2020-10-25, 18:24
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimich
Väldigt många konto på twitter, Reddit och facebook blir bannade när de skriver kring denna incident.
Känns som damage-control deluxe, de som inte ens postar videon utan bara artiklar blir också bannade. Skrämmande

Japp. Det är mer eller mindre krig nu. Skyttegravarna är tydligt utmarkerade nu, nästa vecka flyttar kriget in på Capitol Hill. Veckan efter det flyttar kriget ut på gatorna.
Håll i hatten nu.
Citera
2020-10-25, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Vill man göra ett jobb som reporter går det bra att gräva i annat än just pedofili delen av härvan. Men det vill inte media. Just nu är censuren stenhård. Sinnessjukt!

Du har såklart rätt. Men Tucker gör det. Och så länge han leder den mest populära kabel-showen så lär han få hållas. För media domineras fullständigt av vänster/liberaler/kosmopoliter men det är Tucker Carlson och Sean Hannity som har flest tittare.

Och det är ett genomgående tema. De vill inte maximera sin vinst, utan kontrollera diskussionen. Youtube går gärna med förlust om de bara kan kontrollera innehållet.
Citera
2020-10-25, 18:28
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Man måste dock älska USA, att det här blir en "stor grej". Jag skiter väl fullständigt i vad Bidens har gjort, om något visar det mig att även han är mänsklig. Känner man personer som har haft struliga barn så förstår man vilket helvete det är och hur man faktiskt inte kan göra så mycket.

håller egentligen med. problemet är att joe biden har försvarat sin son i flera debatter och townhall meetings, samt att hela grejen blottar en säkerhetsrisk som skulle kunna bli problematisk om gubben hamnar i vita huset.

skulle säga att mutjobbet i ukraina är flerfaldigt värre.
Citera
2020-10-25, 18:35
Medlem
Det här är år 2020 ungefär lika uppseendeväckande som om man skulle komma på någon med att plocka snorkråkor.
Citera
2020-10-25, 18:35
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Nå..om nu Bannon skulle ha hackat in sig, så tror jag nog Kineserna var där före, och Ryssar, NK etc..

För Hunter verkar ju helt sönderrökt/oförsiktig/utan moral/en komplett idiot. Han skiter ju allt så länge han får en crackpipa, en fitta och en kamera att föreviga det hela med !

Är du inte enig ?

Jag tror inte Hunter var medveten om att han blev filmad. Det var ju utplanterade kameror av spioner vad jag förstått. Kineser. Som visste vad som pågick, och ville ha fram material att utpressa Biden familjen med i framtiden. Vissa delar i detta material skickades till Hunter för att visa vad de hade på honom ifall han inte skulle göra "Som de ville" och det är detta som återfunnits på laptopen när hårddiskarna återskapades. Kineserna har dock mycket, mycket mer, som de inte skickat än.
Citera
2020-10-25, 18:36
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrKrispo
Det jobbas rätt hårt med att inte låta utrikesskapta narrativ få fotfäste, vilket är jävligt viktigt.

Det som är utrikesskapt med detta narrativ är Bidens korrupta slafsande med kineser och Ukrainare osv. Skärp dig
Citera
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOMX
Det är slutdiskuterat. Skratt, röst, dialekt...det är Natalie Biden som ger Hunter biden ett fotjobb.

100% bekräftat.
Ja det förstod man ju ganska tidigt... men lite sent ändå med tanke på att när man såg filmen tyckte iaf jag att det var en vuxen kvinna med. Men så fort jag hörde hennes röst så insåg man. Den här tjejen - om det är Natalie, vilket allt pekar på - är runt 14 år vid inspelningstillfället (16 idag).
Då har man alltså sett en man bli avrunkad med fötterna av en 14-åring, det känns ju ganska sunkigt, minst
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Låter ju som Hillary Clintons julgran 1993:
http://thevoiceinthewilderness.org/page/id/212/Hillary

Dessa sjuka judiska ritualer överträffar alltid verkligheten
Helt sanslöst. Äckligt! Som du säger. De överträffar verkligheten!
Senast redigerad av LuluBrooksie 2020-10-25 kl. 18:39.
Citera
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Du har såklart rätt. Men Tucker gör det. Och så länge han leder den mest populära kabel-showen så lär han få hållas. För media domineras fullständigt av vänster/liberaler/kosmopoliter men det är Tucker Carlson och Sean Hannity som har flest tittare.

Och det är ett genomgående tema. De vill inte maximera sin vinst, utan kontrollera diskussionen. Youtube går gärna med förlust om de bara kan kontrollera innehållet.

Problemet är att Foxnews inte når rätt väljarkår.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Det blir bara värre och värre nu! Nancy Pelosis son finns på bilder i Hunters laptop. Bilder som visar när Paul Pelosi binder en uppenbart liten flicka. https://twitter.com/spefageln/status/1320389308684115973/photo/1

Urr, hon skär i en tårta. Jag mena, iof, jag brukar binda upp småtjejer och sen fira deras födelsedag.
Citera
Medlem
jimichs avatar
Intressant att det inte hände något med alla tweets etc, om Rudy Giuliani lite tidigare. Men när det gäller hunter biden, då ska det inte tillåtas.
Hur motiverar man det? Så synd att media inte bara kan vara objektivt.
Citera
2020-10-25, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Det blir bara värre och värre nu! Nancy Pelosis son finns på bilder i Hunters laptop. Bilder som visar när Paul Pelosi binder en uppenbart liten flicka. https://twitter.com/spefageln/status/1320389308684115973/photo/1

Undvik att länka till twitter, eftersom länkarna försvinner tämligen omedelbart. Spara ned och lägg upp.
Citera
2020-10-25, 18:38
Medlem
Utan att ha sett videon så vill jag ändå påpeka att en son till en presidentkandidat har väl ingenting att göra med sin far. Människan är väl vuxen och Biden ansvarar inte för sin son oavsett.
Det är ju sinnessjukt resonemang, men som allt annat kocko i USA så är det väl rena propagandan som kommer fram från olika håll. Riktade mot båda kandidaterna. Jorden största freakshow med en majoritet av befolkningen som ligger långt under normalt IQ är ju bar tröttsamt.
Så när kommer nästa bluff?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in