2020-10-25, 17:25
Medlem
Vad hade du värderat ditt bolag till innan du fick erbj på 35 milj usd?
Grattis för övrigt! Håll lösa kvinnor och droger på avstånd!
Citera
2020-10-25, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jbswebeck
Är det nån som kan förklara vad man får ut av att starta en sån här skryttråd? TS bor förmodligen hemma i mammas källare.

Tycker också det låter som den där göteborgaren som har tusen livvakter å precis har köpt comviq
Citera
2020-10-25, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Ovärderlig trollavkännare; posthistoriken...

Jag är fortfarande anställd, vad är problemet med det? Kommer fortsätta med att vara anställd eventuellt. Mycket trevligt jobb.
Citera
2020-10-25, 19:43
Medlem
Jordgubbes avatar
Värmer att någon som väljer casha ut vid en tredjedels miljard är så modest, framför allt intresserad av att investera i nya projekt, och inte vimsa bort pengarna som alla wt jackpotvinnare. Menar du som affärsängel eller egna idéer?
Citera
2020-10-25, 19:49
Medlem
Att starta upp ett företag inom spelutveckling känns som att kasta pengarna i havet.

Kostar väldigt mycket pengar för liten utdelning i en ganska översvämmad marknad. Framförallt som startup.
Citera
2020-10-25, 19:52
Medlem
Här är företagaren

https://youtu.be/GXAxGOKnEUs
Citera
2020-10-25, 19:58
Medlem
Tantradyss avatar
Hur mycket blir skatten på vinsten? Nu får vi se om du är fake eller på riktigt!
Citera
2020-10-25, 20:36
Medlem
Fillesnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gameboyguy
Hej, ännu en sån här tråd

Jag är en framgångsrik företagare. Kommer sälja mitt företag då jag fått ett bud jag är nöjd med. Säljpriset är satt till 35 miljoner USD.

Kommer inte kunna svara på vad mitt företag heter, vem jag är osv.

Ställ era frågor.

Till vilket PEG säljer du?

Detta är en trollkontrollfråga. Kan du inte svara är du fake.
Citera
2020-10-25, 21:22
Medlem
Citat:
Hej, ännu en sån här tråd

Jag är en framgångsrik företagare. Kommer sälja mitt företag då jag fått ett bud jag är nöjd med. Säljpriset är satt till 35 miljoner USD.

Kommer inte kunna svara på vad mitt företag heter, vem jag är osv.

Ställ era frågor.

grattis till dig.

hur mycket av dessa 35 miljoner $ kommer du behålla?
Citera
2020-10-25, 22:35
Medlem
Verkar du inom läkemedelsbranchen?
Citera
2020-10-26, 00:32
Medlem
Strongmanx2s avatar
Citat:
Kan tillägga att bara för ett år sedan var jag skuldsatt, har jobbat med produkten sedan tidigt 2019. Intresset har exploderat och mycket pengar har strömmat in på kort tid. Jag väljer att sälja för att kunna ta det lugnt, mest för stressrelaterade anledningar.

För 10mån sedan påstod du att din sambo var utbränd samt att du tjänade mellan 40-50.000kr i månaden, kort därefter behövde du råd kring datorkomponenter och nu påstår du att för 1år sedan var du skuldsatt men hux flux har du ett företag med anbud på 305 miljoner kronor....

Vad ska du göra med alla dessa låtsaspengar?
Citera
2020-10-26, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fillesnor
Till vilket PEG säljer du?

Detta är en trollkontrollfråga. Kan du inte svara är du fake.

Säljer inte till ett peg. En anledning är att en sådan grupp inte skulle köpt företaget så här omoget. Säljer till en av mina kunder, ett stort amerikanskt bolag. Jag sålde in mig till dom, och vinstmarginalen senaste månaderna har varit enorm. De vill ha mina kunder och licenser då det växer som fan. Dessa pengar är småpotatis för dom.
Senast redigerad av gameboyguy 2020-10-26 kl. 06:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in