2020-10-23, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Väntade på en färja bredvid henne i Ropsten en gång. Hon pratade i telefon med någon och trodde att hon var på Värmdö. Som ligger typ fem gånger så långt bort och är en helt annan kommun.
Det kan inte vara sant? Om jag inte minns fel har väl hon bott på Gärdet för länge sedan. Då bör hon väl ha koll på att Ropsten inte är Värmdö? Dessutom är det ju mitt mot Lidingö och hon måste väl ändå ha koll på vad hon befinner sig?
Citera
2020-10-23, 16:25
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det kan inte vara sant? Om jag inte minns fel har väl hon bott på Gärdet för länge sedan. Då bör hon väl ha koll på att Ropsten inte är Värmdö? Dessutom är det ju mitt mot Lidingö och hon måste väl ändå ha koll på vad hon befinner sig?

Troligen ljög hon avsiktligt, som vanligt!

En lite elegantare version av Anna Book, ljuger tvångsmässigt om allt.
Citera
2020-10-23, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Troligen ljög hon avsiktligt, som vanligt!

En lite elegantare version av Anna Book, ljuger tvångsmässigt om allt.
Förmodligen, människa är ju inte klok på något sätt. Men hon är ju intressant att följa, ungefär som att det är svårt att titta bort om man ser en trafikolycka. Förstår dock inte att hon kommer undan med alla lögner och varför typ Skavlan och media ens ger henne uppmärksamhet.
Citera
2020-10-23, 16:57
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Hela Sverige borde göra nått kul av det, typ alla tutar när dom ser henne eller kör förbi hennes hus tills hon slutar.
Tuttar menar du kanske?
Finns det bilder på deras nyinskaffade chalet?
Har de slagit på stort och valt Verpan tro?
Citera
2020-10-23, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softis...
Tuttar menar du kanske?
Finns det bilder på deras nyinskaffade chalet?
Har de slagit på stort och valt Verpan tro?
I mina elaka stunder tänker jag att hon inte gör något alls av allt hon skriver, hon kanske sitter hemma i en liten sleten trea i nån förort, klipper, m.m in bilder i sin blogg som hon sen skriver text till och lägger upp. vem vet?
Citera
2020-10-23, 17:16
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hon blandade nog ihop VärmdÖ och LidingÖ, var sen till ett möte och skulle hitta på att hon nästan var framme och sa att hon var på Värmdö men menade Lidingö.
En kul historia som hon antagligen hittat på och som ingen verkar har grävt i är inlägget där hon berättade att hon hade haft en svart (?) kille inneboende i sin källare som hon hade sparkat ut och ”gjort sig fri” ifrån.
Något senare så kallade hon ”en kille” som hon hade varit ihop med för en riktig psykopat som bara utnyttjade henne.
Om man lägger ihop ett och ett så låter det som att hon hittade på att hon hade en sexslav i källaren.
Senast redigerad av becko 2020-10-23 kl. 17:18.
Citera
2020-10-23, 17:19
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
I mina elaka stunder tänker jag att hon inte gör något alls av allt hon skriver, hon kanske sitter hemma i en liten sleten trea i nån förort, klipper, m.m in bilder i sin blogg som hon sen skriver text till och lägger upp. vem vet?
Vem vet? Allt är ett spel.
Citera
2020-10-23, 19:27
Medlem
Citat:
Hon blandade nog ihop VärmdÖ och LidingÖ, var sen till ett möte och skulle hitta på att hon nästan var framme och sa att hon var på Värmdö men menade Lidingö.
En kul historia som hon antagligen hittat på och som ingen verkar har grävt i är inlägget där hon berättade att hon hade haft en svart (?) kille inneboende i sin källare som hon hade sparkat ut och ”gjort sig fri” ifrån.
Något senare så kallade hon ”en kille” som hon hade varit ihop med för en riktig psykopat som bara utnyttjade henne.
Om man lägger ihop ett och ett så låter det som att hon hittade på att hon hade en sexslav i källaren.

En helt rimlig förklaring. För en idiot som Bella. Har hon hävdat att hon haft en svart kille? 🤷‍♀️
Citera
2020-10-23, 19:51
Medlem
Nu är hon i blåsväder på Instagram för att ha lekt rolig i en fettokostym
Citera
2020-10-23, 20:59
Medlem
Citat:
Nej hon var på väg till midsommarfirande på Tranholmen och väntade på färjan. Antagligen gjorde hon kopplingen Tranholmen - ö - skärgård - Värmdö eller så ljög hon bara instinktivt.
Citera
2020-10-23, 23:15
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj

Oj ja, måste erkänna förvånad över upprorn. Det där gick inte hem hos styrkekrams-mongona
Citera
2020-10-23, 23:38
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Okänsligt och nedlåtande att lägga upp den kvinnoförnedrande fettokostym-bilden (kort fet 300kg kvinna med hängbröst) på sin blogg också.
Står på bloggen under Min fina klocka:
- Mitt bolag har ju gått katastrof det senaste året. Det är bara ett under att vi inte gick i konkurs. Det som jag måste förbereda mig på är att siffrorna kommer hamna i media inom några veckor. ”Löwengrips katastrofsiffror”. Jag är för nedslagen att orka negativ media igen men det är bara att acceptera att det hamnar i alla tidningar.
Vad betyder ”för nedslagen”, är hon deprimerad eller bipolär?
Otroligt okänsligt och nedlåtande att skriva ”negativ media”. Hon borde vara tacksam när vissa journalister skriver allt hon säger utan att kontrollera.
Senast redigerad av becko 2020-10-23 kl. 23:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in