2020-10-17, 09:45
Medlem
Eddanpeddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Var försiktig när det gäller Tramadol om du tänkt köpa det på nätet/gatan etc..🤭

Det har kanske blivit bättre nu, det vet jag iofs inte, men förra året vid denna tiden flödade det av en massa Tramadol som innehöll allt möjligt skit utom just tramadol..🤨

Så försök då åtminstone få tag i svenska sådana om du nu tvunget känner att du vill prova..🤔

Tänk på att det är en förrädisk liten tablett, den höjer dina seretonin (stavning..?) nivåer och får dig att må bra, bli pigg, effektiv, inte ett moln på din himmel!
Det är lätt att man vill fortsätta känna så och fastnar i skiten..🙇🏼‍♀️

Så hade jag varit dig hade jag tänkt ett varv till, speciellt om du nu även haft krampanfall..🤥

Fortsatt fin dag ☀️
Det är tramadaol 100 mg från norskt apotek tror inte de skiljer sig så myclet frpn svenskt
Citera
2020-10-17, 10:47
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eddanpeddan
Det är tramadaol 100 mg från norskt apotek tror inte de skiljer sig så myclet frpn svenskt

Jag har ingen som helst koll på hur norska tramadoltabletter ser ut (du undrade om brytskåra i en annan tråd..), varför skulle jag veta det..😂😂😂
Jag fick själv ut mina tramadol på recept mot min värk, men dom senaste åren har jag istället fått OxyContin då tramadol inte hjälpte mig så bra..🤷🏼‍♀️

Om du vill dela pillret finns det tablettdelare att köpa på apoteket för typ 30:-, men då försvinner också depoteffekten..

Dom flesta frågor du undrar över finns i denna tråden, så råder dig att sätta dig och läsa igenom den..📚
Citera
2020-10-18, 23:07
Medlem
STABILO99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eddanpeddan

200mg är en bra startdos för någon utan tolerans. Kan vara för lite för vissa eller lagom för andra om du är ute efter att nodda och känna dig skön.
Citera
2020-10-19, 14:43
Medlem
Extremeflys avatar
Har kommit upp på rätt höga doser Tramadol, 1000 mg om dagen i snitt, ibland mindre. Men max 1000.
Nu känner jag att jag inte kan eller vill öka mängden mer pga risker.
Tänkte istället gå över till något annat sålänge och låta toleransen för tram sjunka.
Vad kan rekomederas som är väldigt likt tramadol?

Det jag söker efter är, smärtstillande, något som tar bort ångest/oro/stress, något man får härlig energi av så man tycker tråkiga saker blir roliga såsom städa osv. Alltså väldigt lik tramadol ska den vara. Är inte ute efter att bli hög direkt, men ovanstående saker SKA ingå liksom. Sen om man kan få lite euforisk känsla är de bara positivt. OBS detta ska bara ses som en tillfälligthet tills toleransen lagt sig som sagt, följd fråga på de är, Hur lång tid tror ni de tar att få ner toleransen till cirka 200 mg tram igen?

TUSEN TACK I FÖRVÄG TILL ER SOM SVARAR MED SERIÖSA SVAR!!!
Citera
2020-10-19, 17:02
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Har kommit upp på rätt höga doser Tramadol, 1000 mg om dagen i snitt, ibland mindre. Men max 1000.
Nu känner jag att jag inte kan eller vill öka mängden mer pga risker.
Tänkte istället gå över till något annat sålänge och låta toleransen för tram sjunka.
Vad kan rekomederas som är väldigt likt tramadol?

Det jag söker efter är, smärtstillande, något som tar bort ångest/oro/stress, något man får härlig energi av så man tycker tråkiga saker blir roliga såsom städa osv. Alltså väldigt lik tramadol ska den vara. Är inte ute efter att bli hög direkt, men ovanstående saker SKA ingå liksom. Sen om man kan få lite euforisk känsla är de bara positivt. OBS detta ska bara ses som en tillfälligthet tills toleransen lagt sig som sagt, följd fråga på de är, Hur lång tid tror ni de tar att få ner toleransen till cirka 200 mg tram igen?

TUSEN TACK I FÖRVÄG TILL ER SOM SVARAR MED SERIÖSA SVAR!!!

OxyContin.
Citera
2020-10-19, 17:54
Medlem
Tja!

Har tagit 300mg tramadol för 2 timmar och vill ta 3-4 shots vodka om nån timme, är det för farligt? Vad tycker ni? Har tagit tram i 2 år nu så kroppen är van.
Citera
2020-10-19, 22:21
Medlem
STABILO99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aintnoone12
Tja!

Har tagit 300mg tramadol för 2 timmar och vill ta 3-4 shots vodka om nån timme, är det för farligt? Vad tycker ni? Har tagit tram i 2 år nu så kroppen är van.

Inga problem alls.
Citera
2020-10-20, 23:19
Medlem
Är alla Tramadol Krka 200mg Depot?
Citera
2020-10-21, 15:47
Medlem
Tram och ssri? Någon med erfarenhet? Står olika överallt :/
Citera
2020-10-21, 17:50
Medlem
STABILO99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runw17
Är alla Tramadol Krka 200mg Depot?

De slår in relativt snabbt ändå trots depot. Ge det 2-3 timmar. Krossa dem annars men tycker inte värt böket.
Citera
2020-10-21, 17:51
Medlem
STABILO99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realtesto
Tram och ssri? Någon med erfarenhet? Står olika överallt :/

Unvik, tram har en SSRI effekt. Risk för serotonergt syndrom, inte värt det.
Citera
2020-10-22, 14:58
Medlem
Tja FB. Såhär ligger det till. Jag käkar tramadol eftersom jag har varit arbetslös i ca 1år. livet är inte guld och gröna skogar för tillfället och jag har helt ärligt inte tagit tag i livet. Nu börjar jag få hopp tillbaka och skickar in cv och ringar/mailar företag sedan 1mån tillbaka. Jag har nyligen fått response tillbaka av 2-3st företag där en eventuell intervju kan ske. Det kan dröja veckor eller endast dagar till att man får svar, och utan tramadol är jag inte självsäker. Det känns som om man går på högvarv med tramadol och pratar som en maskin som säger de rätta sakerna. Jag sitter nu i ett dilemma. Ta tramadol inför intervju och hoppas att om man får jobbet att det minst tar 10dagar till urinprovet för att vara 100% att det inte syns. Eller att bara gå intervjun utan preparat och göra mitt bästa. I mitt huve inbillar jag mig att jag är 10gånger bättre och 10gånger mer sannolikt att jag får jobbet om jag tar tramadol. Enda nackdelen är som sagt om man får jobbet och urinprovet är 2-4dagar efter intervjun. Vad gör jag, vad tycker ni?

ps: jag är inte beroende av drogen. jag har tagit det till och från endast i små doser. 100-200mg max och inte i mer än 5dagar sträck innan jag slutar med det i några dagar. Men när jag väl tar det ökar självsäkerheten och jag arbetar mycket mer effektivt.
Senast redigerad av mr.123 2020-10-22 kl. 15:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in