Citat:
Ursprungligen postat av
Forks
Tror du på det du skriver? Det kräver mer än ett ärligt liv för att stoppa vansinnet. Vi kan hylla läraren men sanningen är att detta beteende vart accepterat för länge sen. Som exempel är soldaten Lee Rigby som vart slaktad av 2 muslimer i London när han vandrade av sitt skift. Det kommer dö alldeles för mycket unga män och flickor i namnet för PK innan detta verkligen tar fart. När man inte kan lita på sitt moderland är det jävligt svårt att vara soldat skulle jag vilja säga vilket leder till allt större vinster för utlänningarna och dom krafter som knullar oss dagligen.
Stockholm är extremt efterblivet och sist i klassen som vanlig sittandes och försöka uppfinna hjulet. Det vet alla grannar och omvärlden men det händer grejor i andra Europeiska länder.
Japp jag tror att det händer grejor utanför DNs läsekrets och SVT/SRs "sfär" De bevakar inte tex Danmark. . - Det sker redan i Danmark tex där "utlänningar som inte vill delta i det danska samfundet" helt enkelt slängs ut på gatan. De vräks. - Slut med bostad, el och vatten och en del asylsökare får 50 kr om dagen. Ingen klumpsumma alltså. Det intressanta är att det är danska socialdemokrater och kvinnor som slår näven i bordet i Danmark. Och det är beslutat att 7 st Ghetton (utanförskapsområden som Klanen Bonniers anställda kallar dem) helt sonika skall rivas. De som bor där har fått ett brev hem att de har 24 månader på sig att själva ordna en ny bostad. Tänk dig att Damberg slår näven i bordet och säger "Nu är jag utled på detta - hela Rosengård skall rivas".
Om du är en kriminell utlänning i Danmark så blir du bostadslös. Hela familjen åker ut på gatan.
Inrikesministern i Frankrike har beodrat stängningar av moskeer och hundratals utvisningar. Nu har minsdtrar slagit näven i bordet och äntligen insett att "PK" är ute. Den som orerar om identitetspolitik och kärleksmanifestationer är politiskt dödsdömd i Europeisk politik framöver. Om 2 år fattar tom Södermalm det. (kanske)