[quote=Hellsculls|73373154]
Citat:
Ursprungligen postat av
Havhest
Jasså, så en mann som har skapt nesten 2 milliarder fra to tomme hender, har gjort ingen ting?
Det er bare så utrolig dumt å høre på, hvordan dere tror at dere har detaljkunnskap, om hvordan livet til Hagen-familien har vært.
Hva som var på bordet, i skapet, og hvem som plasserte det der. Hvem som måtte være stille, og hvem som sa hva. Hvem som var sint, snill og glad. Jøsses, så mye innside-informasjon dere har.[/QUOTE
Ittno er feminist, og det er bra. Jeg vet ikke hvilken gruppering hun tilhører. Jeg har distansert meg fra deler av denne feminismen, dette som er adoptert fra Campuser i USA. Noe av dette er preget av temmelig livsfjerne holdninger, og er preget av intellektuelt jåleri og en aggressiv holdning mot menn. De står fjernt fra den jevne Kari Normann, og er en del av den stadig mer omseggripende identitetspolitikken.
Litt off topic, men jeg bare måtte!
Det var bare et kjapt uttrykk jeg brukte. Mitt poeng er at jeg reagerer på at ekteskapskontrakten blir bagatellisert, unnskyldt, forsvart, og at hennes innsats for familien blir nedjustert. AE var naturligvis en sterk og fenomenalt dyktig kvinne, ingen underdog. Jeg er opptatt av hennes rettigheter, og kan ikke se at barnas advokat taler hennes sak. Hun burde fått egen advokat.
Nå vet vi at det er det bevist at hun aktivt søkte på leilighet. Jeg har tidligere lest en artikkel der er venninne bekreftet at hun aktivt søkte på leilighet. Den artikkel fant jeg ikke igjen, men kanskje noen andre har tid til å støvsuge nettet.