2020-10-15, 17:31
Bannlyst
Försöker gå på bio men Sergel tar inte emot kontanter, filmen börjar snart, finns det insättningsautomater i tc?
Citera
2020-10-15, 17:39
Medlem
Åhléns nedre plan har det

Edit Åhléns I city dvs Sergels torg
Citera
2020-10-15, 18:00
Medlem
Skit i att gå till bio.
Du ska inte behöva anpassa dig till svinen.
Det är början på övervakningssamhället plus att bankerna inte behöver ha svensk personal och alla som jobbar med pengar blir arbetslösa i onödan som vi sen får betala högre skatt för och istället betala kortavgifter för varje köp som försvinner till några rika familjer i utlandet plus banken som bara sitter på pengarna istället för att pengarna går runt i samhället och skapar jobb.

Vill dom inte ha dina pengar i sverige så spara dom och använd pengarna utomlands.

Själv kollar jag bara filmer på tv numera då grisarna inte vill ha folks pengar.
Går bara på bio utomlands där de aldrig skulle vilja förlora kunder utan normalt tar emot dina pengar.
Senast redigerad av Blatteman 2020-10-15 kl. 18:02.
Citera
2020-10-15, 18:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blatteman
Skit i att gå till bio.
Du ska inte behöva anpassa dig till svinen.
Det är början på övervakningssamhället plus att bankerna inte behöver ha svensk personal och alla som jobbar med pengar blir arbetslösa i onödan som vi sen får betala högre skatt för och istället betala kortavgifter för varje köp som försvinner till några rika familjer i utlandet plus banken som bara sitter på pengarna istället för att pengarna går runt i samhället och skapar jobb.

Vill dom inte ha dina pengar i sverige så spara dom och använd pengarna utomlands.

Själv kollar jag bara filmer på tv numera då grisarna inte vill ha folks pengar.
Går bara på bio utomlands där de aldrig skulle vilja förlora kunder utan normalt tar emot dina pengar.

Jag vet, men idag gjorde jag ett undantag och fyllde på mitt kort som jag tömmer för att använda i kontanter bara.

Hittade i tc ingången till pendeln där fanns det.
Citera
2020-10-15, 18:41
Medlem
Oj, finns det verkligen kvar någon insättningsautomat i landet? Men pengarna kommer väl inte in på kontot direkt utan först dagen efter?
Citera
2020-10-15, 19:40
Medlem
sucuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Oj, finns det verkligen kvar någon insättningsautomat i landet? Men pengarna kommer väl inte in på kontot direkt utan först dagen efter?

Du skämta aprillo? https://bankomat.se/?filter=deposit
Citera
2020-10-20, 15:46
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av sucuk
Du skämta aprillo? https://bankomat.se/?filter=deposit

Vad blir det, 250 stycken?
Citera
2020-10-20, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engineer
Visste inte tidigare att man kunde stoppa in pengar i en del av dem. Kände bara till de SparBanken hade tidigare.
Citera
2020-10-20, 19:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Engineer

Citat:
Visste inte tidigare att man kunde stoppa in pengar i en del av dem. Kände bara till de SparBanken hade tidigare.

Vill inte ha pengar i kontanter längre, lyckades tappa 500lapp precis men 50 och 20 lapparna var kvar i fickan
Citera
2020-10-22, 00:29
Medlem
_killahs avatar
Citat:

Kommer in på sekunden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in