brukar säga Follow the money, landsförrädaren nummer ett Reinfeldt när han avgick fick ett välbetalt arbetet hos bankerna och registrerade ett AB så han slapp slippa betala skatt samtidigt som han fick bidrag från staten på runt 140k i månaden om jag inte minns fel.

Det får en att tänka på stora ord han sa som att öppna era hjärtan och Sverige är ett stor land.

Det är samma banker och pengar som stöder Joe Bidens presidentkandikatur.
Senast redigerad av Lyckligagatanden 2020-10-26 kl. 22:32.
Citera
2020-10-26, 22:30
Medlem
bill claytons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Håller med om att biden inte är så mäktig men man pratar ju om att biden jobbar för andra mäktigare personer. Om man tänker så här. Vem jobbade epstein för? Varför var det så viktigt för honom att ha kameror på sin ö? Han hade hållhakar på många kända politiker t.ex.

Håller helt med om att det är på en sjuknivå men det utesluter inte att det inte händer. Satanism är en verklig religion som uttövas. Att kända människor uttövar satanism är väl inte helt otroligt, varför skulle det bara vara icke kända som gör det?

Vem skulle Biden jobba för i så fall? Vem är mäktigare än presidenten i USA? Eller skulle Biden ha hållhakar på Trump? Det tvivlar jag på.

Epstein togs av daga för att man var rädd för att han skulle läcka komprometterande uppgifter.
Han hade lite för mycket hållhakar för sitt eget bästa.

Visst satanism existerar, men jag har lite svårt att köpa det extremaste av det extrema som man beskyller dom för, men vem vet jag tar dom inte i försvar på något sätt, det är sjuka individer som pysslar med dylikt. Jag tror inte att Clinton, Trump eller Biden äter småbarn,
Citera
2020-10-26, 22:31
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bill clayton
Jo men att Joe Biden har så mycket makt och inflytande över FBI och kan muta dom för att tysta ner en sån sak det finns bara inte.

Det är på så sjuk nivå i klass med att etablissemanget i Washington skulle delta i riter där spädbarn offras och äts upp.

Det är hjärnspöken ingenting annat.

jag är väl inte helt övertygad åt någotdera hållet, men USA har ett försvars- och säkerhetspolitiskt etablissemang som är oerhört inflytelserikt, även över FBI. biden är, som företrädare för en mer interventionistisk utrikespolitik, värd mer dollars för dessa lobbyister än trump. laptopen lämnades in 6 månader efter biden började sin presidentvalskampanj. jag håller det inte för otroligt att byrån undlåter att utreda bidens son för att säkerställa ett maktskifte, och/eller håller på filerna i annat syfte.

detta är inte "fringe"-teorier utan har avhandlats i seriös litteratur.
Citera
2020-10-26, 22:33
Medlem
bill claytons avatar
Citat:

https://economictimes.indiatimes.com/news/international/world-news/what-we-know-and-dont-about-hunter-biden-and-a-laptop/articleshow/78823949.cms

Har jag sagt att Hunters perversiteter skulle vara bluff?

Brorsdotterns inblandning köper jag inte.
Citera
2020-10-26, 22:34
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:

Jag ser inte ett ljud om någon sexskandal eller någon brorsdotter eller något i den artikeln.

Handlar bara om eventuella företagsdokument.
Citera
2020-10-26, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KjeppkineseN
Jag tittar på CNN och FOX dagligen och kan tyvärr meddela dig att ingen av dessa är närmre sanningen än den andra. Det är så polariserat att nyanser inte längre finns, hur folk här inne inte förstår det är ju patetiskt i sig.
jag kollar även på dessa dagligen, så något att "meddela mig" om saknas
I detta fallet är det dock enkelt, det är en smutsig sörja som de flesta seriösa nyhetreportrar helst vill slippa ta i, de vet att detta bara handlar om att få trump återvald, då han uppenbarligen inte klarar av att bli vald på sina egna meriter efter en period vid makten.

Det är bara sorgesamt och pinsamt att se hur sanning inte längre värdesätts, och då menar jag inte relativism, eller whataboutism, utan renodlat Trumpism där man har en avsky mot kunskap och fakta. Men nu var det ju det man ville ha i USA, och följden blev ju ironiskt nog att Europa har växt sig starakare enat mot Trumpismen och NATO som spelat ut sin roll, I denna sörja blir vad Hunter Biden gjort eller inte gjort rätt avmätt och ointressant.
Citera
2020-10-26, 22:36
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Bekräftat av OANN - FOX - Breitbart och andra Trump Kanaler på YouTube med Bannon i spetsen, Kallar jag inte som bekräftat med att desperationen hos Trump folket är stor och kastar fram vad som medans de övriga inte tar det med tång i rädslan bli stämda arslet av!

Snark. Bekräftat av FBI, DIA och en annan organisation. Att ni orkar köra damage control 24/7 är ganska talande.
Citera
2020-10-26, 22:37
Medlem
Lyckligagatandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Jag ser inte ett ljud om någon sexskandal eller någon brorsdotter eller något i den artikeln.

Handlar bara om eventuella företagsdokument.

Jag måste fråga, tror du att Joe Bidens son är oskyldig och att det inte finns några kopplingar emellan han och hans far när Hunter får en fin månadslön utan att tillföra något förutom sin fars namn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in