2020-10-26, 16:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Självklart är det så. Har tänkt länge att det finns risk för självmord. Även risk för att Joe Biden, ja inte tar livet av sig, men får en hjärtattack eller något.
Hunter Biden skulle aldrig begå självmord, han är för kåt på att ta bilder på sig själv för att det skulle vara tänkbart. Hunter Bidens favoritperson är Hunter Biden.

Däremot gör hans ohejdade knarkande honom tillräckligt omdömeslös för att liemannen skulle kunna tänkad knacka på dörren, sen finns även möjligheten att den som knäppte Epstein skulle kunna tänka sig att avliva Hunter och få en viss laptop att försvinna. Demokrater backar inte för något i sin iver att få makt.
Citera
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Delaware PD har materialet, de fick de samtidigt som Rudy Guilliani för någon vecka sedan ca, FBI hade materialet i nästan 1 år utan att agera.

Huvuden kommer rulla

Hur länge har Giuliani haft det sa du?? Menar du att datorreparatören ljuger?
Citera
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Nej, jag har inte sagt att någon ska tro det Putin säger. Men jag tycker, för min del, att det är intressant att han har den åsikten och ventilerar den. Jag har ALDRIG skrivit om Putin eller Rysslandsgrejen tror jag.

Ja vem vet han kanske är ärlig och vill ge Bidens en chans för Joe Biden är det Ryssarna föredrar.
Eller så trollar han bara. Vilket verkar troligast?
Citera
2020-10-26, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Ja vem vet han kanske är ärlig och vill ge Bidens en chans för Joe Biden är det Ryssarna föredrar.
Eller så trollar han bara. Vilket verkar troligast?

Det är klart att det är mest troligt att han yttrar sig av strategiska orsaker. Det behöver väl inte ens sägas?
Citera
2020-10-26, 16:05
Medlem
De flesta av er verkar ju helt sålda; förstår ni inte att detta kan vara ren propaganda från tex Ryssland? Ni faller som furor och blir plötsligt moraltanter som skriker: - Usch, Usch, Usch.... ni är ju värdelösa i denna itech- värld. Inte bara värdelösa, utan framförallt livsfarliga. Ni agerar på samma sätt som ni gjorde under me- too rörelsen. Ni hatade Lasse kroner, Billy Fredriksson osv. Trots att det visade sig att ni var totalt ute o cyklade. Ni valde efteråt att blunda;- ”vadå, jag sa ju bara som jag tänkte, det kan väl inte vara fel?”...
Citera
2020-10-26, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Berätta vilket planerat event som Biden har ställt in?

Till skillnad mot Trump, så leder Biden och kan lugnt sitta och se på när Trump gör bort sig. Trumpen åker runt som en skottspole och ordnar Corona-ralleys, 3 st i Pennsylvania idag. Otroligt.

Haha....Tror du på det själv. Vi får väl se om några dagar vad som händer. Källorna har tydligen bara visat toppen av isberget. Tro mig det kommer mera.
Citera
2020-10-26, 16:07
Medlem
Daniel501s avatar
Djungeltrumman har gått igång, alla konspirationsteoretiker och Sleepy Joe Biden/pedofil anhängare av Flashback har infiltrerat tråden, deras mål: styr bort ämnet mot Trump vs Biden, bevisa pedofili (brottsligt) m.m

https://gab.com/system/media_attachments/files/059/194/982/original/2fb1b25f8fe7f927.png?1603697918
Senast redigerad av Daniel501 2020-10-26 kl. 16:09.
Citera
2020-10-26, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpest

Du hade inte ens sett några tecken på pedofili om så Hunter knullade spädbarn framför dina ögon. Du är ett hjärnskadat missfoster.

Jo jo, men det finns inget bevis för att han förgriper sig på barn i tråden. Bara det. Men finns det någonstans så blir han gripen snart. Och får ett straff som gör att han kanske aldrig mer är en fri man.
Citera
2020-10-26, 16:10
Medlem
Marcens avatar
Skrämmande många här som försvarar pedofili. Droger är en sak, men pedofili kan omöjligen försvaras. Usch. Vet hut.
Citera
2020-10-26, 16:10
Medlem
magpests avatar
Citat:
Jo jo, men det finns inget bevis för att han förgriper sig på barn i tråden. Bara det. Men finns det någonstans så blir han gripen snart. Och får ett straff som gör att han kanske aldrig mer är en fri man.

Många visste att Jimmy Savile var pedofil (extrem sådan). Blev han gripen?
Citera
2020-10-26, 16:11
Medlem
Raktinyllets avatar
Har familjen Biden krismöte nu? Vart är Joe?

https://www.youtube.com/watch?v=c8Uw4XGxi7w
Citera
2020-10-26, 16:11
Medlem
trickydicks avatar
Han har tydligen knarkat med Obamas dotter också.
https://presscalifornia.com/2020/10/25/hunter-and-malia-obama/

Hur gammal var hon vid tillfället?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in