2020-10-21, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Vad tror du dom hittar (om ett halvår)?
Att sonen tjänat/försökt tjäna pengar på pappas politiska post?

Jävlar vad man framöver har att gräva i när det gäller kriminella klanen Trump

Du tror inte man har gjort det redan?
2020-10-21, 11:27
Medlem
USA Today går nu ut och ger sitt fulla stöd till Biden.

Känns bra att deras journalister är moderatorer i debatterna;
nu senast "jätteobjektiva! Susan Page.
2020-10-21, 11:29
Medlem
Jag kan inte sitta här och förutspå valutgången, hur känslig än mig mage är. Men visst blåser det starka Trumpvindar nu.

Finns det stora tillverkare av näsdukar? Man skulle kunna satsa på aktier där, kan Ni ärade debattörer här föreställa Er alla gråtmilda journalister och kolumnister när det skall gråtas och man gemensamt tröstar varandra?

Men magkänslan kan vara opålitlig. När skall bettingsajterna anpassa sig?
2020-10-21, 11:37
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Jag kan inte sitta här och förutspå valutgången, hur känslig än mig mage är. Men visst blåser det starka Trumpvindar nu.

Finns det stora tillverkare av näsdukar? Man skulle kunna satsa på aktier där, kan Ni ärade debattörer här föreställa Er alla gråtmilda journalister och kolumnister när det skall gråtas och man gemensamt tröstar varandra?

Men magkänslan kan vara opålitlig. När skall bettingsajterna anpassa sig?

Tårarna du ser från massmedia är fejkade, ingen är gladare över att Trump vinner än massmedia med tanke på hur mycket pengar de drar in på honom. Låt dig inte luras av att en journalist vid en eventuell Trumpseger skriver om hur USA:s undergång närmar sig, för sagda journalist kommer att ha det jävligt gott ställt kommande fyra år. Med tanke på hur traditionell media håller på att dö ut så är det bra mycket troligare att ett tråkigt Bidenpresidentskap hade skyndat på döden än fyra år till med Trump

Håller oddsen förresten på att gå upp på Trump igen? 2.50 på honom nu
Senast redigerad av hjaelploskille 2020-10-21 kl. 11:39.
2020-10-21, 11:39
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Skrev du fel nu?

FBI och DOI säger att ingenting tyder på att Biden-scoopet är rysk desinformation.
Man har inga bevis för att det inte skulle vara äkta mail och uppgifter.

Det är inte Tump-klanen som ligger pyrt till. Det är Bidens! De som tagit emot 40 miljarder i mutor.
Nä, jag skrev inte fel.
Om vi leker med tanken att FBI utreder Hunters affärer med ukrainska affärsmän, så KANSKE dom hittar något. Om ett halvår eller så.

Det kan ju vara ett incitament att titta på ANDRA politikers barn och deras affärer.

T ex Trump.

Fattar du nu?
2020-10-21, 11:40
Medlem
Citat:
Nä, jag skrev inte fel.
Om vi leker med tanken att FBI utreder Hunters affärer med ukrainska affärsmän, så KANSKE dom hittar något. Om ett halvår eller så.

Det kan ju vara ett incitament att titta på ANDRA politikers barn och deras affärer.

T ex Trump.

Fattar du nu?

Trump och hans familj är redan totalt skärskådade av deep state. Man har lyft på vare sten, var så säker.
2020-10-21, 11:40
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Du tror inte man har gjort det redan?
Jodå, det pågår redan en utredning om Trump och hans familj där bl a skattebrott ingår. Åklagaren på Manhattan leder denna. Det är dom som fått ut Trumps deklaration bl a. Kommer bli intressant.
2020-10-21, 11:44
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Trump och hans familj är redan totalt skärskådade av deep state. Man har lyft på vare sten, var så säker.

Haha visst, detta är då i din fantasi där det finns en deep state som motarbetar Trump. I verkligheten så kommer man se resultatet av de riktiga utredningarna när Trump inte längre är president. Han kommer ha att göra, var så säker
2020-10-21, 11:48
Avslutad
Citat:
Nä, jag skrev inte fel.

T ex Trump.

Fattar du nu?

Ja vi förstår alla att du låtit dina fantasier ta över din verklighet. Bidenfamiljen undersöks, inte Trumpfamiljen.
2020-10-21, 11:52
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Ja vi förstår alla att du låtit dina fantasier ta över din verklighet. Bidenfamiljen undersöks, inte Trumpfamiljen.
Har du lässvårigheter?

Jag skriver att denna undersökning KAN leda till att man framöver undersöker ANDRA politikers familjer.
2020-10-21, 11:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Haha visst, detta är då i din fantasi där det finns en deep state som motarbetar Trump. I verkligheten så kommer man se resultatet av de riktiga utredningarna när Trump inte längre är president. Han kommer ha att göra, var så säker

Begriper du inte att Trump och hans familj redan är totalt skärskådad av deep state och att Deep State redan lyft på varje sten rörande Trump, så är det ju bara synd om dig. Det finns inget på Trump, och det försäkrade Trump sig nog om innan han ställde upp som presidentkandidat redan första gången.
2020-10-21, 11:56
Avslutad
Citat:
Har du lässvårigheter?

Jag skriver att denna undersökning KAN leda till att man framöver undersöker ANDRA politikers familjer.

Knack, knack är det någon hemma? Trump är redan genomlyst av Deep State, vilket flera av oss påtalat flera ggr i tråden. Sluta drömma dig bort nu och kom ner på jorden gosse lille.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in