Citat:
Ursprungligen postat av
Bengt-Birger
Vilken brokig jävla skara människor de var däruppe i Långvind. Hade velat se videoupptagningar därifrån. Känns riiiiktigt tjackigt!
”Karin säger att hon är ganska försiktig att prata om vad hon varit med om, inte för att hon skäms över vad han har gjort, utan för att hon inte orkar. Hon har inget behov av att prata om det, säger Karin.”
😂😂
Ja nåt skit är det ju med den där vistelsen då Ömer så snart nån resa förs på tal vill prata med advokaten och sen börjar köra ”Inga kommentarer”. För att sen börja sjunga ut igen vid senare tillfälle.
Alla vuxna på plats verkar ligga jäkligt lågt med vad som utspelades där egentligen. Karins nakenbad framför Ömer och han beskriver henne som lite skrynklig osv. Ja vilket jäkla gäng.
Karins utsagor, med betoning på sagor, i förhören är för övrigt helt otroliga.
Hon försöker övertyga förhörsledaren om att hon minsann träffat barnen morgon, middag, kväll ibland och de haft en massa telefontrafik som aldrig existerat.
2018 är hon ena stunden inne på att hon var helt bunden ”hemma” av egen sjukdom/rehab eller hundens sjukdom när man kan läsa i hennes bankutdrag att det varit ett sånt satans party på alla dessa små olika krogar. Tre ibland fem olika ställen i princip varje dag. Tror det är fup sidan 481 från 2018.
Sen annat man har reagerat på då förutom att hon sitter och tokljuger om sin egen livssituation 2018 med barnen och sjukdomar är hennes förtal och skitsnack om HOL. Min uppfattning btw av hennes tarmsnack är att hon har haft bråck > tarmvred > tarminfarkt med reservation för hennes eget ljugande. Knivskärningen ska vi nog ta med en nypa salt.
Fup 2018 s. 321
”Samtidigt hade Karin enorma
smärtor i buken "efter den här fyrfaldiga knivhuggningen" på vilken en stor operation följde.
Karin säger att hon just nu har 30 titanskruvar i buken”
Det är liksom nåt som liksom inte stämmer med hennes buk.
Vidare på hennes tema HOL - psykfallet och den misslyckade advokaten. Hon KAN INTE låta bli att snacka skit. Fup 2018 s. 326.
”H: Var han bor, det visste hon ju redan, så varför ska jag visa var han bor...
FL: Okej.
H: ... och hans rutiner? Då kan jag bara säga så här, jag har noll koll på hans rutiner.
FL: Mm.
H: Det hade jag inte ens under äktenskapet, eller på slutet, därför att han hade alltså inga
speciella rutiner.
De enda rutinerna som var, vad ska man säga, fasta, det var dom fyra gånger
i veckan som han gick i psykoanalys...
FL: Tack, ja jag fick, jag fick svar på frågan, så att jag, jag, jag är nöjd, tack.
H: ... ja, och varannan vecka gick han till psykiatriker också, och ibland... ja”