2020-10-25, 17:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Nu är det ju inte Joe Biden som ligger där..
Vad är det för för perverst att få ett footjob?
Hans son är inte politiker.
Då är det värre med den åldrige Rudy som gör bort sig totalt i Borat filmen.

Gissar att det är Trump som ligger bakom det här.
Sedan han kom in i politiken, har det blivit riktigt mycket skit.
För 77:e gången - en så pass riskbenägen, gränslös och pervers SON till en potentiell president öppnar upp pappsen för utpressning och påtryckningar. Vem vet vilken annan skit som folk sitter på om Hunter? Vill Joe Biden att sexvideos med Hunters tydligt minderåriga brudar ska släppas (i den här videon syntes hon ju inte)? Nej, knappast troligt.

Och när jag säger "folk" så menar jag inte att Bidens kan få betala x antal miljoner till nån privatperson. Jag pratar om reella påtryckningar från främmande makter. Kina, Ryssland, Nordkorea, arabstater.

Hunter Biden är en säkerhetsrisk för Joe Biden.
Citera
2020-10-25, 17:45
Medlem
Det är definitivt inte en 14-åring i videon, det är en vuxen kvinnas röst. Sen om det är Melissa Cohen eller Hallie Biden vet jag inte. Skulle tro det börjar med M iaf, så typ Melly/Mellie.
Citera
2020-10-25, 17:46
Medlem
BonerBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
1) Igen så glömmer du "enligt spekulation".
2) Man kan inte "göra sig skyldig" till pedofili. Det är en sexuell läggning.
3) Pedofili innebär sexuell attraktion till pre-pubertala barn. Det är man inte när man är 14.
4) Många som förgriper sig på barn är dessutom inte pedofiler.
Hur kan man förgripa sig på barn om man inte är pedofil?
Citera
2020-10-25, 17:46
Medlem
Trumpsupportrarna är verkligen desperata nu.
Lugn, han vinner! Om han så ska behöva dumpa alla postsäckar från blåa delstater personligen, lite som George W.
Citera
2020-10-25, 17:47
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
1) Igen så glömmer du "enligt spekulation".
2) Man kan inte "göra sig skyldig" till pedofili. Det är en sexuell läggning.
3) Pedofili innebär sexuell attraktion till pre-pubertala barn. Det är man inte när man är 14.
4) Många som förgriper sig på barn är dessutom inte pedofiler.

Vart dras gränsen? När flickan fått mens?
Eller hur gör du när du kontrollerar dina offer.
Citera
2020-10-25, 17:48
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOMX
Rättelse!

För alla som inte är gråtande globalistmurvlar som får betalt för att styra narrativet på forumet så är det helt uppenbart att:

Hunter Biden fick ett fotjobb av sin 14-åriga brorsdotter Natalie Biden.

Hunter biden har gjort sig skyldig till pedofili. Och våldtäkt. På video.

Pedofili är det ju inte efterssom hon var 14, bara hebefili vilket likväl är olagligt i USA. Dessutom är det ju en släng av incest i det hela då hon var dotter till hans bror och hans fru, hon kallar honom t.om för "dad". En riktig fuling är han, och Joe visste dessutom om detta då chattar finns där de pratar om deras relation inför Joe Biden och Joe verkar inte bry sig märkvärt.
Citera
2020-10-25, 17:49
Medlem
magpests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOMX
Tydligt vad han menar med andra ord.

L-ljudet är mycket tydligt. Nit-ly kan man få det till om man bara lyssnar på klippet men analyserar (och isolerar) man stavelserna och spelar upp dem hör man att han säger NAT-LIE.
Citera
2020-10-25, 17:49
Medlem
wedonthavetimes avatar
Hur kommer det sig att Hunter aldrig får fängelsestraff för sitt crack-brukande som pågått i över 8 år? Innehav av 5g har ett minimistraff om 5 år i USA.
Citera
2020-10-25, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpest
L-ljudet är mycket tydligt. Nit-ly kan man få det till om man bara lyssnar på klippet men analyserar (och isolerar) man stavelserna och spelar upp dem hör man att han säger NAT-LIE.

Ja, som i Natalie Biden.
Citera
2020-10-25, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
Trumpsupportrarna är verkligen desperata nu.
Lugn, han vinner! Om han så ska behöva dumpa alla postsäckar från blåa delstater personligen, lite som George W.

Antar att du menar på att jag är en "Trump supporter"?

Mitt intryck utav Trump är att han är ett klantarsel...

Men! Han kan också vara det största trollet genom tiderna och inget sägs eller görs utan en baktanke.

Folk tror på riktigt att Donald Trump har ett lågt IQ tex..... Uhmm.... Om det är så du tolkar trumpen så kan jag bara beklaga att idioten är du.

#TulsiGabbard2024
Citera
2020-10-25, 17:51
Medlem
Tjollepelles avatar
Är folk som får det till att han säger Natalie eller Nattie helt hjärndöda? Det är ju inte ens svårt att höra vad han säger.

That is totally professional (refererar till fotjobbet) - literally - look at that, i havent seen that on there (pekar antagligen på en skärm).

Det är fråga om ordet literally, slarvigt uttalat som lidrly/lidly.

Jag har inte mycket till övers för Biden, men man måste fan tänja rejält på sin fultolkningsmarginal för att ens nästan få det han säger till Natalie/Nattie.
Citera
2020-10-25, 17:52
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonerBatman
Hur kan man förgripa sig på barn om man inte är pedofil?
Har forskats mycket om detta inom psykologin. Ofta rör det sig om att man varit med om liknande saker själv, eller så handlar det om makten. Lite samma princip som att man som man inte måste vara homosexuell för att man förgriper sig på pojkar.
Senast redigerad av HC47 2020-10-25 kl. 17:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in